Ms. Marvel

Disney+ Ms. Marvel

Bedankt Marvel en Feige om de Inhumans weeral opzij te schuiven. Denk dat Feige ooit gepest is geweest door een Inhuman. Dit was dé kans om Black Bolt en co te introduceren in MCU 616. Zeker na Black Bolts cameo in MoM dat door velen werd gesmaakt. Maar nogmaals, Feige lijkt de Inhumans te haten, vermoedelijk deels door de geflopte serie.
 
"Haten", gezien ze de rechten terug hebben voor de mutants en de F4 is het toch niet meer dan logisch dat ze in de eerste plaats daar op focussen?

Ik had liever gehad dat ze voor de Inhumans hadden gekozen in plaats van de Eternals, gezien die film toch echt een teleurstelling was. Maar om nu ook nog de Inhumans er tussen te verwerken? De grootste zwakte van de MCU is nu al dat ze teveel verschillende zaken tegelijk willen brengen.

De passage van BB in de nieuwe Doctor Strange, nog eens gespeeld door dezelfde acteur als in de serie, toont aan dat ze de fans van de Inhumans niet vergeten zijn. En opent toch een piste voor een eventuele echte introductie in de MCU. Al dan niet door multiverse shenanigans. Steeds meer geruchten dat we Chloe Bennet bvb zouden zien opduiken in de MCU.

Ik hoop dat ze de X-Men eer aan doen, en dat we eindelijk eens een ietwat deftige F4 film gaan krijgen. En dat beiden deftig geïntegreerd raken in de MCU. Als dat wil zeggen dat we enkel multiverse cameo's kunnen krijgen van Inhumans, dan heb ik dat er graag voor over.
 
Neen niet van de serie, daar werd Black Bolt toegetakeld door agenten... Die serie sloeg nergens op. Verder was het enige positieve aan 838 Black Bolt in MoM zijn kostuum. Verder werd hij afgeschilderd als een man die een destructieve stem heeft. In realiteit hoort hij in het rijtje Thor & Hulk m.a.w. één van de sterkere personages.

Gezien het feit dat Ms. Marvel samen met Black Bolt de populairste Inhumans zijn, vind ik dit toch een gemiste opportuniteit.
 
Gewoon geduld hebben vermoed ik. Aan het tempo dat Marvel series en films uitpompt zal hij vroeg of laat wel terug ergens opduiken. Anson Mount mag hem blijven spelen van mij. Heb die inhuman reeks nooit gezien maar Mount is een fantastische Cpt Pike in Discovery S2 en Strange New Worlds.
 
Nog 2 episodes te gaan maar het zal met veel moeite zijn.
De Pakistaanse Carol Danvers kan me niet boeien.
 
Scoord wel goed op metacritic blijkbaar 1 van de betere series, en hier zie ik toch veel mindere reacties zal het volgende week eens bekijken.
 
ga het toch als de minste Marvel serie op Disney+ moeten klasseren, vooral omdat het mij allemaal niet goed verteld was en er weinig logische pacing inzat + enkele vreemde beslissingen. Enigste teleurstellende serie, samen met captain America & winter soldier die gewoon niets interessant had te bieden. Hier nog een pluspuntje voor enkele muziekkeuzen.
 
Terug
Bovenaan