Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin stilaan voor Klopp te vrezen
(zou hem zelf absoluut niet ontslaan maar zo een aanhoudende resultaten resulteren gewoonlijk maar in 1 ding)Ik hoop echt van niet. Iedereen ziet dat dit is door te weinig investering in een jonger middenveld.Begin stilaan voor Klopp te vrezen(zou hem zelf absoluut niet ontslaan maar zo een aanhoudende resultaten resulteren gewoonlijk maar in 1 ding)

Echt benieuwd naar de derby...Begin stilaan voor Klopp te vrezen(zou hem zelf absoluut niet ontslaan maar zo een aanhoudende resultaten resulteren gewoonlijk maar in 1 ding)
Ik zie voor het ogenblik niet hoe we een match winnen. Elke week blijven we gewoon hetzelfde doen en verwachten we andere resultaten.Echt benieuwd naar de derby...
Echt benieuwd naar de derby...
Wat @gamer5 zegt en het feit dat jullie het nieuwe trainereffect hebben kan wel eens zorgen voor een droge 2-0 ofzo.Ik zie voor het ogenblik niet hoe we een match winnen. Elke week blijven we gewoon hetzelfde doen en verwachten we andere resultaten.
Idd, weer een storm in glas water.Misschien ben ik gewoon te cynisch geworden maar de kans dat die hier effenaf een straf voor gaan krijgen lijkt me toch niet te groot.
Dat verandert de zaak natuurlijk wel lichtjes, maar waarom is dat net dat dat niet kan? Omdat het de PL is en niet UEFA?Pittig detail is dat ze niet naar CAS mogen al ze schuldig bevonden worden
Omdat het niet mag volgens de regels van de PL. Ze kunnen het wel nog altijd voor het gerecht in Engeland aanvechten. Dus hoe snel er uiteindelijk iets gaat uit komen is nog afwachten.Dat verandert de zaak natuurlijk wel lichtjes, maar waarom is dat net dat dat niet kan? Omdat het de PL is en niet UEFA?
Moet zoiets zijn, dit valt niet onder de jurisdictie van CAS is wat ik gelezen heb.Al jaren geweten dat er bij City op grote schaal gefoefeld wordt, dus ik heb er net zoals nog mensen hier niet echt een goed oog op dat er iets mee gaat gebeuren. Titels afpakken en degradatie is een mogelijkheid, maar ik acht de kans klein.
Dat verandert de zaak natuurlijk wel lichtjes, maar waarom is dat net dat dat niet kan? Omdat het de PL is en niet UEFA?
Kompany said he had not listened or read about the specifics of the case as he is fully focused on Burnley, who will now switch attention back to their bid to earn automatic promotion from the Championship.
"The fixtures actually help me because I've had no time to look into it or feel emotionally connected to what's happening," Kompany said.
Geen idee wat hij zou moeten zeggen volgens u?![]()
Man City: Former captain Vincent Kompany questions motives of club's critics after Premier League charges
Former Manchester City captain Vincent Kompany on the Premier League charging his former club with more than 100 breaches of its financial rules: I kind of look at it and roll my eyes a little bit; Burnley boss also added: Football cant afford to point the finger too many timeswww.skysports.com
Ah ja, ok. Bedankt voor uw geniale inzichten.
Niks?Geen idee wat hij zou moeten zeggen volgens u?