De Mol 2022

Play4 De Mol 2022

Geen idee of ik zin heb in deze editie. De vorige waren zoals @Squidward aangaf al niet van hoogstaand niveau en meer hetzelfde.

In the end ga ik vast wel kijken. Of ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee of ik zin heb in deze editor. De vorige waren zoals @Squidward aangaf al niet van hoogstaand niveau en meer hetzelfde.

In the end ga ik vast wel kijken. Of ook niet.
Het vorige seizoen was net één van de beste ooit! De seizoenen daarvoor waren idd wel iets minder.
Ik kijk er weer enorm naar uit alleszins!
En voor diegenen die het enkele jaren in de kast willen zien gaan: Kijk er gewoon zelf een paar jaar niet naar i.p.v. dit jaarlijkse fantastische tv moment voor een miljoen mensen te willen ontnemen. Jij content en wij ook content.
 
Het vorige seizoen was net één van de beste ooit! De seizoenen daarvoor waren idd wel iets minder.
Ik kijk er weer enorm naar uit alleszins!
En voor diegenen die het enkele jaren in de kast willen zien gaan: Kijk er gewoon zelf een paar jaar niet naar i.p.v. dit jaarlijkse fantastische tv moment voor een miljoen mensen te willen ontnemen. Jij content en wij ook content.
Het is nu ook niet dat we dreigen met de VRT op te blazen als ze het uitzenden, ik kan ook wel begrijpen dat zo een programma een ontspannende afsluiter van de week kan zijn. Maar een fantastisch tv moment, dat is toch ook wat overdreven. Het is gelijk cornflakes: je hebt Weetabix (het journaal) - Frosties of Chocopops (De Mol) en dan Choco Nut Crunch Flakes (een fantastisch tv moment).
Nu, ik wil dit appreciatie thread niet kapen dus, mods, ik beloof van verder enkel nog te reageren als het over het lopende programma gaat straks.
 
Het is nu ook niet dat we dreigen met de VRT op te blazen als ze het uitzenden, ik kan ook wel begrijpen dat zo een programma een ontspannende afsluiter van de week kan zijn. Maar een fantastisch tv moment, dat is toch ook wat overdreven. Het is gelijk cornflakes: je hebt Weetabix (het journaal) - Frosties of Chocopops (De Mol) en dan Choco Nut Crunch Flakes (een fantastisch tv moment).
Nu, ik wil dit appreciatie thread niet kapen dus, mods, ik beloof van verder enkel nog te reageren als het over het lopende programma gaat straks.
Dit is misschien wel het beste dat op de Vlaamse televisie komt. Een beetje een goedkope vergelijking.
 
Ik word helemaal wild van de montage technieken voor Alzheimer patiënten.
- Zodadelijk in de Mol -> Vervolgens een halve minuut uit de context gerukte quotes die maar een storm in een glas water blijken achteraf.
- Tien minuten (of meer) reclame
- Dit heeft u daarstraks gemist in de Mol -> Een minuut samenvatting van wat we voor die tien minuten reclame hebben gezien...
Ik denk dat als je alle herhalingen uit een aflevering haalt ze maar één derde van de tijd meer duren.

Het concept van het programma is zeer goed. Maar ik kan er gewoon niet naar blijven kijken door alle tijdrekkende en vertragende zaken die ze er tijdens de montage insteken.
 
Het is nu ook niet dat we dreigen met de VRT op te blazen als ze het uitzenden, ik kan ook wel begrijpen dat zo een programma een ontspannende afsluiter van de week kan zijn. Maar een fantastisch tv moment, dat is toch ook wat overdreven. Het is gelijk cornflakes: je hebt Weetabix (het journaal) - Frosties of Chocopops (De Mol) en dan Choco Nut Crunch Flakes (een fantastisch tv moment).
Nu, ik wil dit appreciatie thread niet kapen dus, mods, ik beloof van verder enkel nog te reageren als het over het lopende programma gaat straks.
Ik lees meningen en geen feiten. Maar de statistieken tonen nu eenmaal aan dat het een populaire programma is, zeker als ge naar de inschrijvingen kijkt. Dus 't ligt aan u :unsure:
 
Ik vind dit elk jaar weer het beste programma van het jaar. Het om de twee jaar uitzenden zou misschien nog beter zijn om het fris en spannend te houden, maar ik verlang nu al naar het nieuwe seizoen. Laat maar komen :love:
 
Het vorige seizoen was net één van de beste ooit! De seizoenen daarvoor waren idd wel iets minder.
Ik kijk er weer enorm naar uit alleszins!
En voor diegenen die het enkele jaren in de kast willen zien gaan: Kijk er gewoon zelf een paar jaar niet naar i.p.v. dit jaarlijkse fantastische tv moment voor een miljoen mensen te willen ontnemen. Jij content en wij ook content.
Het vorig seizoen was inderdaad het beste wat op Play4 is gepasseerd.
Reden was simpel: het accent lag terug op het psychologische en tactische aspect.
Niemand heeft boodschap aan allerlei fysieke proeven van een aantal onbekende mensen… daar zijn andere zenders en programma’s voor.
Maar Corona heeft hier echt voor gezorgd dat 2021 top was… hopelijk op hetzelfde elan verder in 2022...
 
De huidige edities zullen in mijn ogen nooit het niveau van de eerste edities halen.
De tips worden verder en verder gezocht.
Iedereen saboteert om toch een beetje verdacht te zijn, en de proeven eigenlijk automatisch mislukken.
met als dieptepunt het feit dat er in de halve finale nog niemand de correcte mol had.
 
Is idd ook het eerste waar ik gisteren aan dacht toen ik de trailer zag. Het gezicht ziet er idd uit als een soort amalgaam van gezichten en niet echt als een natuurlijke persoon.
 
Ik word helemaal wild van de montage technieken voor Alzheimer patiënten.
- Zodadelijk in de Mol -> Vervolgens een halve minuut uit de context gerukte quotes die maar een storm in een glas water blijken achteraf.
- Tien minuten (of meer) reclame
- Dit heeft u daarstraks gemist in de Mol -> Een minuut samenvatting van wat we voor die tien minuten reclame hebben gezien...
Ik denk dat als je alle herhalingen uit een aflevering haalt ze maar één derde van de tijd meer duren.

Het concept van het programma is zeer goed. Maar ik kan er gewoon niet naar blijven kijken door alle tijdrekkende en vertragende zaken die ze er tijdens de montage insteken.
Klopt, maar dat is bij alle (toch die ik kijk :p) programma's op play4 zo. Zo halen ze gemakkelijk programma's die 1u of langer duren, maar die eigenlijk zo lang niet zijn. Op die manier kunnen ze 3 (of meer) reclameblokken ertussen steken ipv 2 ofzo denk ik.
 
ik heb een tijdje geleden mijn tv-abbo eruit gekieperd omdat ik alleen maar naar de Mol keek elk jaar. Nu dat wil ik blijven doen, dus iemand een idee of dit ook gewoon op hun website verschijnt?
 
ik heb een tijdje geleden mijn tv-abbo eruit gekieperd omdat ik alleen maar naar de Mol keek elk jaar. Nu dat wil ik blijven doen, dus iemand een idee of dit ook gewoon op hun website verschijnt?
Ja komt normaal op goplay.be. Wij kijken ook altijd via de chromecast.
 
Terug
Bovenaan