Holocene
Well-known member
Bielsa was een optie maar wilde blijkbaar enkel maar werken met de U21 tot einde seizoenZe hebben geluisterd![]()
heerlijke managerVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bielsa was een optie maar wilde blijkbaar enkel maar werken met de U21 tot einde seizoenZe hebben geluisterd![]()
heerlijke managerJa ik vind Dyche meer dan degelijk. Als je ziet met welk Burnley team hij Europees heeft kunnen spelen..Vind Dyche persoonlijk geen slechte keuze.
Natuurlijk ga je daar nooit meer me halen dan middenmoot maar met de middelen die hij telkens had, degelijk gedaan (naar mijn bescheiden mening).
Al had ik toch liever gehad dat ze Moyes kwamen halen![]()
Ja voila, al is dat wel zijn limiet en merk je toch dat na paar jaar zijn formule niet meer aanslaat.Ja ik vind Dyche meer dan degelijk. Als je ziet met welk Burnley team hij Europees heeft kunnen spelen..
En tis ne LFC fan, so what's not to likeJa ik vind Dyche meer dan degelijk. Als je ziet met welk Burnley team hij Europees heeft kunnen spelen..

Goed zo dan komt die tenminste niet naar ons... Idem voor Caicedo... Wtf is dat voor een gekkehuis geworden daar...Newcastle gaat 45mil betalen voor Gordon... Wat een wereld
Trossard start bij Arsenal
En nu ook officiëel... Bende prutsers bij het mediateamZe hebben geluisterd![]()
kwestie van de lijn van het seizoen ook naar hen door te trekken?En nu ook officiëel... Bende prutsers bij het mediateam
bwa zo leuk vond ik het de laatste keer niet.Gaat een lang einde van't seizoen worden... Jezus, man.
Millwall away zal leuk zijn![]()

Hopelijk heeft Tedesco dit ook gezien. Er is eigenlijk geen excuus voor hem om zowel Lavia als Onana te negeren en te blijven spelen met Witsel. Als ik die laatste weer zag klungelen tegen Real afgelopen week.

De spits loopt wel perfect natuurlijk.