Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een seizoen. Breng je uzelf in een positie om het allemaal wat te redden, en dan doe je dit. Er scheelt ook iets serieus met de medische staf want een 2de crisis op vlak van blessures op 3 seizoenen is te veel. Nog maar een jaar met Klopp in de vuilbak (Niet dat hij er zelf geen schuld aan heeft).

Met gestrekte arm duwen in de zij van een verdediger... Voor mij is dat meer dan 'u stevig zetten' ze'... Das geen schouderduw hé

Paar weken geleden zo Toney captain gemaakt ipv Haaland. Toney in totaal 2 punten gehaald (ook geel gepakt) en Haaland in beastmode. Sindsdien terug Haaland als capi

Ik volg de Engelse competitie niet meer zo goed als een aantal jaren terug, maar Leicester is precies terug op het goede spoor? Welke Belgen hebben hier hun aandeel in? Een Tielemans op niveau kan wel eens van goudwaarde zijn voor de duivels...

Ik volg de Engelse competitie niet meer zo goed als een aantal jaren terug, maar Leicester is precies terug op het goede spoor? Welke Belgen hebben hier hun aandeel in? Een Tielemans op niveau kan wel eens van goudwaarde zijn voor de duivels...

Castagne, Faes en Tielemans speelden telkens in de laatste 10/15. Praet is vooral bankzitter en af en toe invaller. Faes is ook reeds bewierrookt als een van de beste transfers van Leicester deze zomer.

Castagne, Faes en Tielemans speelden telkens in de laatste 10/15. Praet is vooral bankzitter en af en toe invaller. Faes is ook reeds bewierrookt als een van de beste transfers van Leicester deze zomer.

Het was dan ook hun enige veldspeler als inkomende transfer, hehe
Maar hij wordt inderdaad positief beoordeeld. Zelfs Sporza schrijft er al over...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan