De Mol 2022

Play4 De Mol 2022

Canarische eilanden vind ik een beetje een vreemde locatie, maar tot nu toe hebben ze wel van elk seizoen iets moois gemaakt... En bij de Canarische eilanden vraag ik mij af, wanneer ze de opnames gedaan hebben. Als ze La Palma bezoeken (en normaal gezien, moet dat altijd) zeker als ze het hebben over eilandhoppen, zijn die opnames dan voor september of na september gebeurd en heeft de vulkaanuitbarsting dan de opnames beinvloedt als ze op La Palma waren, misschien zou het wel voor een extra twist gezorgd hebben in het spel.

Maar ik vrees dat ze de opnames voor september zullen gedaan hebben, maar dan nog kan het zijn dat locaties die ze bezocht hebben nu volledig bedolven zijn door de lava. Hangt er vanaf naar waar ze precies gaan op La Palma.

Hopelijk hebben ze La Palma niet links laten liggen omwille van die reden.


Op 25 oktober zei De Coster dat de opnames afgerond waren. De uitbarsting begon op 19 september, maar er waren voelbare aardbevingen tot een week daarvoor.
 
Canarische eilanden vind ik een beetje een vreemde locatie, maar tot nu toe hebben ze wel van elk seizoen iets moois gemaakt... En bij de Canarische eilanden vraag ik mij af, wanneer ze de opnames gedaan hebben. Als ze La Palma bezoeken (en normaal gezien, moet dat altijd) zeker als ze het hebben over eilandhoppen, zijn die opnames dan voor september of na september gebeurd en heeft de vulkaanuitbarsting dan de opnames beinvloedt als ze op La Palma waren, misschien zou het wel voor een extra twist gezorgd hebben in het spel.

Maar ik vrees dat ze de opnames voor september zullen gedaan hebben, maar dan nog kan het zijn dat locaties die ze bezocht hebben nu volledig bedolven zijn door de lava. Hangt er vanaf naar waar ze precies gaan op La Palma.

Hopelijk hebben ze La Palma niet links laten liggen omwille van die reden.


Op 25 oktober zei De Coster dat de opnames afgerond waren. De uitbarsting begon op 19 september, maar er waren voelbare aardbevingen tot een week daarvoor.
Ik dacht ergens gehoord te hebben dat ze vooral op Lanzarote gefilmd hebben…

En ik hoop dat ze de corona-aanpak van vorig jaar hebben doorgetrokken…
Meer focus op het tactische en minder waaghalzerij, zoals bij de seizoenen op VRT. Vond het vorig seizoen dan ook de beste reeks die ze op VIER hebben gemaakt.
 
Canarische eilanden vind ik een beetje een vreemde locatie, maar tot nu toe hebben ze wel van elk seizoen iets moois gemaakt... En bij de Canarische eilanden vraag ik mij af, wanneer ze de opnames gedaan hebben. Als ze La Palma bezoeken (en normaal gezien, moet dat altijd) zeker als ze het hebben over eilandhoppen, zijn die opnames dan voor september of na september gebeurd en heeft de vulkaanuitbarsting dan de opnames beinvloedt als ze op La Palma waren, misschien zou het wel voor een extra twist gezorgd hebben in het spel.

Maar ik vrees dat ze de opnames voor september zullen gedaan hebben, maar dan nog kan het zijn dat locaties die ze bezocht hebben nu volledig bedolven zijn door de lava. Hangt er vanaf naar waar ze precies gaan op La Palma.

Hopelijk hebben ze La Palma niet links laten liggen omwille van die reden.


Op 25 oktober zei De Coster dat de opnames afgerond waren. De uitbarsting begon op 19 september, maar er waren voelbare aardbevingen tot een week daarvoor.
Als die opnames juist plaats hebben gevonden tijdens die vulkaanuitbarstingen dan trekken ze echt niet naar La Palma hoor. Ik weet niet waarom je zou hopen dat ze er dan toch naar toe zouden trekken. Wil je ze misschien zien fierljeppen over de lava?

Waarom vind je trouwens de locatie vreemd? Het lijkt me juist tof dat ze eens een eilandengroep doen in plaats van een vast land. Wat misschien wel zou kunnen is dat de locaties niet gevarieerd genoeg gaan zijn. In Duitsland had je bijvoorbeeld die wijnstreek, de bergen, een wereldstad en hier en daar nog wat leuke locaties tussendoor. Misschien dat het nu te veel van hetzelfde gaat zijn.
 
Als die opnames juist plaats hebben gevonden tijdens die vulkaanuitbarstingen dan trekken ze echt niet naar La Palma hoor. Ik weet niet waarom je zou hopen dat ze er dan toch naar toe zouden trekken. Wil je ze misschien zien fierljeppen over de lava?

Waarom vind je trouwens de locatie vreemd? Het lijkt me juist tof dat ze eens een eilandengroep doen in plaats van een vast land. Wat misschien wel zou kunnen is dat de locaties niet gevarieerd genoeg gaan zijn. In Duitsland had je bijvoorbeeld die wijnstreek, de bergen, een wereldstad en hier en daar nog wat leuke locaties tussendoor. Misschien dat het nu te veel van hetzelfde gaat zijn.
De vraag is ook of de opnames zich dan hebben voorgedaan, maar La Palma is ook geen piepklein eiland. Het noorden was niet onder bedreiging bijvoorbeeld, al weet ik niet of de mensen daar de raad kregen om binnen te blijven. Zoja, dan gaan ze inderdaad de locaties/plannen gewijzigd moeten hebben, als ze La Palma initieel hadden opgenomen in hun programma.

Vulkaanzever in de vulkaantopic pls 🙏
Ik heb het duidelijk over het spel.
 
In ieder geval veel potentieel voor heel intense fysieke proeven :p

Cultureel toch wat minder interessant lijkt me :unsure:
(ik lees op wikipedia dingen als "borduurwerk, keramiek, kantklossen, houtsnijwerk enzovoorts", en ook "carnaval"...)
 
Ik zal de eerste zijn met de gekke theorie dat het een met de computer bewerkt gezicht is. De gezichten van alle kandidaten met een computerprogramma bij elkaar gevoegd en dan digitaal geprojecteerd op deze persoon (beetje zoals de jonge Leia in Star Wars: A Rogue Story).

Het kan zeker maar of ze daar voor willen betalen...
Ja dat, of wel deepfake denk ik
 
Goed luisteren, de voice over is ook een samenraapsel van verschillende personen. Dus ook kandidaten vermoed ik of vorige mollen.

Nu goed zoeken naar een bepaald keymoment en die stem is de mol. :unsure:
 
Dat is nu een programma dat ik weer een paar jaar in de kast wil zien gaan. Het is gewoon te veel hetzelfde. (‘Ja maar… de locaties’ ‘ja maar… de proeven’ Nope, same soup, different day)
Een paar West Vlamingen met een ‘winnaarsmentaliteit’, twee seniors die toch meer senior gaan blijken dan ze zelf dachten, een jonkie, een babe met een carrière ‘waar normaal geen babes inzitten, amai’, ene met het geluk aan zijn kant die toch noch de mol noch de winnaar zal blijken, ene die zo dom lijkt dat je zeker bent dat ie enkel schoenen met velcro kan dragen en ene met de emotionele grens van een tweejarige.
En aan het einde zijn we vrienden voor het leven tot er ene in de Dag Allemaal zijn gal zal spuwen.

Pas op, op zich vind ik het een prima idee maar ik heb hier dezelfde last als bij De Slimste: het is te weinig anders om dat elk televisiejaar te herkauwen. Toen het een tijd was weggeweest, was dat weer eens tof om te zien.
 
Ik zal de eerste zijn met de gekke theorie dat het een met de computer bewerkt gezicht is. De gezichten van alle kandidaten met een computerprogramma bij elkaar gevoegd en dan digitaal geprojecteerd op deze persoon (beetje zoals de jonge Leia in Star Wars: A Rogue Story).

Het kan zeker maar of ze daar voor willen betalen...
Ziet er mij een compositie uit. De ogen vind ik bv vrouwelijk, maar ik zie ook een lichte snor.
 
Da's wat ik bedoelde ja, gezichten bij elkaar gevoegd = compositie. Kon maar niet op het woord komen. :D
 
Conclusie compositie: dit seizoen bevat enkel kandidaten uit vorInge seizoenen.
Of er zijn meerdere mollen dit jaar?
 
of dit is gewoon een compositie van alle huidige kandidaten. Zou niet weten waarom het de kandidaten van vorig jaren zouden zijn?
 
of dit is gewoon een compositie van alle huidige kandidaten. Zou niet weten waarom het de kandidaten van vorig jaren zouden zijn?
Inderdaad, ieder jaar willen ze wat teasen met iets maar nadien blijkt dat minder te zijn dan verwacht of qua verandering of meerwaarde. Neem nu vorig jaar een maand aan een stuk een oranje scherm laten zien maar in het programma of voor de kandidaten was er nooit een oranje scherm te zien. Het was enkel om aan te tonen dat de mol zelf niet zeker was van zijn plaats wat al bij al maar een storm in een glas water was en die enkel er voor zorgde om de helft van de compilatie aflevering te vullen.
 
Terug
Bovenaan