EK 2020 | Groep A (Turkije, Italië, Wales, Zwitserland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Speler A trapt naar speler B en speler B trapt weer terug naar speler A. Vanaf dat speler A de bal eerste keer raakt, is de bal in het spel en telt de buitenspelregel he. Als de Turken niet aan de paal stonden, kan dat gebeuren.
Speler B heeft volgens mij helemaal niet terug naar speler A gespeeld, maar wel naar speler C die veel lager stond.
 
Speler B heeft volgens mij helemaal niet terug naar speler A gespeeld, maar wel naar speler C die veel lager stond.

Jawel, de bal werd terug naar de corner-nemer getrapt en die gaf het naar speler C.

En eindelijk een goal, nu moeten de Turken wel komen en gaan we misschien een match zien.
 
Ok even teruggespoelt en was inderdaad van A > B > C. Maar B stond "buitenspel" MAAR aangezien het een corner is kan B niet buitenspel staan blijkbaar volgens de regels. Misschien daar de verwarring. Zou eigenlijk niet mogen op dit niveau zo'n foutjes tegen het reglement.

Wel vreemd dat hij zo laat vlagt hij vlagt pas na de pass naar C.
 
Italië toch wel indrukwekkend. Openingsmatch is nooit makkelijk en meestal vrij gesloten affaire maar ze controleren toch wel heel makkelijk de match en vinden toch geregeld het gaatje.

Ze werden voor het toernooi door redelijk wat getipt als Europees kampioen en kan het wel snappen.

Turkije daarentegen zit echt niks in.
 
Italië toch wel indrukwekkend. Openingsmatch is nooit makkelijk en meestal vrij gesloten affaire maar ze controleren toch wel heel makkelijk de match en vinden toch geregeld het gaatje.

Ze werden voor het toernooi door redelijk wat getipt als Europees kampioen en kan het wel snappen.

Turkije daarentegen zit echt niks in.

Turkije idd niks.

Italië speelt goed samen, maar voor mij missen ze toch echt wel wat kwaliteit om kans te maken op eindwinst.
Die combinatie Chiellini-Bonucci is wel legendarisch ondertussen :p Bijna jammer dat Buffon er niet meer achter staat ook :laugh:
 
Der kunnen wel een paar Turken shotten... Hadden beter anders gaan voetballen int begin. Maar bon, Italie wel zeer goed.
 
Turkije idd niks.

Italië speelt goed samen, maar voor mij missen ze toch echt wel wat kwaliteit om kans te maken op eindwinst.
Die combinatie Chiellini-Bonucci is wel legendarisch ondertussen :p Bijna jammer dat Buffon er niet meer achter staat ook :laugh:
Grootste twijfel bij hun is Jorginho. Die in topmatchen als diepste middenvelder is om problemen vragen. Weet niet of die een deftige defensieve middenvelder meehebben.
 
Ik had meer verwacht van Turkije, maar goed dat dit soort voetbal hard word afgestraft. Wel geen fout gemaakt in mijn EK voorspelling tot nu toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan