EK 2020 | Groep B (BELGIË, Denemarken, Finland, Rusland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mss wordt het gewoon tijd dat die anders gaat spelen en meer een slimme wandelaar als Messi wordt.
 
Ondertussen zit ik dus zonder kaarten voor 't EK.
Wat een circus.
Het is ze geraden dat ik wel opnieuw erbij kan zijn als 't zover is, maar dat zal wel ijdele hoop zijn dat ze daar een systeem voor gaan opzetten.
 
Allez, straks maakt Martinez zijn ruime selectie bekend. Benieuwd of er witte konijnen tussen zitten. Ik gok alleszins op 1 oud wit konijn dat in China speelt.
 
Fellaini zal de enige mogelijke verrassing zijn. Kan me niet voorstellen dat Martinez spelers gaat oproepen die er nog niet zijn bij geweest. Van de jongens die de laatste 2 jaar al eens een selectie kregen, gaan er sowieso al verschillende moeten afvallen.
 

  • Keepers: Thibaut Courtois (Real Madrid), Simon Mignolet (Club Brugge), Matz Sels (Straatsburg)
  • Verdedigers: Dedryck Boyata (Hertha BSC), Jason Denayer (Olympique Lyon), Jan Vertonghen (Benfica), Toby Alderweireld (Tottenham), Thomas Vermaelen (Vissel Kobe)
  • Middenvelders: Axel Witsel (Borussia Dortmund), Youri Tielemans (Leicester City), Leander Dendoncker (Wolverhampton), Kevin De Bruyne (Manchester City), Hans Vanaken (Club Brugge), Dennis Praet (Leicester City)
  • Flankspelers: Thomas Meunier (Borussia Dortmund), Yannick Carrasco (Atlético Madrid), Thorgan Hazard (Borussia Dortmund), Timothy Castagne (Leicester City), Nacer Chadli (Istanbul Basaksehir)
  • Aanvallers: Eden Hazard (Real Madrid), Romelu Lukaku (Inter), Michy Batshuayi (Crystal Palace), Christian Benteke (Crystal Palace), Dries Mertens (Napoli), Jérémy Doku (Rennes), Leandro Trossard (Brighton)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Casteels moet blijkbaar geopereerd worden. Op Chadli gaat wel wat commentaar komen. Voor de rest wel de te verwachten namen, dus geen Fellaini.
 
Ik had toch voor Saelemaekers gekozen ipv Chadli. Heeft volgens mij toch een goed seizoen gespeeld bij Milan?
 
Op het eerste zicht een oké selectie, alleen ik had altijd Saelemaekers meegenomen. Die kerel zou perfect passen op de rechterkant in het systeem van Martinez.

En waar Chadli en zelfs Vanaken hun selectie aan verdiend hebben, dat begrijp ik niet.
 
@BelRedDevils
"These players are standby: [...] J. Lukaku"

standby
/ˈstan(d)bʌɪ/
noun: standby; noun: stand-by
"an operational mode of an electrical appliance in which the power is switched on but the appliance is not actually functioning."


Nou, Bobby Martinez met wat humor. Ik had Jordan Lukaku zijn seizoen niet beter kunnen omschrijven.
 
Chadli. Jongens, waar is die mee bezig. Pak dan Januzaj of Saelemakers mee.
 
Chadli zal een "beloning voor de afgelopen jaren" zijn, Martinez is vrij loyaal voor de spelers die het in het verleden al goed gedaan hebben. En waarschijnlijk komt hij er mee af dat die op meerdere plaatsen kan spelen. Ik zou ook Saelemakers in plaats van Chadli gekozen hebben, maarja.
 
Chadli, Doku en Vanaken begrijp ik niet.
Foket, Saelemakers, Januzaj verdienen denk ik meer hun plaats en in dit systeem dan die 3 hierboven.
 
Vermaelen meenemen is toch wel een risico. Is al dik 35 jaar en speelt al 2 jaar in Japan.
Alhoewel Van Buyten op zijn 35 in Brazilie echt nog een gigantische goede prestatie had afgeleverd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan