Stéphanie appreciatie post :support: Schone verschijning.
Ik ben enorme fan van Lynn. Wat een naturelle schoonheid en ik denk dat die er, door haar Koreaanse roots, er over 10 jaar nog exact hetzelfde uitziet.

Verder: het is de eerste keer in vijf jaar dat ik terug naar De Mol kijk. Ik vond het deelnemersveld precies vrij jong? Of is het gelijkaardig aan andere jaren?
 
Ik ben enorme fan van Lynn. Wat een naturelle schoonheid en ik denk dat die er, door haar Koreaanse roots, er over 10 jaar nog exact hetzelfde uitziet.

Verder: het is de eerste keer in vijf jaar dat ik terug naar De Mol kijk. Ik vond het deelnemersveld precies vrij jong? Of is het gelijkaardig aan andere jaren?
Het verschil met vorige edities is dat er deze keer ook wel "oudere" deelnemers bijzitten (Karolien en Philippe) maar dat die precies fysiek toch wat meer in orde zijn dan een Conny van vorig seizoen (5 jaar ouder dan huidig seizoen Philippe) of een Philippe van seizoen 9.
 
Ik ben enorme fan van Lynn. Wat een naturelle schoonheid en ik denk dat die er, door haar Koreaanse roots, er over 10 jaar nog exact hetzelfde uitziet.

Verder: het is de eerste keer in vijf jaar dat ik terug naar De Mol kijk. Ik vond het deelnemersveld precies vrij jong? Of is het gelijkaardig aan andere jaren?

Ik vind het vooral heel uniform qua leeftijden.
26, 27, 28, 31, 33, 35, 38, 41, 46, 53

Dus vooral eind 20 / begin 30. Het ouderdomsdeken is eigenlijk helemaal niet zo oud. Ik mis ook de typische jongere van 18-23.

Maar ja, zoals gezegd ligt de selectie mij dit jaar precies niet zo goed. Precies alsof er 5 deelnemers exact dezelfde soort persoonlijkheid hebben, en ik vind ze totaal niet interessant :unsure:
Die Spaanse mocht volgens mij mee omdat het zo leuk is dat ze in het Spaans vloekt.
Lolo omdat haar achternaam de mol is, en omdat ze een bad girl is die naar lockdownfeestjes ging en zich er niet eens voor schaamt.

Wat ik wil zeggen is dat ik vroeger doodgraag wou mee doen met De Mol, maar op basis van wat ik nu (en vorig seizoen) zie eigenlijk totaal niet meer. Het wordt elk jaar wat minder 'serieus'. Uiteraard is het entertainment, maar alles blijft zo oppervlakkig (incl. de persoonlijkheden dus).
Wie deed er vorig jaar allemaal mee? Weinig memorabel, toch?
 
Bernard vind ik wat lijken op Nicolas Cage :unsure:
Mij doet hem dan weer denken aan John Oliver.
Philippe aan Kevin Spacey.
Stephanie - Angelina Jolie.

Heel toffe nieuwe aflevering.
is het voor mij niet:

Karolien (gaf juiste ton aan)
Michael (praat Stephanie aan de galg)
Philippe/coco (niet het type)
Bernard volgens mij gewoon een kandidaat die ver gaat geraken

Doe maar senne of Charlotte als mol voorlopig.
 


Hij blijft er maar over bezig 😂
Hij is nogal gul met zijn commentaar over Gullegem. :unsure:
Heel veel Gullegemnaren hebben nogal een obsessie met Gullegem. Geen idee wat ze daar in het water doen maar dat is daar echt wel een dingetje. Het verwondert mij niet dat er één van Gullegem op tv non-stop reclame zit te maken voor zijn eigen boerengat.

Uitgebreid verenigingsleven daar maar verder is het een West-Vlaams boerengat als een ander, inclusief de kerktorenmentaliteit. Weliswaar met een Supra Bazaar.
 
Elk jaar van die pipo's die denken dat als ze naar reacties kijken dat ze daar ook maar iéts wijzer uit zullen worden.

Leuk begin van het seizoen alweer.
 
Leuk seizoensbegin in elk geval!
Sicilië gaat prachtige beelden geven, dat was al duidelijk bij de eerste shots.
Er zitten, op het eerste zicht, verdacht weinig irritante kandidaten in deze groep. Enkel miss lockdownfeestje rubs me the wrong way. En niet enkel daarom zelfs. Gillian is er denk ik wel op tijd uit, nu wast nog grappig maar na 4 weken Messias-gedoe wil je een bom gaan gooien op Gullegem.
Leuke proeven ook! Al vanaf de eerste proef inzetten op pyschologische proeven en die verdubbelaars, hoe nutteloos ze ook gaan blijken, geven al direct een toffe twist om in aflevering 1 al een deftige discussie te voeren. Jammer dat het er niet echt uit kwam imo door kandidaten die zich veel te gemakkelijk opgaven/eruit gespeeld werden.
Bernard vind ik persoonlijk wel een sterke kandidaat en er zitten ook een paar stillere in die nog heel sterk uit de hoek gaan kunnen komen. Michaël kan wel eens de Joeri van dit seizoen worden want die lijkt me iets te enthousiast waardoor die het voor zichzelf een pak moeilijker maakt in de eliminatierondes.

En idd, Stephanie is een knappe madam.
 
Mol gaat toch nooit nu al voor het bewaren van de verdubbelaars gaan? Zou wel super hard opvallen mocht één iemand die van aflevering 1 tot het einde bijhouden. Ik vermoed dat als de Mol al verdubbelaars gaat bijhouden dit pas vanaf aflevering vijf zal zijn.
En net daarom is het superslim om dat wel te doen!!!
En zo kan je altijd alles omdraaien he.

Daarnaast gaan er misschien nog opdrachten komen waardoor iemand anders bearer of the tokens kan worden.
Er zullen ook nog opdrachten zijn waarbij er duizenden euro's per halve minuut uit het raam worden gegooid.

En op het einde van het verhaal gaat de winnaar met zo'n 20.000 euro naar huis, maakten de verdubbelaars niets uit, en hebben wij een tof programma gezien.
 
pff, waren we eindelijk van dat hypocriete corona-gedoe af, is het helemaal terug omdat er eens iemand op TV zegt dat ze op een lockdownfeestje geweest is
 
pff, waren we eindelijk van dat hypocriete corona-gedoe af, is het helemaal terug omdat er eens iemand op TV zegt dat ze op een lockdownfeestje geweest is
Iedereen maakt fouten, maar het doen is één ding, er totaal niet bij inzien dat het asociaal overkomt is iets anders. Soit, het is geen groot issue he, zegt gewoon iets over persoonlijkheid imo.
 
iedereen die dat soort dingen gedaan heeft tijdens de corona (en dat is bijna iedereen, tbf), heeft er zich niks van aangetrokken dat het asociaal was.
maar dan wel op de sociale media altijd verontwaardigd doen als iemand anders ook eens de regels brak.

als die verpleegster die ook mee doet, er geen probleem mee heeft, moeten wij dat meiske haar zaak nu ook niet maken.
en ze heeft haar straf gekregen, en betaald, btw.
 
iedereen die dat soort dingen gedaan heeft tijdens de corona (en dat is bijna iedereen, tbf), heeft er zich niks van aangetrokken dat het asociaal was.
En dan?
als die verpleegster die ook mee doet, er geen probleem mee heeft, moeten wij dat meiske haar zaak nu ook niet maken.
en ze heeft haar straf gekregen, en betaald, btw.
Even slecht, marginaal, asociaal en debiel van die verpleegster dan... Een willekeurige verpleegster die de regels tijdens een pandemie aan haar laars lapt, is niet plots de standaard. Een straf van € 250 betalen maakt het eveneens niet plots oké :)

Het is en blijft asociaal en superdebiel om dat (als farmaceut lol) trots op nationaal TV te verkondigen.

Ik vond haar, los daarvan, boertig overkomen lol. Zeggen dat iemand op een duif lijkt is ... raar?
 
iedereen die dat soort dingen gedaan heeft tijdens de corona (en dat is bijna iedereen, tbf), heeft er zich niks van aangetrokken dat het asociaal was.
maar dan wel op de sociale media altijd verontwaardigd doen als iemand anders ook eens de regels brak.

als die verpleegster die ook mee doet, er geen probleem mee heeft, moeten wij dat meiske haar zaak nu ook niet maken.
en ze heeft haar straf gekregen, en betaald, btw.
Sure, ik zeg ook niet dat ze opnieuw beboet moet worden, het komt gewoon niet als een aangename kandidaat over als je er nog over pronkt. Ik vind dat dat afdoet aan je karakter, maar goed. Het lijkt me gewoon iemand waartegen niemand ooit "Nee" of "Wtf" tegen zegt. Ik mag daar toch mijn gedacht over hebben :D. Dat is het risico als je op nationale tv verschijnt.
 
Dat was toch niet pronken? Ze heeft haar lief zo leren kennen dus het zal altijd een deel van haar verhaal zijn.

Mensen die er nu nog over zagen dat iemand asociaal is, zijn wss de type mensen die vroeger gingen overdragen bij de juf

--

Toen ze de pandora box voorstelde was Lynn de enige die nie achteruit keek. Ook wel opvallend..
 
Iedereen maakt fouten, maar het doen is één ding, er totaal niet bij inzien dat het asociaal overkomt is iets anders. Soit, het is geen groot issue he, zegt gewoon iets over persoonlijkheid imo.
Idd vind ik ook. Het kan mij persoonlijk echt absoluut niks boeien wat die heeft uitgestoken tijdens de corona. Mensen moeten het zelf maar weten als ze regels willen breken en wat de gevolgen zijn. Ik ga daar niet over oordelen.

Het is de combinatie van lockdownfeestje, daar goed mee kunnen lachen én farmaceut zijn, die mij een bepaalde indruk geeft van de persoonlijkheid. Allez, stel dat ik in haar plaats was, ik zou mijn lippen dicht houden over dat lockdownfeestje, en als ik er toch over moet vertellen, zou ik er al zeker niet lacherig over doen. Je wéét toch gewoon wat voor impressie dat geeft aan het publiek?

Edit: Ik wil ook nog even toevoegen: voor de rest lijkt het een prachtig seizoen te worden. Zeer mooie beelden, leuke groep mensen, interessante opdrachten. En ik ben benieuwd hoe de mensen onderling verder gaan evolueren qua persoonlijkheid. Charlotte krijgt nu wel veel commentaar, met wie weet zal het net als bij Lancelot indertijd gaan van "gehaat" tussen aanhalingstekens naar geliefd.
 
Laatst bewerkt:
Idd vind ik ook. Het kan mij persoonlijk echt absoluut niks boeien wat die heeft uitgestoken tijdens de corona. Mensen moeten het zelf maar weten als ze regels willen breken en wat de gevolgen zijn. Ik ga daar niet over oordelen.

Het is de combinatie van lockdownfeestje, daar goed mee kunnen lachen én farmaceut zijn, die mij een bepaalde indruk geeft van de persoonlijkheid. Allez, stel dat ik in haar plaats was, ik zou mijn lippen dicht houden over dat lockdownfeestje, en als ik er toch over moet vertellen, zou ik er al zeker niet lacherig over doen. Je wéét toch gewoon wat voor impressie dat geeft aan het publiek?
Ik ga daarmee akkoord, maar worden de kandidaten niet deels geselecteerd omdat ze openlijk over zichzelf vertellen, zonder zich teveel aan te trekken van wat anderen erover zouden denken? Zoals Michaël die al meteen over zijn missende teelbal begint ...
 
Philippe aan Kevin Spacey.

TFJgdQH.jpeg


Kijk jongens, als het in mijn hoofd zit, dan ook in dat van jullie.
 
En dan?

Even slecht, marginaal, asociaal en debiel van die verpleegster dan... Een willekeurige verpleegster die de regels tijdens een pandemie aan haar laars lapt, is niet plots de standaard. Een straf van € 250 betalen maakt het eveneens niet plots oké :)
die verpleegster doet mee aan de Mol he. die maakt er geen probleem van dat, op het moment dat zij zelf extra hard moest werken, de farmaceute op een lockdownfeestje zat.

en hoeveel mensen in België hebben zich hun 2 jaar lang 100% aan de regels gehouden?
 
Terug
Bovenaan