Wie marvel fan is bekykt gwn al de series en maakt geen selectie welke wel of niet.. iedere serie speelt trouwens een rol in het grote verhaal dus kans dat je dan dingen gaat missen
 
Wie marvel fan is bekykt gwn al de series en maakt geen selectie welke wel of niet.. iedere serie speelt trouwens een rol in het grote verhaal dus kans dat je dan dingen gaat missen
Veel series zijn echt zwaar verwaarloosbaar en hebben mss 0.05% belang om de rest te volgen. Er waren voordien zelf films die je kon skippen zonder echt iets te missen. Kga eerlijk zijn ook, sinds de nieuwe Phase nu en alles met D+ is mijn interesse in het grote overkoepelde verhaal zwaar gezakt. Het niveau ligt gewoon heel laag atm.
 
Er is zodanig veel dat ik wil zien dat ik voor de Marvel series geen tijd heb. Ik ga wel de films wel eens als stand alones zien als fase 4 eindigt, zal ik alles uit fase 4 zien denk ik. Maar series - tenzij ze me echt zouden interesseren voor één of andere reden - laat ik aan me voorbij gaan. Ik heb wel al eens de eerste aflevering van Loki gezien, maar daar vond ik niet veel aan. Mijn interesse ligt er gewoon niet.

Wel goed dat de andere Spiderman films ook naar Disney komen.
 
Veel series zijn echt zwaar verwaarloosbaar en hebben mss 0.05% belang om de rest te volgen. Er waren voordien zelf films die je kon skippen zonder echt iets te missen. Kga eerlijk zijn ook, sinds de nieuwe Phase nu en alles met D+ is mijn interesse in het grote overkoepelde verhaal zwaar gezakt. Het niveau ligt gewoon heel laag atm.
Tgoh, ik kan me toch inbeelden dat mensen die WandaVision niet gezien hebben en dan naar Dr. Strange in the Multiverse of Madness zijn gaan kijken toch wel iets hadden van "uh, whut?".
 
Tgoh, ik kan me toch inbeelden dat mensen die WandaVision niet gezien hebben en dan naar Dr. Strange in the Multiverse of Madness zijn gaan kijken toch wel iets hadden van "uh, whut?".
"Veel series zijn echt zwaar verwaarloosbaar en hebben mss 0.05% belang om de rest te volgen."

Veel is dus niet allemaal, maar een meerderheid. Wandavision is een serie die ik hier zelf aanrade om te kijken :)
 
Stel dat je WandaVision niet hebt gezien, dan was haar laatste keer op het scherm in Endgame. Da's ook alweer ff geleden en dan zul je mss wel afvragen wie dat nu precies weer was en waarom ze plots een antagonist is in de film.. ze heeft kinderen? evil wanda/scarlet witch.. what's that about?
WandaVision verklaart toch veel en is zeker belangrijk genoeg om te kijken vooral je DS2 gaat kijken
 
Okay...laat alles vallen. Vergeet Moon Knight, vergeet The Dropout (Okay, vergeet die niet want die lijken erg goed te gaan worden)

Maar noteer in elk geval 20 april in jullie agenda want dan verschijnen alle veertien seizoenen van It's allways sunny in Philadelphia op Disney Plus.

Wederom na Scrubs een geniale comedyshow die hier nooit de airtime en aandacht gekregen heeft die het verdiende? Het zal wel zijn!!


Ik ben echt super blij met deze show. Inderdaad onbegrijpelijk dat deze geniale humor zo onderschat is. Kan helaas niet super veel kijken, maar heb er al 3 seizoenen op zitten. Nog 11 te gaan. 🥳
 
Eindelijk toegekomen om Disney+ abbo te nemen, vooral voor It's Always Sunny (finally!).
Nu merk ik dat op de digibox van Telenet de app niet staat. Is dat exclusief op Proximus? Ook rechtstreeks naar de digicorder casten, wat bij Netflix/Amazon wel kan, lijkt niet mogelijk?
 
Eindelijk toegekomen om Disney+ abbo te nemen, vooral voor It's Always Sunny (finally!).
Nu merk ik dat op de digibox van Telenet de app niet staat. Is dat exclusief op Proximus? Ook rechtstreeks naar de digicorder casten, wat bij Netflix/Amazon wel kan, lijkt niet mogelijk?
Ghoja, moet je niet echt treurig om zijn. Netflix zit er bij mij precies toch wel veel schokken in het beeld als je bvb een auto ziet rijden.
 
netflix bij mij op proximus-box, begint eerst het geluid te spelen, en dan 10 seconden later het beeld. niet echt praktisch.
met Disney plus evenwel geen probleem.
 
Ghoja, moet je niet echt treurig om zijn. Netflix zit er bij mij precies toch wel veel schokken in het beeld als je bvb een auto ziet rijden.
Serieus? Hier 0,0 last van. Kijken altijd Netflix via Digicorder in de zetel. Slaapkamer is met Chromecast.
Zal maar een Chromecast voor beneden kopen dan.
 
Serieus? Hier 0,0 last van. Kijken altijd Netflix via Digicorder in de zetel. Slaapkamer is met Chromecast.
Zal maar een Chromecast voor beneden kopen dan.
Van mij is het wel de tv box en 4k, met de digicorder en 1080p had ik het ook niet.
 
Echt nul behoefte aan Andor. Maar echt nul.
Kan me dus enkel positief verrassen. Want ja, uiteraard ga ik kijken: Tis Star Wars.
 
Terug
Bovenaan