Wat een BS dat Welcom to Wrexham hier pas in november op Disney + komt terwijl het er in de US, UK en nog een handvol landen gewoon iedere week al op komt. Men doet er soms toch echt alles aan mensen terug richting Torrents te duwen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Yurf
Als je een nieuwe abonnee bent kan je tot 20 september 3 maanden Disney plus nemen voor 1,99 euro per maand.Leuk om eens uit te proberen.
Nobrainer dit, zonet een abonnement genomen :)
Zeker voor mij interessant want ik heb nog nooit Disney+ gehad, dus heb nog veel te bekijken van Marvel en Star Wars
Perfect voor de herfst/wintermaanden
 
Wat een BS dat Welcom to Wrexham hier pas in november op Disney + komt terwijl het er in de US, UK en nog een handvol landen gewoon iedere week al op komt. Men doet er soms toch echt alles aan mensen terug richting Torrents te duwen.

Zag het vandaag op men Disney+ en de eerste 4 afleveringen reeds bekeken van seizoen 1. Ik vind het een geweldig leuke sports docu. Rob en Ryan liggen me wel qua humor, en Wrexham heeft iets heel aantrekkelijks over zich. Heb ze al aan men favorieten toegevoegd op Flashscore :biglaugh:

Enige spijtige is dat ik reeds weet hoe het hun de afgelopen seizoenen vergaan is, dus sommige suspense (die heel Amerikaans opgebouwd wordt m.i.) is niet meer valabel.

Ik hoop toch echt op een soort van FM-carriere van zero to hero waarbij Wrexham ooit in de PL zou komen aan te treden.
 
Alle afleveringen gezien van S1 en de eerste 5 van S2. Bizar dat dat zo traag gaat, das uiteindelijk een jaar vertraging.

Blijf het een hele leuke docuserie vinden, maar met momenten is het toch te fake/overdreven. Zoals die aflevering over hooligans bv, wat een onzin was me dat.
Wel een eye-opener naar Engelse lagere klasse toe, ik wist helemaal niet hoeveel historie daar zat en vooral hoeveel fans en sfeer er daar is.

Zou wat mij betreft toch wel wat meer focus zijn op het voetbal zelf, dat blijft voor mij het meest interessante. Al die randverhalen zouden wat miniemer gebracht mogen worden en het reilen en zeilen van de club en de matches/trainingen zou wat meer aandacht mogen krijgen.
 
Alle afleveringen gezien van S1 en de eerste 5 van S2. Bizar dat dat zo traag gaat, das uiteindelijk een jaar vertraging.

Blijf het een hele leuke docuserie vinden, maar met momenten is het toch te fake/overdreven. Zoals die aflevering over hooligans bv, wat een onzin was me dat.
Wel een eye-opener naar Engelse lagere klasse toe, ik wist helemaal niet hoeveel historie daar zat en vooral hoeveel fans en sfeer er daar is.

Zou wat mij betreft toch wel wat meer focus zijn op het voetbal zelf, dat blijft voor mij het meest interessante. Al die randverhalen zouden wat miniemer gebracht mogen worden en het reilen en zeilen van de club en de matches/trainingen zou wat meer aandacht mogen krijgen.

De show draait niet rond voetbal he. Rob en Ryan kenden geen hol van voetbal voor ze die ploeg van de sport voor ze Wrexham kenden, maar het is net de geschiedenis en betekenis voor het dorpje en het potentieel voor een zero to hero verhaal dat hun op zijn Amerikaans aantrok. Het is ook zo dat heel die docu opgezet is. Moest het puur om wat op de pitch speelt draaien, dan zou het nooit die aantrekkingskracht hebben op de modale kijker. Ik vond het wel boeiend om zien wat voor impact een Engelse club kan hebben op het sociaal weefsel van een onooglijk Welsh dorpje.

Ik blijf het jammer vinden dat ze Zulte Waregem niet hebben opgekocht.😄
 
De show draait niet rond voetbal he. Rob en Ryan kenden geen hol van voetbal voor ze die ploeg van de sport voor ze Wrexham kenden, maar het is net de geschiedenis en betekenis voor het dorpje en het potentieel voor een zero to hero verhaal dat hun op zijn Amerikaans aantrok. Het is ook zo dat heel die docu opgezet is. Moest het puur om wat op de pitch speelt draaien, dan zou het nooit die aantrekkingskracht hebben op de modale kijker. Ik vond het wel boeiend om zien wat voor impact een Engelse club kan hebben op het sociaal weefsel van een onooglijk Welsh dorpje.

Ik blijf het jammer vinden dat ze Zulte Waregem niet hebben opgekocht.😄

Ik geef enkel aan hoe ikzelf meer van de show zou kunnen genieten, that's all. En ik ijver overigens niet voor volledige focus op de pitch, maar ik heb precies de indruk dat het maar 75-25 is ipv 50-50 op z'n minst.
Ik blijf wel kijken hoor, daar niet van.
 
Ik geef enkel aan hoe ikzelf meer van de show zou kunnen genieten, that's all. En ik ijver overigens niet voor volledige focus op de pitch, maar ik heb precies de indruk dat het maar 75-25 is ipv 50-50 op z'n minst.
Ik blijf wel kijken hoor, daar niet van.

Was niet bedoeld als een tackle hoor, ik begrijp zelfs wat je bedoelt. Ik denk dat die show gewoon primair voor een Amerikaans publiek gemaakt is, en dat die dus meer geboeid zijn in al die randzaken dan in de sport.
 
Was niet bedoeld als een tackle hoor, ik begrijp zelfs wat je bedoelt. Ik denk dat die show gewoon primair voor een Amerikaans publiek gemaakt is, en dat die dus meer geboeid zijn in al die randzaken dan in de sport.

Ja, dat die Amerikanen meer geinteresseerd zijn in kleffe drama en artificiele spanning, verbaast me niets.
 
Zou wat mij betreft toch wel wat meer focus zijn op het voetbal zelf, dat blijft voor mij het meest interessante. Al die randverhalen zouden wat miniemer gebracht mogen worden en het reilen en zeilen van de club en de matches/trainingen zou wat meer aandacht mogen krijgen.

Volledig mee eens. Grote fan van dit soort docu formats. En ook wat naast het veld gebeurt heel belangrijk.

Maar zaken waar ik mij bv aan erger is hoe weinig men de kijker mee krijgt in die matchen, met een zeer matige montage.

Ook het tempo van de afleveringen veel te snel, en van de hak op de tak. Zeker die 20 minuten afleveringen krijgen mij echt niet mee in het verhaal.

Als je dat dan vergelijkt met een Last Chance U, ook voor de Amerikaanse kijker, en ook iets waar vooral het extra sportieve het verhaal is, daar worden de wedstrijden op een magistrale wijze in beeld gebracht en gemonteerd.

Blijft een leuke docureeks, maar er wordt gewoon zoveel potentieel niet benut door de wedstrijden zo te gaan minimaliseren, en zo matig in beeld te brengen. En het hele verhaal wordt gewoon zo chaotisch verteld, met thema afleveringen, flauwe grap afleveringen, … waardoor men het verhaal van het seizoen soms wat te lang uit het oog verliest.
 
Is er ergens te vinden wanneer What We Do In The Shadows seizoen 5 beschikbaar komt voor ons? Is normaal al uit van juli, maar hier dus niet...
 
Zou ik ook wel willen weten, ben nu naar het vierde seizoen aan het kijken op Disney + en ik dacht eerlijk gezegd dat dat het laatste was [staat er naar mijn weten ook nog niet zo lang op)
 
Ik las het vandaag toevallig in De Standaard, waar ze een overzicht geven van de Oscar nominaties, en waar je die kunt bekijken. Wil ik net gisteren een maandje D+ genomen hebben voor mijn dochter. Kan ik direct ook al Poor Things gaan bekijken!
 
Terug
Bovenaan