Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind Dyche persoonlijk geen slechte keuze.
Natuurlijk ga je daar nooit meer me halen dan middenmoot maar met de middelen die hij telkens had, degelijk gedaan (naar mijn bescheiden mening).

Al had ik toch liever gehad dat ze Moyes kwamen halen :)

Vind Dyche persoonlijk geen slechte keuze.
Natuurlijk ga je daar nooit meer me halen dan middenmoot maar met de middelen die hij telkens had, degelijk gedaan (naar mijn bescheiden mening).

Al had ik toch liever gehad dat ze Moyes kwamen halen :)
Ja ik vind Dyche meer dan degelijk. Als je ziet met welk Burnley team hij Europees heeft kunnen spelen..

Ja ik vind Dyche meer dan degelijk. Als je ziet met welk Burnley team hij Europees heeft kunnen spelen..
Ja voila, al is dat wel zijn limiet en merk je toch dat na paar jaar zijn formule niet meer aanslaat.
Beetje zoals Moyes. Kan mooie dingen dingen maar blijft daar aan vasthouden ook wanneer het niet meer aanslaat.

Bijna terug transfer deadline day
of zoals wij het bij West Ham noemen: dinsdag.

Ondertussen is Moyes weer aan het bewijzen dat hij spelers naar de zak helpt:
- Areola wil uitgeleend worden zodat hij tenminste speelt
- Scamacca gewild door AC Milan
- Antonio in gesprek voor vertrek (begrijpelijk)

En Newcastle sjah die hebben geld nu, al gaan ze er nog min of meer goed mee om. Toch in de zin van kopen spelers die passen in het spel.

Ashby naar Newcastle.
Jammer, jongen met talent maar kreeg zo goed als geen kansen sjah dan ben je weg natuurlijk.
Gezien zowel Coufal als Johnson dit jaar wat lijken aan te modderen had ik die toch kansen gegeven.

Somebody pinch me. Areola start, ik ben wss aan het dromen.
Dat gezegd zijnde, ondanks de voorsprong loopt het toch ook weer niet over.

De supporters wel nog eens ouderwets in vorm en een resem klassiekers aan het brullen....

Laatst bewerkt:
Gaat een lang einde van't seizoen worden... Jezus, man.

Millwall away zal leuk zijn :)
bwa zo leuk vond ik het de laatste keer niet.
Rond zowel Upton Park als the den niets qua "verfrissingsmogelijkheden" open in een straal van 5km. Ook de supermarkten mochten geen alcohol verkopen.
Den deze dacht van bon we zorgen dat we vroeg in Londen zijn zodat we meer in het centrum de nodige verfrissing en versnapering konden halen. Maar nee aan het treinstation gevolgd door de arm der wet en opeens "joinks, gij gaat mee met ons". Nochtans steeds zonder kleuren naar een wedstrijd ;)

De trein richting Bermondsey opgezwierd, daar dan door de leuke tunnel die rechtstreeks naar het uitvak leidt en daar 3-4u mogen wachten tot de match begon zonder verfrissing of versnapering. En ik heb toch mijn waterke nodig ze :p

Na de match uur wachten in de gietende regen, want ja duurt even tegen dat ze gans London hebben stilgelegd qua metro verkeer. Dan metro opgestampt (ook al zat die al vol) en terug richting Upton Park. En als je dacht van bon ik wacht even en neem dan terug een andere metro naar ergens anders was dat duidelijk een njet.

Nu bon, de relatie tussen West Ham en dat clubje van over de rivier liggen natuurlijk ietsje anders dan tussen Everton en hen.
De match al enkele keren gedaan en laat ons zeggen dat het daarvoor telkens "levendig" was :)
Zeker de mother's day massacre was "leuk". 4-2 verliezen in the den en u in de thuisvakken bevinden als WH supporter.... Het is niet aan te raden :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan