ikzelf ken de Punisher van de Punisher Max reeks van Garth Ennis.
Jon Bernthal heeft wel de juiste looks van een Punisher maar vond dat de Punisher in die Punisher serie veel te tam was.

Ik hoop dat ze eens een echt brute Punisher film/reeks maken waar de Punisher dezelfde dreiging en bruutheid heeft als de Garth Ennis Punisher.
Maar zal wel niet want dan moeten ze er een rating X aan geven en verliezen ze een te groot doelpubliek.
 
Ik vrees dat het net softer zal worden ivgl met de Netflix reeksen. Jammer genoeg.
De Netflix reeks van Luke Cage bijvoorbeeld, zalige sfeer en setting. The Punisher idem
 
Ik hoop dat ze eens een echt brute Punisher film/reeks maken waar de Punisher dezelfde dreiging en bruutheid heeft als de Garth Ennis Punisher.
Maar zal wel niet want dan moeten ze er een rating X aan geven en verliezen ze een te groot doelpubliek.
Ik zag daar een ideale HBO mini series in met Stallone als Castle. :D
Denk dat Stallone nu iets te oud is. HBO sowieso omdat die meestal niet op ratings letten.
 
Is er een manier om te zien welke series op Disney + beschikbaar zijn in Vlaanderen ?

Specifiek was ik op zoek naar één van de volgende 20 minute comedies:

What we do in the Shadows
It's always sunny in Philadelphia
How I met your mother


Als ik deze shows intyp op google krijg ik een icoontje van Disney + te zien maar op de site zelf vind ik niets over de series zelf terug. ?
 
Is er een manier om te zien welke series op Disney + beschikbaar zijn in Vlaanderen ?

Specifiek was ik op zoek naar één van de volgende 20 minute comedies:

What we do in the Shadows
It's always sunny in Philadelphia
How I met your mother


Als ik deze shows intyp op google krijg ik een icoontje van Disney + te zien maar op de site zelf vind ik niets over de series zelf terug. ?

What we do in the Shadows -> seizoen 1 tem 3
It's always sunny in Philadelphia -> seizoen 1 tem 15
How I met your mother -> seizoen 1 tem 9
 
Is er een manier om te zien welke series op Disney + beschikbaar zijn in Vlaanderen ?

Specifiek was ik op zoek naar één van de volgende 20 minute comedies:

What we do in the Shadows
It's always sunny in Philadelphia
How I met your mother


Als ik deze shows intyp op google krijg ik een icoontje van Disney + te zien maar op de site zelf vind ik niets over de series zelf terug. ?
JustWatch is wel een goeie website/app hiervoor.
 
Ik heb de laatste tijd dat er enkele zaken steeds in verderkijken blijven staan, ook al heb ik die tot op het laatste gekeken.
Al doorgespoeld tot het einde , maar de dag erop staan ze gewoon weer bij verderkijken.
Nog iemand last van?
 
Ik heb de laatste tijd dat er enkele zaken steeds in verderkijken blijven staan, ook al heb ik die tot op het laatste gekeken.
Al doorgespoeld tot het einde , maar de dag erop staan ze gewoon weer bij verderkijken.
Nog iemand last van?
Jup, en blijkbaar veel mensen toen ik naar een oplossing hiervoor zocht enkele maanden terug. Maar niets gevonden dat werkte... :headshake:
 

Het begint echt belachelijk te worden met die live action remakes hoor. Gaan we nu echt Moana gaan remaken. Deze YouTuber heeft een groot punt dat het niet alleen Disney is die egotript, maar dat die Dwayne Johnson er ook één is.

De film blijft in de bioscoop lopen en digitale verkoop zal ook nog wat opleveren, dus het gaat een tijd duren. Een site rekent/hoopt ergens in juli, ik zou april of mei idd ook nog uitsluiten. De film is een mooie geldkoe.
Dat begrijp ik wel, ik vind niet dat je dat te snel op uw streamingdiensten moet zetten. Liever een wat latere release om meer bioscoopinkomsten te hebben en dan gratis op uw platform, dan eerst een periode op uw service de film betaalbaar te maken en pas na een jaar ofzo gratis.
 

Er zit een EEAaO cast reunie aan te komen. Will prolly check it out maar lijkt me een nogal standaard save the world tiener film.
 
Terug
Bovenaan