Al bij al een goeie episode maar er klopt toch vaak iets niet met de flow van die afleveringen vind ik, sommige zaken worden nodeloos uitgesponnen terwijl andere zaken in een wip geklaard zijn.
 
Vond het weer een flauwe aflevering. Het doel van dit seizoen is duidelijk mandalore heroveren maar er komt zo weinig vooruitgang. Vandaag weer zo een filler episode me een side quest. Er zijn nog maar 2 afleveringen te gaan ondertussen.

En dat einde, rap toch ff een gevechtje me die mandalorians zodat het toch terug vriendjes zijn :unsure:
Het begint ook meer richting een book of bo katan te gaan lijkt me.

Dit seizoen zijn er al enkele leuke afleveringen geweest, maar het begint me toch steeds minder te boeien. Ook al ben ik wel ferm geinteresseerd naar wat er nog met grogu gaat gebeuren en met die mythosaurus.
 
Kzit ook al heeltijd met de vraag waar deze serie naartoe gaat uiteindelijk . Duidelijk niet het laatste seizoen , wat gaat er uiteindelijk gebeuren met Grogu en Djin Djarin , that's the question .
 
Ik vond het weer een leuke aflevering globaal gezien. Vooral de scenes met de rogue battle droid, toch beangstigend die dingen!. Waar ik mij dan weer mateloos aan ergerde voor een reeks van dit caliber is de soms erg matige acteerprestaties. Dat haalt mij echt volledig een aflevering. Bijvoorbeeld die vrouw van Jack Black (wat ik ook al een erg storende cameo vond...). Waarom moet die meedoen? Acteertalent 0,0. Achteraf dan gelezen dat het Lizzo was. Ik ken die wel van naam, maar het is niet omdat iemand populair is dat je die zomaar in je reeks moet droppen..

Ik vind het niet erg als een reeks zichzelf niet 100% serieus neemt, maar de vibe gaat toch wel alle kanten op.

Nuja, en toch ga ik blijven kijken eh :unsure:
 
Ik vind het derde seizoen echt verschrikkelijk slecht. De verhalen, de acteerprestaties. Zelfs die actrice die Bo-Katan speelt is niet aan te zien qua acteren en gezichten trekken. Pffff.
Het enige dat Star Wars nog kan redden is als Disney het verkoopt, wat nooit zal gebeuren jammer genoeg.
Ik stoor me er ook enorm aan dat het altijd een multicul samenstelling moet zijn, die Mando's weer, een Afrikaan, een Zuid-Amerikaan, een Aziaat, een vrouw in hoogste rang,.... begint echt afgezaagd te worden.
 
Vond het weer een flauwe aflevering. Het doel van dit seizoen is duidelijk mandalore heroveren maar er komt zo weinig vooruitgang. Vandaag weer zo een filler episode me een side quest. Er zijn nog maar 2 afleveringen te gaan ondertussen.

En dat einde, rap toch ff een gevechtje me die mandalorians zodat het toch terug vriendjes zijn :unsure:
Het begint ook meer richting een book of bo katan te gaan lijkt me.

Dit seizoen zijn er al enkele leuke afleveringen geweest, maar het begint me toch steeds minder te boeien. Ook al ben ik wel ferm geinteresseerd naar wat er nog met grogu gaat gebeuren en met die mythosaurus.

Dit dus zo hard…

Zes afleveringen ver en er zit nul visie in het verhaal, alles hangt als een lappendeken aan elkaar. Ik heb geen flauw idee waar dit seizoen nu eigenlijk over gaat. Als er dan al iets vooruit gaat is het met povere plot devices zoals nu weer op het einde van de aflevering.

Star Wars mag trouwens best kleurrij zijn maar wat Lizzo en Jack Black daar lieten zien was niet om aan te zien. Vreselijke acteer prestaties. Over Bo-katan ben ik eigenlijk ook niet te spreken, zit altijd gekke smoelen te trekken of zo iets :unsure:

Ik vraag me soms echt nog af waarom ik kijk.
 
Ja wat die Lizzo en Jack Black erin deden snap ik ook niet. Brachten niks extra aan het verhaal en dan nog zo ne belachelijke rol da ze speelden.

Wat me ook stoort aan die Bo-Katan is da ze heel het seizoen constant hare helm afdoet. Als ze dr bij Mandalore toekomen, ff hare helm afpakken om ies te kijken wa smoelen trekken en helm terug op :unsure:

En dan die Armorer, tis een ramp da Djin Djarin zn helm heeft afgedaan al ist per ongeluk, mr nu ist plots geen probleem da Bo-Katan altijd hare helm mag afzetten. Tis ook zo flauw uitgelegd allemaal.

Nu blijkbaar zouden ze na Ahsoka ne film uitbrengen da voort zou gaan op Mandalorian, Book of Boba Fett en Ahsoka. Hopelijk word die laatste serie wa deftig dan wil ik die film mss nog in de cinema gaan zien.
 
Mixed feelings met S3, soms goed en fun en luchtig vooral, maar mist idd focus. Djin loopt er maar bij soms alsof zijn doel maar een game quest is. Bo Katan heeft er geen zin in (in acteren). Katie sackoff kan beter.

Jah, retake de planeet Mandalorian, maar weinig vuur bij de meeste mando's.
 
Laatst bewerkt:
Vond ep 6 wel ok, maar ze was toch weer niet vrij van dipjes. Het ging een interessante kant op toen ze in detective mode moesten gaan. Maar dat was veel te snel afgehandeld waardoor ik het nut ervan niet helemaal snap. Ik ben fan van Jack Black, en hij deed het best goed, maar hij maakte hier gewoon deel uit van de 'special guests of the week' samen met Lizzo en Christopher Lloyd. Bijna een 4th wall breach eigenlijk. Het haalt je helemaal uit je suspension of disbelief. En gaat Grogu nu elke week salto's doen of wat?

De empirial en separatist droids in deze ep waren nice om terug te zien. De setting tijdens het onderzoek vond ik ook leuk.

Heel 't internet stond btw weer vol screenshots van de cameo's. Je kon er niet naast kijken. Het begint irritant te worden :unsure:
 
Dit dus zo hard…

Zes afleveringen ver en er zit nul visie in het verhaal, alles hangt als een lappendeken aan elkaar. Ik heb geen flauw idee waar dit seizoen nu eigenlijk over gaat. Als er dan al iets vooruit gaat is het met povere plot devices zoals nu weer op het einde van de aflevering.

Star Wars mag trouwens best kleurrij zijn maar wat Lizzo en Jack Black daar lieten zien was niet om aan te zien. Vreselijke acteer prestaties. Over Bo-katan ben ik eigenlijk ook niet te spreken, zit altijd gekke smoelen te trekken of zo iets :unsure:

Ik vraag me soms echt nog af waarom ik kijk.

Ik heb echt hetzelfde gevoel, het voelt allemaal als een slappe hap. Als Disney rond het thema Mandalorians al niets fatsoenlijk op beeld meer kan krijgen, dan ben ik echt bang voor wat de toekomst nog gaat brengen. Dit staat toch echt ver van het eerste seizoen van Mando qua kwaliteit en verhaallijn.
 
Bon, na de interlizzo (mwuhaa, hebdem) van vorige aflevering is het eindelijk terug ter zake. Over de verzetting van het volk van Mandalore. Op zich geen slecht thema! En wat voor een aflevering hebben we nu gekregen, hiervoor kijk ik dus naar deze serie. Het gevecht tussen goed en kwaad, eenheid en verdeeldheid. Dát zijn de kernthema's van Star Wars. Dát is hetgeen we hier nu gekregen hebben.

Hopelijk nog zo'n knaller volgende week als seizoenseinde.
 
Beetje gemengde gevoelens bij deze aflevering, de aflevering an sich was echt top, weinig op aan te merken zelfs maar ik vraag me af waarom het hele plot enkel in de laatste twee afleveringen uitgespeeld wordt, quasi alle voorgaande afleveringen hadden amper storytelling en nu worden we in één aflevering overspoeld met nieuwe plot elementen, throwbacks, foreshadowings, nieuwe personages, nieuwe vijanden...the list goes on.
 
Dit was nu eens een aflevering waarvoor ik het blijf volgen se, zoals shiftyke zegt is het ineens wel veel en had ik het dan ook liever verspreid gezien over de vorige afleveringen, maar heb er van genoten.

Nu uitkijken naar de finale.

En Grogu in zn battle suit "yes yes yes" :laugh:
 
Goede episode. Dezelfde kritiek hier van mijn kant, dit had episode 5 mogen zijn met wat minder side quests in het seizoen.


spoilers voor hen die nog zo ver niet zijn dan episode 7
2 main storylines zonder die side quests had beter geweest

-mandos herenigen zich, en gaan terug naar hun thuisplaneet
-empire (als rebel nu) vs de mandos

Ipv rebels en jedis vs the empire wordt het nu mando's vs the re-emerging empire. Dat is old skool star wars dus.
 
Laatst bewerkt:
Blij dat er toch mensen dit kunnen pruimen, ik vond het tenenkrullend, vrees dat ik hier te oud voor aan het worden ben.

Grogu die een IG robot bestuurt met YES knop... OMG, en wat te denken van Stormtroopers / Mandalorian cross-over en Moff Gideon in een Boba Fett meets Stormtrooper meets Darth Vader pakje met Darth Maul horentjes op de helm... Serieus?"
 
Blij dat er toch mensen dit kunnen pruimen, ik vond het tenenkrullend, vrees dat ik hier te oud voor aan het worden ben.

Grogu die een IG robot bestuurt met YES knop... OMG, en wat te denken van Stormtroopers / Mandalorian cross-over en Moff Gideon in een Boba Fett meets Stormtrooper meets Darth Vader pakje met Darth Maul horentjes op de helm... Serieus?"
Ik vraag we af in welke bochten ze zich gaan moeten wringen om de "verdwijning" van de MandoTroopers uit de franchise te schrijven, er is geen sprake van deze overduidelijk superieure Stormtrooper in de laatste films dus moet er toch iets gebeurd zijn.
 
Terug
Bovenaan