Ik heb nog nooit extra betaald op Disney?
Bij oa. Black Widow kon je hem snel zien op D+ en betaalde je een extra fee van 20€ voor juist die ene film.
Was wel gelijk met de bioscooprelease. Ze waren toen met wat andere businessmodellen aan het spelen tijdens Covid.
 
Bij oa. Black Widow kon je hem snel zien op D+ en betaalde je een extra fee van 20€ voor juist die ene film.
Was wel gelijk met de bioscooprelease. Ze waren toen met wat andere businessmodellen aan het spelen tijdens Covid.
Ahja zo. Maar nu is het gewoon x aantal maanden na de cinema release, dus gewoon gratis bij je abo hoor.
 
Inbegrepen in de fee of nog is extra opleggen zoals ze bij enkele Marvel films gedaan hebben?
Die fee was enkel iets voor de corona-periode toen de bioscopen in de meeste landen dicht waren, buiten die paar films is Premier Access in de koelkast beland.

Avatar is ook zo lang na de bioscooprelease pas uit op Disney+ dat ze daar alle andere kanalen van huur, DVD/Bluray verkoop al uitgemelkt hebben.

Desondanks is het gokwerk om te weten wanneer een film op Disney+ verschijnt na de initiële bioscoopdatum. Grofweg kan je zeggen dat box office bombs na 1 maand erop zitten, de grote meerderheid iets na 3 maanden en dan de uitzondering Avatar na 6 maanden.
 

BG heeft Elemental al bekeken. De review komt een beetje overeen met wat ik afgelopen woensdag op de radio hoorde van VRT jounalist. Dat is niet zo goed nieuws voor Pixar...
 
Als je een jaarabonnement hebt en je zegt na 10 maand op, blijft je abonnement dan nog lopen voor die 2 maand of stopt die direct?
 
Als je een jaarabonnement hebt en je zegt na 10 maand op, blijft je abonnement dan nog lopen voor die 2 maand of stopt die direct?
je abonnement blijft nog lopen voor die 2 maand.
Ik heb het 6 maand geleden ook stopgezet en ik kan er nog op en dingen bekijken. Abonnement loopt pas in september af bij mij.
 
Komt dus nog steeds neer op 7,5 euro per maand voor mij

CEIE1P5.png
 
Als je een nieuwe abonnee bent kan je tot 20 september 3 maanden Disney plus nemen voor 1,99 euro per maand.Leuk om eens uit te proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: C11
Terug
Bovenaan