Adil el Arbi en Billal Fallah doen toch verdomd straffe dingen. We hebben de trailer op het werk bekeken en een moslim-meisje dat fan is van Marvel die voor ons werkt werd helemaal emotioneel van die trailer.
Volgens IMDB hebben Adil en Bilal 'maar' 2 afl geregiseerd. Maar ze zijn wel goed bezig daar in US
 
Okay...laat alles vallen. Vergeet Moon Knight, vergeet The Dropout (Okay, vergeet die niet want die lijken erg goed te gaan worden)

Maar noteer in elk geval 20 april in jullie agenda want dan verschijnen alle veertien seizoenen van It's allways sunny in Philadelphia op Disney Plus.

Wederom na Scrubs een geniale comedyshow die hier nooit de airtime en aandacht gekregen heeft die het verdiende? Het zal wel zijn!!
 
Okay...laat alles vallen. Vergeet Moon Knight, vergeet The Dropout (Okay, vergeet die niet want die lijken erg goed te gaan worden)

Maar noteer in elk geval 20 april in jullie agenda want dan verschijnen alle veertien seizoenen van It's allways sunny in Philadelphia op Disney Plus.

Wederom na Scrubs een geniale comedyshow die hier nooit de airtime en aandacht gekregen heeft die het verdiende? Het zal wel zijn!!
@Chill Panda
 
Moon Knight episode 1 was wel tof, heeft wat horror elementen en op het eerste zicht niet te veel CGI.
Ik hoop wel dat de karakters meer worden uitgewerkt , ze zien er alvast interessant genoeg uit om te verdiepen.
 
Vreemd, ik dacht dat heel die achtervolging in de Alpen CGI was, en dan nog slechte ook 🤔
da was mij niet meteen opgevallen, maar in retrospect lijkt het mij inderdaad CGI.
stoor mij meer aan het mumble spreken van Steven, Mark daarentegen spreekt duidelijker.
Is dat nu echt omdat de ene British English spreekt en den andere American English ? (zelfde acteur)
 
Okay...laat alles vallen. Vergeet Moon Knight, vergeet The Dropout (Okay, vergeet die niet want die lijken erg goed te gaan worden)

Maar noteer in elk geval 20 april in jullie agenda want dan verschijnen alle veertien seizoenen van It's allways sunny in Philadelphia op Disney Plus.

Wederom na Scrubs een geniale comedyshow die hier nooit de airtime en aandacht gekregen heeft die het verdiende? Het zal wel zijn!!
Zalig! Eindelijk!
 
da was mij niet meteen opgevallen, maar in retrospect lijkt het mij inderdaad CGI.
stoor mij meer aan het mumble spreken van Steven, Mark daarentegen spreekt duidelijker.
Is dat nu echt omdat de ene British English spreekt en den andere American English ? (zelfde acteur)
ik denk dat het meer is omdat Steven psychische stoornissen heeft, en Mark gewoon een alternate personality is door die storing
 
Sommige stukken CGI leken inderdaad niet overtuigend. Maar ik denk dat het echt wel in de Alpen ofzo is gefilmd aangezien ze voor Moon Knight blijkbaar zeer veel op locatie gefilmd hebben.
 
Ze spreken als sinds de lancering van Disney+ in ons land (september 2020) dat Vlaams ook ondersteund zal worden.
Ik ben nog altijd geen enkele film tegengekomen met Vlaamse audio, is telkens dat Hollands gedoe...

Ik wou m'n dochter gisteren eens laten kennis maken met Pixar maar buiten A Bug's Life was er nog steeds niets in het Vlaams noch Nederlands te vinden, Disney+ is vooral voor mezelf dus ik stoor me er niet heel erg aan maar eigenlijk wel schrijnend voor een bedrijf als Disney. Zelfs Netflix doet beter.
 
Ik wou m'n dochter gisteren eens laten kennis maken met Pixar maar buiten A Bug's Life was er nog steeds niets in het Vlaams noch Nederlands te vinden, Disney+ is vooral voor mezelf dus ik stoor me er niet heel erg aan maar eigenlijk wel schrijnend voor een bedrijf als Disney. Zelfs Netflix doet beter.


Dit was zogezegd tegen eind 2021.
Wat een drogreden ook “onderzocht hoe ze toe te voegen”…

Een monsterbedrijf als Disney moet voor hun eigen content zoeken “hoe” dit toe te voegen?
 
mja, zo'n twitter-berichtje wordt gepost door een "social media medewerker", die van dat soort dingen eigenlijk niks weet he.
da's dus een promo-praatje, waar je verder niks aan hebt.
 
Ik zou nog enigszins kunnen volgen als het om één of de andere obscure tekenfilm gaat uit 1927 maar de ganse Pixar collectie is wel een brug te ver.
 
Ik wou m'n dochter gisteren eens laten kennis maken met Pixar maar buiten A Bug's Life was er nog steeds niets in het Vlaams noch Nederlands te vinden, Disney+ is vooral voor mezelf dus ik stoor me er niet heel erg aan maar eigenlijk wel schrijnend voor een bedrijf als Disney. Zelfs Netflix doet beter.
Turning Red, Toy Story 3, Incredibles 2 zijn allemaal toch gewoon in het Vlaams te vinden. Geen idee waarom dat bij u anders zou zijn
 
Turning Red, Toy Story 3, Incredibles 2 zijn allemaal toch gewoon in het Vlaams te vinden. Geen idee waarom dat bij u anders zou zijn

DAn heb jij toevallig drie films gevonden die er wel hebben want:

Toy Story, Toy Story 2, Finding Nemo, Finding Dory, Wall-E, Monster Inc, Cars, Brave, Inside Out, Up, Coco, Ratatouille, Incredibles 1 en er zijn er allicht nog hebben er allemaal geen.
 
DAn heb jij toevallig drie films gevonden die er wel hebben want:

Toy Story, Toy Story 2, Finding Nemo, Finding Dory, Wall-E, Monster Inc, Cars, Brave, Inside Out, Up, Coco, Ratatouille, Incredibles 1 en er zijn er allicht nog hebben er allemaal geen.
net even nagekeken en zowel Toy Story als Monster en Co als Brave heb je toch in het Vlaams hoor.

Welke taal staat de app ingesteld bij u? Want bij mij in het Nederlands
 
net even nagekeken en zowel Toy Story als Monster en Co als Brave heb je toch in het Vlaams hoor.

Welke taal staat de app ingesteld bij u? Want bij mij in het Nederlands
mijn app staat in het engels maar die volgt waarschijnlijk gewoon de taal van de iPad.
Het rare is dan wel dat er wel degelijk films zijn waar Vlaams beschikbaar is, zeer vreemd…
 
Terug
Bovenaan