EK 2020 | Groep A (Turkije, Italië, Wales, Zwitserland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet mee eens, zijn elkaar minstens waard. Bonucci is na zijn uitstapje naar Milan teruggekeerd omdat hij pijnlijk door de mand viel zo zonder Chiellini. Zou zelfs Denayer in vorm verkiezen boven Bonucci
En die Ciellini absoluut passé door zijn totaal gebrek aan voetballende kwaliteiten en fysieke kwetsbaarheid. Afgelopen seizoen vooral geblonken in afwezigheid door allerhande soms mysterieuze blessures. Hoop voor Juve dat ze nog een CV halen om naast De Ligt te plaatsen. Mar om het on topic te houden, Alderweireldt > Chiellini all day
Ik had het dan ook over Vertongen en Vermaelen als oudjes. En dan kies ik voor beide speler van Italië. Alderweireld is er nog "maar" 32
 
Inderdaad. Degelijke ploeg, die heel verzorgd voetballen, en die ook wel een heel ervaren verdediging hebben.

Maar Immobile, Berardi, Insigne, Barella... dat is toch absoluut geen Europese top. Dat soort spelers zouden bij België momenteel niet in de basis staan.
Barella geen Europese top? xD Dan is Lukaku er ook geen. Inter draaide top mede door Barella.
 
Barella geen Europese top? xD Dan is Lukaku er ook geen. Inter draaide top mede door Barella.
Ok dan, beiden Europa League niveau, geen Champions League. En dat is net mijn punt, dat er bij Italië niet bepaald CL-niveau spelers rondlopen.
En Barella mag dan nog zo getalenteerd zijn, die komt nog maar net piepen bij de grote jongens. Heeft die op Europees niveau al het verschil gemaakt ofzo? Ik dacht van niet...
Lukaku uiteraard al een pak meer ervaring, trouwens.


Maar bon, ik ben al benieuwd naar Italië - Zwitserland. Dat wordt al een grotere uitdaging, voor beide ploegen.
 
Laatst bewerkt:
Wales, wat een kutploeg.

Die kern is al niet om wild van te worden. Spelen ze ook nog eens heel conservatief.

Embolo blijf toch wel een leuke spits. Herremans heel slechte commentator.
 
Al veel verdedigende fouten gezien tijdens de eerste 2 matchen of zien ik dat verkeerd?
 
Blijkbaar ook belangrijk dat een ploeg uit deze poule bij de beste derdes zit om zo als België de derde van groep F te vermijden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan