Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien ben ik gewoon te cynisch geworden maar de kans dat die hier effenaf een straf voor gaan krijgen lijkt me toch niet te groot.

Misschien ben ik gewoon te cynisch geworden maar de kans dat die hier effenaf een straf voor gaan krijgen lijkt me toch niet te groot.
Idd, weer een storm in glas water.

En als ze al een straf gaan krijgen is het waarschijnlijk een boete die ze niet voelen.

Zal maximaal iets à la Juventus zijn, stevige boete en puntenaftrek. Maar zelfs daarvoor is de kans minimaal, denk ik.
Bewijs genoeg, dat 8xbet verhaal is toch ook één van de beste voorbeelden en waar iedereen kan zien dat er gefoefeld wordt bij City..

Al jaren geweten dat er bij City op grote schaal gefoefeld wordt, dus ik heb er net zoals nog mensen hier niet echt een goed oog op dat er iets mee gaat gebeuren. Titels afpakken en degradatie is een mogelijkheid, maar ik acht de kans klein.

Pittig detail is dat ze niet naar CAS mogen al ze schuldig bevonden worden
Dat verandert de zaak natuurlijk wel lichtjes, maar waarom is dat net dat dat niet kan? Omdat het de PL is en niet UEFA?

Dat verandert de zaak natuurlijk wel lichtjes, maar waarom is dat net dat dat niet kan? Omdat het de PL is en niet UEFA?
Omdat het niet mag volgens de regels van de PL. Ze kunnen het wel nog altijd voor het gerecht in Engeland aanvechten. Dus hoe snel er uiteindelijk iets gaat uit komen is nog afwachten.

Al jaren geweten dat er bij City op grote schaal gefoefeld wordt, dus ik heb er net zoals nog mensen hier niet echt een goed oog op dat er iets mee gaat gebeuren. Titels afpakken en degradatie is een mogelijkheid, maar ik acht de kans klein.

Moet zoiets zijn, dit valt niet onder de jurisdictie van CAS is wat ik gelezen heb.

Mijn eerste gedacht was dat er ook niet veel van gaat komen. Boete van paar miljoen en klaar.
Maar hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik denk dat ze hun straf nu toch niet gaan kunnen ontlopen. De Premier League heeft eigenlijk gewoon gezegd aan City "nu hebben we u, nu zult ge boeten". Vergeet niet dat de PL 4 jaar gedaan heeft over dit onderzoek.
En ik denk op zijn minst, als hij zijn woord houd, ze Pep nu kwijt zijn. Iets wat hun al veel pijn zal doen.

Afgelopen weekend nog eens een degelijk West Ham gezien, of ja toch voor zo'n 85 minuten.
De eerste 5 minuten lag iedereen nog rustig te bekomen van de high-tea precies.

Coufal lijkt terug op zijn niveau te komen (eindelijk).
En Aguerd verdikke, denk dat we in onze handen mogen wrijven dat die ook eindelijk speelklaar is. Die ene tackle miljaar.

Hopelijk smijt Chelsea Potter nog niet buiten deze week. Ik voel dat er iets mogelijk is op dit moment.
Zelf nog eens afzakken naar ons gedrocht van een stadion, hopelijk is mijn lichte maagontsteking en rugpijn dan al wat beter of dat wordt serieus afzien die dag.

Kompany said he had not listened or read about the specifics of the case as he is fully focused on Burnley, who will now switch attention back to their bid to earn automatic promotion from the Championship.

"The fixtures actually help me because I've had no time to look into it or feel emotionally connected to what's happening," Kompany said.

Ah ja, ok. Bedankt voor uw geniale inzichten.

Ah ja, ok. Bedankt voor uw geniale inzichten.
Geen idee wat hij zou moeten zeggen volgens u?

Hij krijgt dit onderwerp ook maar voor de voeten geworpen als vraag net voor of na de match van zijn eigen team. Alsof hij dan bezig is met City, en überhaupt op de hoogte is van de specifieke zaak. Hij was enkel voetballer bij City.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan