EK 2020 | Groep A (Turkije, Italië, Wales, Zwitserland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
al heel mn leven supporter ik voor italië , ook nu weer. heerlijk elftal.

en die Spinazzola, toch wel de nieuwe zambrotta hoor... om van te smullen.
Barrella, de nieuwe gatusso

enkel een nieuwe totti hebben ze nog niet echt, maar het is wel meer een geheel dan de ploeg van pakweg 10/20 jaar terug
 
Ik erger me enorm aan Barella, constant met handen zwaaiend bij slechte pass, controle,... van ploegmaat

Dat gezegd zijnde is Italië wel een genot om naar te kijken.
klopt , valt me ook op. voor zo'n jong ventje, toch al grote manieren .....

maar los daarvan doet hij z'n werk wel uitstekend op dat middenveld. geen mens die nog kraait naar verrati
 
Ook al sinds jaar en dag fan van Italië.
Die krijgersmentaliteit zit echt ingebakken in die spelers, kijk maar eens naar het volkslied, dat is iets waar de Belgen nog van kunnen leren.

En excuses als de ene zingt in Nederlands en andere in Frans gaan niet op want er is een groot verschil met het hockeyelftal.
 
Italië en Wales verdiend gewonnen.
Staken alletwee met kop en schouders boven hun tegenstander uit.

Italië is echt een leuke ploeg geworden om naar te kijken, al scoren ze wel nog niet vlot (ook al doen de uitslagen anders vermoeden) maar die aanvalsdrang is echt wel tof om naar te kijken. Ook mooi verticaal voetbal, zonder veel gebrei...
Jammer dat ze hoogstwss tegen ons gaan uitkomen in de kwartfinale want ik had ze het gegund om tot de finale te gaan.
 
Als ik het goed heb, hebben we maar 1/10 kans om tegen de beste 3de uit F uit te komen indien Zwitserland wint en beste 3de wordt. En zo heeft Nederland 1/10 kans om die groep te ontlopen. En dan zit die van groep F in de andere kant van de tabel.

En als Zwitserland er niet in slaagt, kunnen we F alleen ontlopen indien ze geen beste 3de afleveren.

Dus go Zwitserland.
 
Als ik het goed heb, hebben we maar 1/10 kans om tegen de beste 3de uit F uit te komen indien Zwitserland wint en beste 3de wordt. En zo heeft Nederland 1/10 kans om die groep te ontlopen. En dan zit die van groep F in de andere kant van de tabel.

En als Zwitserland er niet in slaagt, kunnen we F alleen ontlopen indien ze geen beste 3de afleveren.

Dus go Zwitserland.

Zoals het er nu naar uitziet, ontwijken we dus gewoon Portugal/Frankrijk/Duitsland tot de finale?
 
Zoals het er nu naar uitziet, ontwijken we dus gewoon Portugal/Frankrijk/Duitsland tot de finale?
Als ACDF de beste 3de afleveren, hebben we ze wel nog aan onze rekker (dat is die 1/10 kans). In alle andere gevallen, bij deze stand, inderdaad tot aan de finale. Want dan komen ze tegen NL uit.
 
Joos bij Polen: "Tja, hij raakt hem maar de bal is al weg, dit is toch geen penalty."
Joos bij Wales: "Tja, hij raakt hem en hij is te laat, logisch en gerechtvaardigd rood."
Ik bij Joos: "Tja, onnozelaar."
 
Die fase was toch bijna 't zelfde als die penaltyfase gisteren?
Of herinner ik mij dat nu zo verkeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan