Blij dat er toch mensen dit kunnen pruimen, ik vond het tenenkrullend, vrees dat ik hier te oud voor aan het worden ben.

Grogu die een IG robot bestuurt met YES knop... OMG, en wat te denken van Stormtroopers / Mandalorian cross-over en Moff Gideon in een Boba Fett meets Stormtrooper meets Darth Vader pakje met Darth Maul horentjes op de helm... Serieus?"
Bwoa ik vind dat allemaal wel bij Star Wars passen eigenlijk. De scenes met Jack Black/Lizzo daarentegen waren volledig niet op zijn plaats.
 
grogu-ig-12.gif


Eerlijk ik stond ook bijna op het punt af te haken maar deze aflevering maakt idd weer heel wat goed.


Bad baby no squuezie! Vrij strijk gegaan met Grogu in deze episode. 😅
 
Er is nog de finale woensdag maar ik heb het gevoel dat het een onevenwichtig seizoen is. Persoonlijk denk ik dat die Boba Fett serie een aantal goede episodes heeft gestolen die in seizoen 3 konden zitten (die Mandalorian episodes zijn gek genoeog de meest populaire van Boba Fett). Die Pershing episode was een goed idee voor 5 minuten dat ze uitrekten tot een heel uur, dat was geen succes.

Bo-Katan heeft meer screentime maar een echte fan favourite is ze ook niet, het is meer "waar is Din Djarin?" dus denk dat de gedeelde hoofdrol nog niet echt een succes is.

Ik hoop dat ze met seizoen 4 zich kunnen herpakken, ik denk dat ze het nog moeten opstarten (het groene licht is al gegeven), dus ze kunnen de kritieken mee nemen.
 
grogu-ig-12.gif


Eerlijk ik stond ook bijna op het punt af te haken maar deze aflevering maakt idd weer heel wat goed.


Bad baby no squuezie! Vrij strijk gegaan met Grogu in deze episode. 😅

Grappig was het wel maar in die ene aflevering waar Grogu z'n Force-skills losliet op die andere foundling, dacht ik eindelijk dat het voorbij was met de oppervlakkige Grogu en dat z'n character eindelijk de verdieping ging krijgen die het verdient. Helaas vonden ze het toch nodig om weeral fan-service te leveren ipv een deftig personage op te bouwen. Want zeg nu zelf, Grogu is na drie seizoenen nog steeds een lege doos.
 
Pretty much. Ge lacht er af en toe is mee en dat doen ze wel goed maar voor de rest stelt die idd nog niet veel voor.

Jammer ook ergens dat hij nooit veel groter zal worden want als we naar yoda kijken en bijvoorbeeld diens light saber battles in de prequel trilogie... Dat was ook altijd vrij stuntelig. Yoda was op z'n best in de originele trilogie, als oude wijze raadheer die fysiek niet veel moest doen. Het zal echter nog heel lang duren voor Grogu oud en wijs zal zijn. 😅 Ze hebben zichzelf vind ik beetje in een hoek geduwt maar dat ze hem nu in die robot steken is waarschijnlijk het beste dat ze kunnen doen om hem toch fysiek een beetje meer vrijheid te geven zonder constant te moeten force jump vliegen van hier naar ginder want dat komt imo niet zo goed over.
 
Allee de laatste 2 episodes hebben uiteindelijk toch een beetje goedgemaakt. De finale vond ik ook terug in orde. Maar al bij al toch een wisselvallig seizoen met een redelijk begin, zwak midden en goed einde.

Ben nu wel benieuwd hoeveel seizoenen ze nog van plan zijn te maken. Ik had gisteren iets gelezen dat Jon Favreau nog geen einde in gedachten heeft. Heb daar toch wat schrik voor, zou dan liever zien da ze het ff me rust laten ipv zo een seizoen dat voor de helft als filling aanvoelt. Maarja het moet geld opbrengen voor Disney :crazy:
 
Bon er was echt ongelofelijk veel mis met de finale maar heb er wel van kunnen genieten.

Al bij al een zeer zwak seizoen, hopelijk doen de andere franchises het beter maar het doet het ergste vermoeden met wat Dinsney wil bereiken met Star Wars.
 
Ik vond niet zo veel mis met de finale, een wat cliché battle met Moff Gideon, maar verder okay ... Grogu heeft z'n robot pak niet nodig dus, the force is strong in him (en verder, Grogu likes fooood, haha). Hij zal altijd een hungry youngling zijn hé. Yoda was bijna 900 jaar.

Hopelijk gaat S4 wat meer terug naar de kwaliteit en mix van S1 2, en ook wat breder zoals in S3. Met die new republic guys achter de bad rogue imperial guys (deze uit die meeting in ep7), met her en der wat hulp van andere Mandalorians ....
 
Laatst bewerkt:
Op zich een entertainende seizoen, maar het is gewoon een schril contrast met seizoenen 1 en 2 en dat steekt wel.
 
Waarom niet Grogu Djarin :unsure:
One possible explanation for Din Grogu is that the Armorer is honoring a naming tradition on Din's homeworld from before he became a Mandalorian. In many real-world cultures, the family name is what comes first, then the name of the individual, so it's possible Din has been the character's real surname the whole time. Another possibility is that this naming system is unique to the Children of the Watch, or that the Armorer is establishing it as a unique trait of Din and Grogu's clan of two. Several Mandalorian factions have their own unique customs, so Din Grogu's new name could reflect that, but for now none of these explanations are confirmed.
 
De echte reden zal wss zijn dat Din Grogu beter klinkt dan Grogu Djarin, ik denk niet dat ze het in-universe gaan uitleggen.
 
Wel, op imdb (of waren het de aftitelingen) had ik idd gezien dat er 2 personen gecrediteerd werden als "Djin Djarin". Dus ik ging hier al van het uit dat het een Darth Vader scenario was.
 
Terug
Bovenaan