EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg je dat nu echt tegen een supporter van Deportivo, dat vorig jaar bijna naar 5de klasse degradeerde? Ik betaal effectief een abonnement waarmee ik wekelijks onze matchen uit de Spaanse derde klasse kan bekijken. Ik heb dus zelfs mogen betalen om ons thuis tegen de B-ploeg van onze aartsrivaal te zien verliezen. En ik ben de successupporter?

Ik heb mijn "Duivelsmoeheid" al eerder uitgelegd, dus ik ga het niet opnieuw doen. Heeft niks te maken met supporteren tijdens de match, wat ik uiteraard wel doe.

Maar als iemand, na de ganse discussie die hier al gevoerd is geweest, gaat beweren dat ik enkel kritiek heb op Martinez vanwege het laatste resultaat tegen Italië, om me dan op heel betuttelende wijze uit te leggen wat het verschil is tussen een mening en feit (wat hier volledig naast de kwestie is)... vind ik toch wel straf.
Ah gij zijt Fiqm. Dat was ik vergeten. Ik kan uw berichten in het Spaanse topic wel appreciëren, maar hier vind ik u net iets te verzuurd en dat mag he. We hoeven het niet eens te zij. Ik haalde dat zinnetje eruit omdat het er letterlijk zo stond, maar moest ik geweten hebben dat gij het waart had ik het wel kunnen plaatsen.
 
Ik denk dat hij 'geen kritiek' eerder bedoelde in de grote media, en daar volg ik hem wel deels in. Er waren maar kleine noten kritiek op het spel van de duivels bij de nabesprekingen enzoverder, en na de uitschakeling vlogen plots de krachttermen ons rond de oren, terwijl ieder zinnig mens kon zien dat we dit EK enkel met heel veel geluk gingen winnen.

Nu ga ik eerlijk zijn dat ik de media niet zo volg (geen tv-abo, koop geen gazet) dus correct me if i'm wrong.
En dat punt heb ik ook al gemaakt in mijn allereerste post hier over de Duivels. Dat Martinez de ene fout na de ander begaat, maar dat de media hem steeds de hand boven het hoofd houdt. En dat wanneer we er weer kansloos zouden uitgaan, het opeens zou omslaan, net zoals met Wilmots destijds. Exact zoals het gebeurd is dus. De reacties die op die post van mij gekomen zijn, hebben eigenlijk tot alle daaropvolgende discussies geleid hier.

Als ik geciteerd word, zal ik altijd antwoorden. En aangezien ik blijf aangesproken worden, heb ik hier inderdaad al heel wat posts gezet, waardoor dat natuurlijk de indruk geeft dat ik verzuurd ben. Zo hard zit ik er ook niet mee in hoor. Kort samengevat, ik begrijp die obsessie met Martinez gewoon niet. Er is duidelijk een negatieve evolutie, en aangezien hij vooral teert op de individuele kwaliteiten van de spelers, gaat het er alleen maar erger op worden. Meer niet.
 
En dat punt heb ik ook al gemaakt in mijn allereerste post hier over de Duivels. Dat Martinez de ene fout na de ander begaat, maar dat de media hem steeds de hand boven het hoofd houdt. En dat wanneer we er weer kansloos zouden uitgaan, het opeens zou omslaan, net zoals met Wilmots destijds. Exact zoals het gebeurd is dus. De reacties die op die post van mij gekomen zijn, hebben eigenlijk tot alle daaropvolgende discussies geleid hier.
Zeg maar in plaats van altijd die nietszeggende ballonnetjes hier op te laten, stuur nu gewoon eens de correcte selectie + opstelling + wanneer wisselen in een brief naar Martinez. Dan kunnen we eindelijk de titel pakken in Quatar. Alvast bedankt :sarcastic:
 
  • Haha
Waarderingen: TsD
Zeg maar in plaats van altijd die nietszeggende ballonnetjes hier op te laten, stuur nu gewoon eens de correcte selectie + opstelling + wanneer wisselen in een brief naar Martinez. Dan kunnen we eindelijk de titel pakken in Quatar. Alvast bedankt :sarcastic:
Dit is hier toch een voetbalforum? Als het is om te zeggen "Ze hebben toch allemaal flink hun best gedaan", stel ik voor dat je eens een praatje slaat met mijn grootmoeder.

Voetbal is ook veel meer dan correcte selectie + opstelling + wisselen. Maar goed, gisteren zei je nog dat we Italië en Engeland 10 keer onder de grond hadden gestoken met een fitte De Bruyne en Hazard. Duidelijk een echte kenner dus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan