t zou imo wat jammer zijn dat ze in trailers de hele plot gaan uitleggen, toch?
en het gaat hier volgens mij gaan over Cassian Andor die eerst als individueel steelt bij de Empire, en daarom gerekruteerd wordt door de rebels?
 
Ik ga het sowieso zien maar ik heb na 2 trailers nog geen idee over wat het gaat hoor.
Ik veronderstel de opkomst van de Rebellion/Rebels met steun van enkele(/vele) senatoren op Coruscant. En Andor die een mooi plekje krijgt tussen de Rebels.
Cool in elk geval om de Galactic Senate weer te zien. Dat vond ik toch een van de coolste beelden altijd uit de prequels.
 
Moest je nu Book of Boba Fett gezegd hebben zou ik je nog kunnen volgen. Maar Obi Wan beter dan The Mandalorian?
Heb het al elders gezegd: bovenop heel vlakke, eendimensionale en clichématige personages zoals we dat gewoon zijn van Disneyproducties vond ik het ook gewoon doodsaai om te volgen. Ik heb echt moeten worstelen om de finale van S1 uit te kijken, en ben na 1 of 2 afleveringen van S2 afgehaakt. Ik ervaar echt cognitieve dissonantie wanneer iedereen aan het fanboyen is over The Mandalorian. Het is niet dat ik Obi Wan zo goed vind, maar ik kijk liever nog 10 keer dit seizoen van Obi Wan uit dan dat ik goesting heb om verder te kijken naar The Mandaborian.

Enfin, na de nieuwe trilogie die ik al vreselijk vond, het borefest dat The Mandalorian voor mij was en het matige Obi Wan vrees ik dat ik gewoon ga afhaken van Star Wars. Ik zal blijven hopen op een volwassen adaptatie van KOTOR, maar verder hoeft het niet meer voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: C11
Toch complete zonde want het universum van Star Wars is zo breed en goed dat je echt prachtverhalen kan maken. Maar nee, rehash van hetzelfde verhaal x1000. Ik ben helaas afgehaakt. Ik ben blijkbaar een van de weinige die The Last Jedi nog goed vond omdat het iets nieuw durfde proberen maar dat is compleet om zeep nadien.

The Mandalorian vond ik nog tof maar te weinig diepgang, het is niet duidelijk of het nu losse avonturen wil vertellen of 1 verhaal en de combo lukt helemaal niet vind ik. Obi Wan zelfs niet gekeken omdat ik het klassieke verhaal strontbeu ben en het een verhaal vertelt dat niet vertelt moest worden.
 
Deze klopt echt wel in dit geval, vind ik.
b8c.png
 
Sinds vandaag ook een Disney+ abo genomen want de kleine was door de animatiefilms/series heen op Netflix. Damn, wat een weelde op Disney+. Komende weken veel Darkwing Duck en Ducktales bekijken voor die nostalgie kick.

Ook een hoop deftige 90's actie/thrillers terug te vinden.

Ik denk de eerste maanden aan geen enkele Star Wars of Marvel film toe te komen, eerst de "klassiekers".
 
Sinds vandaag ook een Disney+ abo genomen want de kleine was door de animatiefilms/series heen op Netflix. Damn, wat een weelde op Disney+. Komende weken veel Darkwing Duck en Ducktales bekijken voor die nostalgie kick.

Ook een hoop deftige 90's actie/thrillers terug te vinden.

Ik denk de eerste maanden aan geen enkele Star Wars of Marvel film toe te komen, eerst de "klassiekers".
Ducktales zal weinig nostalgisch zijn gezien het over de remake gaat. De (originele) serie van de jaren 90 staat in België niet op Disney+.
 
Het Rogue One gevoel, voor mij een van de beste Star Wars films, komt wel terug naar boven met deze trailer.
Mijn verwachtingen zijn ook laag maar de trailer geeft mij toch de indruk dat het om een meer volwassen serie gaat dan Obi Wan en Boba Fett. The Mandalorian vond ik nog wel aangenaam.

In the end, het is Star Wars en het blijft ontspannend om naar te kijken.
 
Feit dat er 2 seizoenen van 12 afleveringen staan aangekondigd, doet ook meer verhopen dan 6-delige reeksjes zoals Obi Wan.
 
Toch complete zonde want het universum van Star Wars is zo breed en goed dat je echt prachtverhalen kan maken. Maar nee, rehash van hetzelfde verhaal x1000. Ik ben helaas afgehaakt. Ik ben blijkbaar een van de weinige die The Last Jedi nog goed vond omdat het iets nieuw durfde proberen maar dat is compleet om zeep nadien.

The Mandalorian vond ik nog tof maar te weinig diepgang, het is niet duidelijk of het nu losse avonturen wil vertellen of 1 verhaal en de combo lukt helemaal niet vind ik. Obi Wan zelfs niet gekeken omdat ik het klassieke verhaal strontbeu ben en het een verhaal vertelt dat niet vertelt moest worden.


The Last Jedi zit bij mijn top 3 Star Wars films. Dus nee: ge zijt verre van alleen.

Voor mij overigens qua series: Mandalorian >> Obi-Wan >>>>>>>>> Boba Fett.
 
Vond het niet meteen maar nog iemand last met missende afleveringen van bepaalde series?

Elk seizoen van Bluey heeft 51 afleveringen maar de app (android tv) geeft er maar 30 weer.
Speel je die af, gaat hij wel verder naar 31 maar je krijgt ze niet in de lijst te zien.
 
Vond het niet meteen maar nog iemand last met missende afleveringen van bepaalde series?

Elk seizoen van Bluey heeft 51 afleveringen maar de app (android tv) geeft er maar 30 weer.
Speel je die af, gaat hij wel verder naar 31 maar je krijgt ze niet in de lijst te zien.
Heb hier net eens via de iOS app gezien en daar staan alle 51 afleveringen in de lijst.
 
Vond het niet meteen maar nog iemand last met missende afleveringen van bepaalde series?

Elk seizoen van Bluey heeft 51 afleveringen maar de app (android tv) geeft er maar 30 weer.
Speel je die af, gaat hij wel verder naar 31 maar je krijgt ze niet in de lijst te zien.
Hier zelfde probleem. Bv ook met Rescue Rangers en Darkwing Duck. Zowel op Google TV als app op gsm.

Denk dat het een algemeen probleem is, want heb op Reddit ook al zo'n topic gezien. Helaas zonder oplossing. Het zal aan de app zelf liggen.
 
Terug
Bovenaan