EK 2020 | Groep A (Turkije, Italië, Wales, Zwitserland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onvrijwillig handspel als aanvaller
❌ Hands
Rechtstreeks scoren met de hand/arm
Scoren in dezelfde actie na contact met de eigen hand/arm
✔️ Geen hands
Hand/arm van een ploeggenoot, zowel net voor de goal als in het begin van de aanvallende actie, die een goal tot gevolg heeft

Credits @Gavin
Het zal uiteraard wel kloppen, maar dat maakt het niet minder belachelijk :tongue:
 
Die Ricardo Rodriguez (linksback bij Zwitserland) speelt niet goed. Mooie goal van Italië, maar te makkelijk eigenlijk he.

Moet wel gezegd worden dat de Italianen er echt wel staan als ploeg. Ze werken er hard voor, benieuwd hoe lang ze dat gaan volhouden op het toernooi (hoe vaak ge aanvallers een sprint terug ziet trekken om mee te komen verdedigen...)
 
Trouwens, ongeacht de regels: dat is sowieso toch niet belachelijk dat het hands is? Dat is geen aangeschoten of afgeweken bal, he, dat is een corner die Chiellini bijna opvangt met zijn 2 handen. Per ongeluk, ok, maar hands is bijna altijd per ongeluk :p
 
Ik erger me enorm aan Barella, constant met handen zwaaiend bij slechte pass, controle,... van ploegmaat

Dat gezegd zijnde is Italië wel een genot om naar te kijken.
 
Toch eens een goeie kans voor Zwitserland. Italië moet alleen zien dat het zich niet in slaap laat wiegen, want het gaat wat te makkelijk voor de rest.
 
Italië zie ik ons wel nog kloppen, maar we zullen in goede doen moeten zijn. Enkel Frankrijk zie ik als echt een onmogelijke opdracht eigenlijk.
 
Ja, Turkije en Zwitserland toch serieus zwak. Vooral Turkije zeg, goede voorbereiding en kwalificatie gedraaid en op papier toch enkele leuke en goede spelers, maar wat een dramatische vertoning.. 😱
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan