EK 2020 | Groep A (Turkije, Italië, Wales, Zwitserland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind ook dat het publiek veel lawaai maakt, ben ik het gewoon niet meer gewoon of maken ze gebruik van een bandje?
 
16k zeker binnen? Kunnen wel lawaai maken. Zal wel geen bandje zijn.

Hopelijk voor de match maken de Turken een goal, als Italie een goal maakt ist game over.
 
Ik vind ook dat het publiek veel lawaai maakt, ben ik het gewoon niet meer gewoon of maken ze gebruik van een bandje?
Volgens mij is het een combinatie van bandje en echte geluiden. Het valt me toch op dat er regelmatig hevig wordt gefloten als Italië aan de bal (op papier uitploeg) is en er geen Turk in het stadion zit in principe.
 
Volgens mij is het een combinatie van bandje en echte geluiden. Het valt me toch op dat er regelmatig hevig wordt gefloten als Italië aan de bal (op papier uitploeg) is en er geen Turk in het stadion zit in principe.
Ja ik was al in de war, als Italië aan de bal is hoort ge supporters fluiten. Maar ze spelen in Rome :p
 
Laatste minuut beetje animo maar voir de rrest zwakke eerste helft, turken bijjna met ganse ploeg in het laatste derde
 
Ik snap jullie toch niet goed hoor

jullie zitten te zagen, “al die topics.”
“oh nee, een topic samengevoegd geen overzicht, protesteren!”

:oink::crazy::crazy:
Al ooit een voetbalfan tegengekomen die het eens was met de leidinggevende? :unsure:
 
Niveau ligt vrij laag vind ik. Vooral omdat Turkije echt wel de bus parkeert, en Italië niet genoeg aanvallende kwaliteit heeft.

Wedden op goal via penalty, vrije trap of corner en een droge 1-0? (voor Italië)
 
Als ik @Gavin zijn nieuw topic check, dan zal het waarschijnlijk omwille van dit vetgedrukte geen penalty zijn voor de VAR:

Onvrijwillig handspel
  • ❌ Hands
    • Hand/arm (ver) verwijderd van het lichaam op een onnatuurlijk manier, om het lichaam groter te maken
    • Hand/arm boven schouderhoogte op een onnatuurlijke manier, om het lichaam groter te maken
    • Hand/arm op de grond bij een sliding zonder dat die het lichaam ondersteunt
  • ✔️ Geen hands
    • Hand/arm dichtbij het lichaam
    • Hand/arm (ver) verwijderd van het lichaam maar op een natuurlijke manier relevant voor de beweging van de speler
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan