Ms. Marvel

Disney+ Ms. Marvel

DaFreak

Well-known member
Crowdfunder FE
jscEfjw.jpg

Ms. Marvel is an upcoming American television series created by Bisha K. Ali for the streaming service Disney+, based on the Marvel Comics character Kamala Khan / Ms. Marvel. It is set in the Marvel Cinematic Universe
(MCU), sharing continuity with the films of the franchise.

Iman Vellani stars as Kamala Khan / Ms. Marvel. Saagar Shaikh, Aramis Knight, Matt Lintz, Zenobia Shroff, and Mohan Kapur also star. The series was announced with Ali's involvement in August 2019. Vellani was cast in September 2020, with Adil El Arbi and Bilall Fallah, Sharmeen Obaid-Chinoy, and Meera Menon hired as the series' directors.


 
Ik hoop dat de eerste 30 seconden van die trailer niet té sprekend zijn voor de serie. Al die tekeneffectjes geven mij meer de vibe van de 13 in een dozijn Netflix tiener drama serie. Nu, hopelijk heb ik het fout.
 
eerste ep wel tof, enkele bemerkingen:

- mompelende acteurs dus best luid gezet
- toffe visuele effecten
- toffe muziek
- hoofdpersonage/actrice heeft wat weinig uitstraling
 
Ge ziet wel heel duidelijk de hand van Adil en Bilall in deze serie. Ik was wel mee met de eerste episode. Smaakt naar meer.
 
ik vraag mij af welke Rob Adil en Bilal bedoelen? ;)

leuke eerste aflevering, maar veel leer je er nog niet uit
 
Het was mooi en origineel in beeld gebracht maar ik vond het toch behoorlijk saai, had moeite om aandacht erbij te houden. Denk dat ze beter 2 afleveringen ineens hadden uitgebracht want kwam pas op gang op einde.
 
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, maar het is duidelijk voor het jonge publiek.

Ik had een aantal maanden geleden het avenger spel gespeeld met Kamala, en hoe ze daar aan haar krachten geraakte was echt top. Ik had gehoopt dat ze dit identiek zoals het spel zouden uitwerken.. (avengercon op helicraft/ship - andere avengers, explosie en ontspanning straling enz, maar zal bekke te duur geweest zijn zeker)
 
Het was heel... Bilal en Adil :unsure: Ik vond het persoonlijk nogal vermoeiend met momenten. Zij hebben met momenten een vrij hyperactieve manier van regisseren, dat gecombineerd met die vele continue geanimeerde visuals is vrij vermoeiend. Al komt dat misschien ook omdat ik net daarvoor 3 afleveringen van The Boys heb gezien en dat is natuurlijk nogal een klein contract.

Voorlopig word ik er noch koud, noch warm van. Ik schrijf het absoluut nog niet af, maar het heeft met met deze eerste aflevering toch nog niet helemaal mee. Ik veronderstel, of hoop toch, dat in verdere afleveringen meer de geschiedenis van die armband aan bod gaat komen. Dat het krijgen van haar krachten verder gaat dan een oude armband van de bomma in de post krijgen.

Ik kijk al jaar en dag series / films zonder ondertitels (uitgezonderd GoT want... GoT), maar het is hier met momenten toch moeilijk. Vooral de moeder mompelt echt enorm en de helft van haar zinnen kan ik gewoonweg niet verstaan. Het enige andere storende element zijn voor mij de geanimeerde visuals. Het zal deels de leeftijd zijn, want bij deze serie heb ik voor het eerst het gevoel dat Marvel hier voornamelijk op een jonger publiek mikt. Terwijl een Iron Man, Guardians of the Galaxy, Spider-Man zowel voor jongeren als volwassenen werkt.

Maar bon, weinig series die mij ooit met aflevering 1 al hebben meegekregen dus ik ben benieuwd wat aflevering gaat geven. Ik hoop in elk geval al niet dat in aflevering 3 blijkt dat de moeder vroeger die armband ook gebruikt geeft. Want ik voelde na dat gesprek op het einde al precies een "Cause I was just like you at your age" aankomen.

Een eerste vraag die ik wel al heb ik hoeveel dat Ant-Man hoofd woog, want holy shit dat ding bleef gaan. Lijkt me al niet van piepschuim gemaakt. :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Het zal deels de leeftijd zijn, want bij deze serie heb ik voor het eerst het gevoel dat Marvel hier voornamelijk op een ouder publiek mikt.
Serieus? Ik heb niet gekeken maar afgaande op de trailer leek mij dit eerder iets voor tieners en jong volwassenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan