Heb al 2x de vraag gesteld via de helpdesk en ze gingen het escaleren.
Nooit meer iets van gehoord...

Het erge is dat het beschikbaar is in Nederland, maar dat ze het gewoon niet beschikbaar maken voor Vlamingen... :frown:

Ik zou graag samen met mijn kinderen kunnen kijken nu ze jong zijn. :tongue:
 
Wnr zou het 2e seizoen van WuTang online komen?
Ook aan het volgen, pas 2 afleveringen ver, maar ik vind het echt moeilijk om te weten wie er wie is.. Buiten ODB lijken die er toch in de verste verte niet op? En dan nog die namen en al de anderen die geen wu-tang lid zijn maar toch ook een grote rol hebben..
Hopelijk komt het binnenkort duidelijker.
 
Wat vinden jullie must watch op Disney+? Ben aan het overwegen een maandje te nemen.
Echt een must watch weet ik niet zo zeer. Als je fan bent van Marvel kan ik Loki en Wandavision aanraden. De overige nieuwe series en films zijn veel zwakker, maar deze twee zijn wel echt het kijken en de moeite waard IMO. Betreft Star Wars, enkel the Mandalorian tbh. Voor de rest staat er nog wel wat zaken op D+ die de moeite zijn, maar hangt veel af van je interesses ofc.
 
voor Star Wars zou ik tbh ook nog Clone Wars aan raden (de serie, niet de film)
sommige verhaallijnen zijn echt wel top, en je krijgt veel achtergrond bij de rest van de Skywalker Saga.


Op Star staan ook nog wel leuke dingen, maar als SW en Marvel fan ben je op Disney+ al snel veel uren kwijt
 
Echt een must watch weet ik niet zo zeer. Als je fan bent van Marvel kan ik Loki en Wandavision aanraden. De overige nieuwe series en films zijn veel zwakker, maar deze twee zijn wel echt het kijken en de moeite waard IMO.
Ik vond Hawkeye anders wel een stuk beter dan Loki (WandaVision was inderdaad top). Maar Hawkeye heeft dan ook elementen van een andere serie die ik top vind (zonder te spoilen wat) en misschien daarom dan ook.
 
Ik vond Hawkeye anders wel een stuk beter dan Loki (WandaVision was inderdaad top). Maar Hawkeye heeft dan ook elementen van een andere serie die ik top vind (zonder te spoilen wat) en misschien daarom dan ook.
Hawkeye heb ik zelf nog niet gezien dus ga er me niet over uit spreken of het aan raden :p
 
Hoe kan ik films en series downloaden op pc via de app? Via mobiele app zie ik wel het download icoon maar op pc niet? Is dit normaal?
 
Terug
Bovenaan