VTM2 Expeditie Gooris Amerika

Kerel die al 40 jaar nederlandstalige liedjes zingt, niet opgeroeid is met internet/games etc.
En nooit/zelden op reis is geweest, voor die reis programma's.
Ik vermoed dat het enige engels dat hij kent van zijn filmverslaving is.
(aangezien dat in die oude paff reeksen regelmatig aan bod kwam dat hij na een nacht optredens steenvast nog dvd's keek tot de zon weer opkwam)

Natuurlijk speelt ie dat zelf ook een beetje meer uit, wetende dat de kijkers het amusant vinden.
Maar ik twijfel er niet aan dat hij zonder camera's hetzelfde engels praat :biglaugh:
 
Ik vind het een karikatuur van zichzelf die niet doorheeft dat de Gaston en Leo humor ondetussen al jaren gedateerd is.
Maar it all makes sense ergens als je je inbeeld dat ie net 3 whisky's achterover gekapt heeft.
 
Sam drinkt nooit whisky. En zijn zotte jaren van 20 pinten zijn volgens mij ook al lang voorbij hoor. Zeker als zijn kinderen er bij zijn.
 
Sam drinkt nooit whisky. En zijn zotte jaren van 20 pinten zijn volgens mij ook al lang voorbij hoor. Zeker als zijn kinderen er bij zijn.
Ik weet nie, in die skihut in Lake Tahoe filmen ze daar 's morgens als ze wakker worden, en daar staan precies wel een stuk of 20 lege fleskes corona of desperados of whatever op den toog :eek:
 
Ik weet nie, in die skihut in Lake Tahoe filmen ze daar 's morgens als ze wakker worden, en daar staan precies wel een stuk of 20 lege fleskes corona of desperados of whatever op den toog :eek:

Dat was volgens mij versiering van oudere flesjes drank denk ik
 
Ik weet nie, in die skihut in Lake Tahoe filmen ze daar 's morgens als ze wakker worden, en daar staan precies wel een stuk of 20 lege fleskes corona of desperados of whatever op den toog :eek:
Die cameracrew moet ook wat drinken hé.

Gisteren stuk van gezien en ik moet zeggen dat ik wel zin heb gekregen om nog eens naar California te reizen. Belachelijk mooie natuur daar en dat is wat ik die Amerikanen wel benijd: heel veel ruimte, heel veel variatie en heel veel ongerepte natuur.
 
Idd zal wel zo iets zijn, 4 man crew en de 2 volwassen hoofdspelers.
Mocht Sam 20 pinten achter over kappen, dan hadden we een andere Sam gezien die uit zijn bedde kruipt denk ik.
 
In Amerika mogen die nog niet drinken. Aan de andere kant is er ook wel geen mens die het zou weten moesten ze toch een pint drinken.
Dat gaat voornamelijk over drinken in het openbaar. Er zijn per staat nog andere regels over drinken in de privésfeer.

Exceptions to National Alcohol Laws for Minors​

It’s not always illegal for people under 21 to drink. In 45 states, laws allow underage drinking in certain situations.

  • In 29 states, someone under 21 may drink with their parent’s permission if it’s in a private residence or on private property.
  • Six states allow someone under 21 to drink on private property without their parent’s consent.
  • Eight states allow underage people to drink with a parent’s consent in public restaurants or bars.
  • In 26 states, people under 21 may drink alcohol as part of religious services, such as a ceremony in your church.
  • In 16 states, underage people can drink alcohol if prescribed by a doctor for medical reasons.
  • In 11 states, you can drink under 21 if it’s for educational reasons, like you’re in cooking school.
  • Five states allow underage people to drink as part of government work, such as undercover police investigations.
 
Eigenlijk is dat gezin in een permanente staat van Sam Gooris uit te lachen. Zowel vrouw als beide kinderen. Speciaal toch wel.
 
Zullen ook wel weten dat het voor een stuk onderdeel van de 'show' is, en kvind Kelly ook veel oprecht plezier (=/= uitlachen) hebben in zijn fratsen.

Kvind ze (beoordeeld op TV beelden dus take it for what is is) eigenlijk best wel een stabiel gezin uitzien.
 
Ghoja uitlachen, die kan daar ook gewoon tegen. Onze puber lacht ons ook uit als wij iets verkeerd uitspreken.
 
Terug
Bovenaan