EK 2020 | Groep A (Turkije, Italië, Wales, Zwitserland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze groep is eigenlijk de belangrijkste groep voor de Belgen om in de gaten te houden: als hier de derde zich NIET plaatst voor de knockout-fase, dan is de tegenstander van de groepswinnaar van groep B (mogelijks België) de derde uit de groep F (mogelijks Portugal, Frankrijk of Duitsland).
(tenzij natuurlijk én A én F zich niet plaatsen, dan is het de derde van groep E)

Het is daarom ook jammer dat de wedstrijd tussen mss 2 zwakkere broertjes in een gelijkspel eindigde. Meer kans dan dat de derde in groep A met 1 punt eindigt en uitgeschakeld wordt.
 
Laatst bewerkt:
Deze groep is eigenlijk de belangrijkste groep voor de Belgen om in de gaten te houden: als hier de derde zich NIET plaatst voor de knockout-fase, dan is de tegenstander van de groepswinnaar van groep B (mogelijks België) de derde uit de groep F (mogelijks Portugal, Frankrijk of Duitsland).

Het is daarom ook jammer dat de wedstrijd tussen mss 2 zwakkere broertjes in een gelijkspel eindigde. Meer kans dan dat de derde in groep A met 1 punt eindigt en uitgeschakeld wordt.
Ja sorry, maar ik heb het gevoel dat Duitsland makkelijker te verslaan is dan Zwitserland of Wales tbh.
 
Ja sorry, maar ik heb het gevoel dat Duitsland makkelijker te verslaan is dan Zwitserland of Wales tbh.
Dat is dan toch maar een gevoel, vrees ik :p

Wales is een pak zwakker, die kunnen we aan.
Ok, Zwitserland heeft een degelijke ploeg, en daar hebben we recent al moeite mee gehad.

Maar Duitsland, ondanks het feit dat ze niet meer zó sterk zijn als vroeger, is niet te onderschatten.
 
Turkije teleurstellend. Da's echt altijd een ploeg van alles of niks. Als ze goed zijn kunnen ze elke ploeg verslaan, als ze zwak zijn is het echt zwak. En nu is het al 2 matchen zwak. Jammer wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan