Ms. Marvel

Disney+ Ms. Marvel

Lijkt mij ook specifiek op een jonger publiek te richten... of wij worden gewoon ouder he. We zijn 15jaar later sinds Iron Man 1 weet je wel :shutup:.
 
Het is ook effectief op een jonger publiek gericht. Maar je tweede statement is ook wel waar natuurlijk :').

Ik vond de eerste aflevering wel leuk. Het hyperactieve, de animaties, ... passen gewoon ook bij Kamala / Ms. Marvel. Ik ben benieuwd naar de volgende ep.

Ik vind het ook wel fijn hoe verschillend de reeksen voorlopig zijn. Elke reeks is echt wel al een volledig ander beestje gebleken dan de rest.
 
Ik vond het wel nog tof. Mss ook omdat ik the avengers gespeeld heb en het een beetje hetzelfde begin was wist ik wat te verwachten.
 
Ik vind het totaal geen marvel , gewoon tiener drama , kon de 2de aflevering zelfs niet uitkijken zo saai.
 
Iemand Bilall gespot in de tweede aflevering? :)
Hoe ziet die mens er uit?

Audio was nu precies wat beter en ze blijven catchy qua muziek zonder teveel van hetzelfde. Visuals waren ook minder chaotisch.
Also, toch genoeg marvel voor mij. Wat verwacht je nu van Ms. Marvel qua Marvelness?
Enkele ludieke situaties die wel een lach veroorzaakte en wat actie. Het tienerdrama is niet eens overaanwezig?
 
Ik had die nu ook niet herkend hoor.. Op zich ok aflevering, maar dit kan evengoed iets van Nickelodeon zijn..
 
Ik kan het wel smaken maar ben nu ook niet echt omver geblazen, saai ofzo zoals iemand hierboven zei vind ik het zeker niet, er zijn wel eens wat mindere periodes maar cava wel.
 
Ik ben afgehaakt na de eerste aflevering omdat ik het te kinderachtig vond, blijft dit zo of wordt het nog iets volwassener?
 
Wat mij wel stoort
ik heb die "origin comic" gelezen indertijd. daar wordt ze Ms. Marvel door een soort mist, en een visioen van Captain Marvel die haar die naam geeft.
in de serie is dié link met Captain Marvel helemaal weg.
 
Wat mij wel stoort
ik heb die "origin comic" gelezen indertijd. daar wordt ze Ms. Marvel door een soort mist, en een visioen van Captain Marvel die haar die naam geeft.
in de serie is dié link met Captain Marvel helemaal weg.
We zijn nog maar drie afleveringen ver in haar MCU origin story hé. Bovendien hebben we in deze aflevering al een rechtstreekse link met Captain Marvel gekregen.
 
Terug
Bovenaan