Hier zelfde probleem. Bv ook met Rescue Rangers en Darkwing Duck. Zowel op Google TV als app op gsm.

Denk dat het een algemeen probleem is, want heb op Reddit ook al zo'n topic gezien. Helaas zonder oplossing. Het zal aan de app zelf liggen.
Yeah, ook gevonden.
De app is herinstalleren en hopen dat dat iets uit haalt.
 
Kreeg deze melding:
Als je een actief Disney+-abonnement hebt, wordt vanaf de eerste betaaldatum de nieuwe jaarlijkse prijs van 89,90 € in rekening gebracht voor je Disney+-abonnement. Als je een actief Disney+-abonnement hebt, wordt op die datum het bedrag automatisch in rekening gebracht via je geregistreerde betaalmethode, tenzij je voor die tijd opzegt. Ga naar je Accountinstellingen om te zien wat de volgende betaaldatum is
 
Heb die gisteren ook gehad. Da's volgens mij toch dezelfde prijs als vorig jaar?
Heb ingetekend in het eerste jaar dat D+ uitkwam, was toen een promotie voor de launch. Geen idee hoeveel die kostte.
Vorig jaar september was de prijs gestegen dacht ik naar 89.90, en dat blijft nu hetzelfde lijkt me (komt op 7.5 per maand)

Dus van die aangekondigde prijsstijging is nog niet veel aan lijkt me. (Of zal pas van toepassing worden vanaf sept. '23(?))
 
Als je in het begin voor 69,99 hebt ingeschreven moest je vorig jaar bij de verlenging ook maar 69,99 betalen. Voor die mensen (incl mezelf) is het nu dus een verhoging van 20€.
 
De prijsstijging voor 2023 is voorlopig nog niet bekend gemaakt, enkel de VS prijzen zijn aangekondigd. Maar het lijkt me erg wss dat we hier uiteindelijk ook 20-30 euro bij de 89,90 mogen bij tellen. Wie dan in pakweg november 2022 hernieuwt krijgt pas een jaar later bericht dat er een verhoging aan komt.
 
Dat is alvast goed nieuws.
Zou het veel moeite zijn om oudere films, die al in het vlaams voor de bioscoop- en DVD-versie ingesproken zijn, ook beschikbaar te zetten?
Zoals Finding Nemo, Toy Story, enz...
 
Lightyear is alvast in het vlaams beschikbaar. Of ze alle oudere films nog in het vlaams gaan aanbieden betwijfel ik.
Over welke films spreken we als het over “oud” gaat? Want voor veel oude films, vooral de Renaissance films is er geen specifiek Vlaamse versie maar gewoon 1 Nederlandse voor België en Nederland.
 
En mij ga je ook niet vertellen dat ze zo al geen winst maken... met de franchises die ze in handen hebben. Ik vind het echt idioot. Ook bij grote cinema's eigenlijk elke andere film kapotconcurreren.
Dus omdat Disney winst maakt mogen ze de prijzen niet verhogen? En ik betwijfel dan 70 € per jaar echt winstgevend is als je kijkt naar wat voor kosten erbij komen. Bandbreedte is niet goedkoop, of de honderden miljoenen voor D+ exclusive films en series ook niet.
 
Dus omdat Disney winst maakt mogen ze de prijzen niet verhogen? En ik betwijfel dan 70 € per jaar echt winstgevend is als je kijkt naar wat voor kosten erbij komen. Bandbreedte is niet goedkoop, of de honderden miljoenen voor D+ exclusive films en series ook niet.
Die prijsstijging is niet voor bandbreedte of dergelijke maar om de riante dividenten nog rianter te maken en vooral het loon van bob 'paycheck' chapeck.
 
Die prijsstijging is niet voor bandbreedte of dergelijke maar om de riante dividenten nog rianter te maken en vooral het loon van bob 'paycheck' chapeck.
Disney is geen liefdadigheidsinstelling, het is een bedrijf dat nog altijd als doel heeft zoveel mogelijk geld te verdienen en zijn aandeelhouders tevreden te houden. En zelfs met 89 euro per jaar zijn ze nog steeds vrijwel de goedkoopste streaming dienst. Als je deelt met enkele personen kom je aan 22,5 euro per persoon, per jaar. Goed te doen lijkt mij.
 
Disney is geen liefdadigheidsinstelling, het is een bedrijf dat nog altijd als doel heeft zoveel mogelijk geld te verdienen en zijn aandeelhouders tevreden te houden. En zelfs met 89 euro per jaar zijn ze nog steeds vrijwel de goedkoopste streaming dienst. Als je deelt met enkele personen kom je aan 22,5 euro per persoon, per jaar. Goed te doen lijkt mij.
Dat is precies het tegenovergestelde wat walt in gedachten had , en de vorige ceos hadden nog altijd meer olg voir kwaliteit dan geld.
Sinds de bob ceo is is de kwaliteit serieus achteruit gegaan maar alle prijzen serieus gestegen
 
da's nochtans later dan gedacht. dacht dat normaal gezien 45 dagen erna is ongeveer.
Doctor Strange 2 was zo'n goeie 45 dagen na bioscoop release
 
Terug
Bovenaan