EK 2020 | Groep A (Turkije, Italië, Wales, Zwitserland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 14

Guest
1280px-UEFA_Euro_2020_logo.svg.png


11 juni 2021 - 21u
Turkije - Italië: 0-3

12 juni 2021 - 15u
Wales - Zwitserland 1-1

16 juni 2021 - 18u
Turkije - Wales 0-2

16 juni 2021 - 21u
Italië - Zwitserland 3-0

20 juni 2021 - 18u
Italië - Wales 1-0

20 juni 2021 - 18u
Zwitserland - Turkije 3-1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dienstmededeling:

Jullie kunnen nog steeds mee doen aan onze EK pronostiek. Maar vergeet vooral niet jullie teamnaam te melden in het topic zodat we de teams kunnen accepten.

Iedereen is ook welkom op ons discord kanaal: #voetbal-ek-2021 voor een gezellige voetbalbabbel of een stevige supportersdiscussie.

Aan de forummers die al mee doen aan de pool. We zien dat er nog veel
tornooiverloop prono's moeten ingevuld worden. Die moeten ingevuld worden voor de start van het tornooi. De scores van de wedstrijden moeten pas net voor de wedstrijd ingevuld worden.
 
Laatst bewerkt:
Leuke groep eigenlijk. Italië lijkt terug te zijn, Turkije zie ik wel als een mogelijke revelatie en Zwitserland heeft altijd een degelijk team gehad. Wales is 10 keer niks nu Bale liever golft, ongelooflijk dat we tegen hun eruit lagen.

Ik ben heel benieuwd naar de openingsmatch, alleen al voor de mogelijke rellen gezien hier in Limburg er al véél oproepen zijn tot rellen voor Turkije Italië. Ik geef de Turken nog eigenlijk een goede kans: solide verdediging, enkele spelers uit dezelfde ploeg (Lille) die mekaar aanvoelen en een spits in vorm. Ik gun 't ze wel.
 
Leuke groep eigenlijk. Italië lijkt terug te zijn, Turkije zie ik wel als een mogelijke revelatie en Zwitserland heeft altijd een degelijk team gehad. Wales is 10 keer niks nu Bale liever golft, ongelooflijk dat we tegen hun eruit lagen.

Ik ben heel benieuwd naar de openingsmatch, alleen al voor de mogelijke rellen gezien hier in Limburg er al véél oproepen zijn tot rellen voor Turkije Italië. Ik geef de Turken nog eigenlijk een goede kans: solide verdediging, enkele spelers uit dezelfde ploeg (Lille) die mekaar aanvoelen en een spits in vorm. Ik gun 't ze wel.

Bale was de laatste weken bij Tottenham precies toch terug in vorm dacht ik?
 
Juist, tis hier te doen ... meer topics!! :unsure:

Maar idd, wat een volkslied, hoewel ik er geen ket van versta begin ik spontaan mee te zingen :p
 
Voetbal met fans wat heb ik dat gemist, oke is nog geen stampvol stadion maar is een begin.
 
Turkije verwacht ik veel van, maar ik vermoed dat dit een zware groep wordt, al overschat ik misschien Wales.

Ik denk dat dit de "real" groep des doods is en niet groep F.

Zou als ik Turkije was liever tegen Frankrijk en Portugal spelen dan tegen Italie en Zwitserland. Zeker met openingsmatch in Rome (dus een uitmatch).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan