Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hebben het alsnog rechtgezet (zonder Kevin). 4-2 winst. Bij die laatste vraag: De ploeg is sterk genoeg, het zijn de huidige spelers die het nu moeten doen.

Dat Kevin er niet bij was, was blijkbaar, een zet van Guardiola om de ploeg scherp te houden.
(en dit was niet bedoeld als straf, zoals sommige media verkondigden).

De laatste tijd verliezen ze 'nodeloos' te veel punten in de competitie en dat zint Guardiola niet.
Kevin zelf is de laatste tijd, ook niet in zijn beste vorm (inclusief het WK) en daarmee wilde hij zeggen: Niemand is onvervangbaar. Dus wie niet gemotiveerd is, niet voldoende hard traint en niet naar mij luistert, 'vliegt eruit'.

Ze moeten ook veel wedstrijden spelen op korte tijd, dus vrij normaal dat hij roteert met zo'n kern.
+ ik lees iets over KDB die een training gemist had wegens een 'persoonlijk probleem', dus kan ook mee spelen (familie issues ofzo, maakt niet uit)

En mannen, wa denken we morgen voor 'el shitico'? :D

Afgaand op de trainingsbeelden zijn Chillie en Reece terug mee aan het trainen dus ik heb hoop op beterschap, die 2de alleen al die maakt voor mij een enorm verschil, als James speelt is Chelsea echt wel een deftig team, zelf zonder topspits. Morgen zal wel nog te vroeg zijn voor hun maar toch, er is licht aan het einde van de tunnel...

En mannen, wa denken we morgen voor 'el shitico'? :D

Afgaand op de trainingsbeelden zijn Chillie en Reece terug mee aan het trainen dus ik heb hoop op beterschap, die 2de alleen al die maakt voor mij een enorm verschil, als James speelt is Chelsea echt wel een deftig team, zelf zonder topspits. Morgen zal wel nog te vroeg zijn voor hun maar toch, er is licht aan het einde van de tunnel...
0-0 past er wel bij dit seizoen :headshake:.

Ik wou hier van de week nog een post maken dat ik City eigenlijk beter vond spelen zonder Haaland vorig jaar, maar 'k vond dat nu niet bepaald een goed idee gezien zijn doelpuntenproductie :laugh:
ik hoor het mij ook nog zeggen dat goed in Duitsland nog geen garantie is voor de PL.
Momenteel is hij mij dik ongelijk aant bewijzen.

ik hoor het mij ook nog zeggen dat goed in Duitsland nog geen garantie is voor de PL.
Momenteel is hij mij dik ongelijk aant bewijzen.
Mja, hij doet het fantastisch hé. Maar ik kan mij toch niet van de indruk ontdoen dat City vorig seizoen toch beter voetbal bracht, maar toen hadden ze dan weer het probleem dat ze in sommige wedstrijden echt een killer misten.

Ik heb toch al enkele wedstrijden gezien waar Haaland nauwelijks betrokken werd in het spel, maar ja bon als die er dan drie binnenjast kun je niet klagen uiteraard :tongue: Voor alle duidelijkheid, dit is geen kritiek op hem hé.

Arsenal brengt trouwens toch echt geweldig voetbal :love: En dat eigenlijk met toch niet zo heel veel grote namen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan