Stéphanie appreciatie post :support: Schone verschijning.

Idd prachtvrouw 😍, samen met m'n zus aan het kijken en die snapte dat totaal niet...

Over onze afkeer van Charlotte waren we het wel eens... weet nog niet wat me het meest zou irriteren irl: iemand die opschept dat ze haar lief heeft opgescharreld op een lockdownparty - geen goesting om debatten uit 2020 te gaan herhalen, maar begin er zelf dan ook niet steevast over - of iemand die schaamteloos iemands gezicht vergelijkt met een duif (hoor wie roekoet denk ik dan toch)...
ik vraag me af wat die aan mensen zegt op complimentendag...

De zelfverklaarde Messias van Gullegem leek me wel een leuke kandidaat, maar er moet iemand uit natuurlijk... denk wel als die nog meerdere afleveringen lang was blijven doordrammen over z'n fetisj met de kerktoren waaronder hij geboren is, dat het snel afgezaagd zou worden.
Wielrennen, jeugdverenigingen en carnaval? Dat heeft zowat elk random dorp hier in de streek ook wel iets vergelijkbaars van of beter... heb eigenlijk géén enkel overtuigend argument gehoord waarom je daar zou stoppen wanneer je onderweg bent naar een betere bestemming (de Franse Noordzeekust ofzo).
 
Ik ga daarmee akkoord, maar worden de kandidaten niet deels geselecteerd omdat ze openlijk over zichzelf vertellen, zonder zich teveel aan te trekken van wat anderen erover zouden denken? Zoals Michaël die al meteen over zijn missende teelbal begint ...
Da's waar, en ik denk dat dat de reden is waarom we collectief Lancelot leuker en leuker zijn beginnen vinden naarmate het seizoen vorderde. Ik ben dus benieuwd naar het vervolg!
 
De deelnemers lijken allemaal iets teveel op bepaalde filmpersonages, volgens mij gaat dat nog een rol spelen ergens verder in het spel.

of kunnen we uit de mogelijk gekoppelde 'dubbelgangers' en eventuele letter-naam combinaties de mol ontcijferen?
 
Niet rouwig om dat de Messias er al uitligt (als er dan toch iemand weg moet). Iemand die zichzelf al meerdere malen Messias noemt met 56 verwijzigingen naar Hulleghem op enkele uren tijd, tja. Die denkt blijkbaar toch iets teveel dat de evenaar door zijn **** loopt.

Verder toch wel opvallend al die "goedpraters" hier van een lockdownfeestje. We kennen de context niet, maar als dit in volle covidtijd was met een groot aantal personen (pakweg minstens 10-15), zie ik absoluut niet in waarom we dit momenteel ok moeten vinden. Er zijn gradaties in het overtreden van regeltjes natuurlijk. En nee, ik ken niemand die naar zo een lockdownfeestje is geweest (dus is blijkbaar toch een bepaald type persoon die dit doet/ok vindt). En dan fijn de volgende dagen in de apotheek staan werken waar iemand's grootouders langskomen voor hun aspirientje. Leuk zeg!

Moeten we haar daarom anno 2024 volledig afschieten? Nee. Maar sympathie wekt het toch ook niet op als ze er zo mee te koop loopt.
 
Laatst bewerkt:
En die duivenopmerking was een van de vreemdste dingen die ik iemand ooit heb horen zeggen tegen een wildvreemde persoon die je enkele uren geleden voor het eerst hebt ontmoet... :) WTF zeg.

Toch enkele (lichte) indicaties van over niet zo heel veel empathie te beschikken.
 
En die duivenopmerking was een van de vreemdste dingen die ik iemand ooit heb horen zeggen tegen een wildvreemde persoon die je enkele uren geleden voor het eerst hebt ontmoet... :) WTF zeg.

Toch enkele (lichte) indicaties van over niet zo heel veel empathie te beschikken.
Vanuit deze optiek kan het zelfs kwetsend overkomen haha

 
Niet rouwig om dat de Messias er al uitligt (als er dan toch iemand weg moet). Iemand die zichzelf al meerdere malen Messias noemt met 56 verwijzigingen naar Hulleghem op enkele uren tijd, tja. Die denkt blijkbaar toch iets teveel dat de evenaar door zijn **** loopt.

Verder toch wel opvallend al die "goedpraters" hier van een lockdownfeestje. We kennen de context niet, maar als dit in volle covidtijd was met een groot aantal personen (pakweg minstens 10-15), zie ik absoluut niet in waarom we dit momenteel ok moeten vinden. Er zijn gradaties in het overtreden van regeltjes natuurlijk. En nee, ik ken niemand die naar zo een lockdownfeestje is geweest (dus is blijkbaar toch een bepaald type persoon die dit doet/ok vindt). En dan fijn de volgende dagen in de apotheek staan werken waar iemand's grootouders langskomen voor hun aspirientje. Leuk zeg!

Moeten we haar daarom anno 2024 volledig afschieten? Nee. Maar sympathie wekt het toch ook niet op als ze er zo mee te koop loopt.
Ik kon Gillian wel smaken, maar dat ziet er mij zo een classic jeugdbewegingboy uit die ze te veel hebben opgehypet om ambassadeur te zijn van hun dorpje met 5 geiten en 2 gezinnen :D.
 
Ik kon Gillian wel smaken, maar dat ziet er mij zo een classic jeugdbewegingboy uit die ze te veel hebben opgehypet om ambassadeur te zijn van hun dorpje met 5 geiten en 2 gezinnen :D.
Ik moest direct hieraan denken.

1711463007073.png


1711463010806.png
 
Niet rouwig om dat de Messias er al uitligt (als er dan toch iemand weg moet). Iemand die zichzelf al meerdere malen Messias noemt met 56 verwijzigingen naar Hulleghem op enkele uren tijd, tja. Die denkt blijkbaar toch iets teveel dat de evenaar door zijn **** loopt.
Ze lieten hem in de eerste aflevering veel aan het woord om wat emotie op te wekken bij zijn vertrek.
 
Ik kon Gillian wel smaken, maar dat ziet er mij zo een classic jeugdbewegingboy uit die ze te veel hebben opgehypet om ambassadeur te zijn van hun dorpje met 5 geiten en 2 gezinnen :D.
Gullegem leeft!

Bijna 9000 inwoners en ik weet er persoonlijk al meer dan 5 geiten zitten.

K had die wel graag nog een paar afleveringen zien meedoen.
En die apothekeres had haarzelf wsl al een COVID-vaccin gezet voordat ze naar dat lockdownfeestje ging. Bij deze is ze vrijgesproken.
 
En die apothekeres had haarzelf wsl al een COVID-vaccin gezet voordat ze naar dat lockdownfeestje ging. Bij deze is ze vrijgesproken.
Een vaccin hebben gehad betekent toch helemaal niet dat je het zelf niet meer kan krijgen en/of verder verspreiden? Terug de cel in.
 
  • Haha
Waarderingen: math
Ik kon Gillian wel smaken, maar dat ziet er mij zo een classic jeugdbewegingboy uit die ze te veel hebben opgehypet om ambassadeur te zijn van hun dorpje met 5 geiten en 2 gezinnen :D.
Ela ela, ze hebben in Gullegem ook varkens en koeien. Niet alleen maar geiten. Dringen tijd dat je eens op bezoek gaat naar de buren hier
 
Ela ela, ze hebben in Gullegem ook varkens en koeien. Niet alleen maar geiten. Dringen tijd dat je eens op bezoek gaat naar de buren hier
Voor de varkens en keuterboerkes moeten ze in Moorsele zijn.
Een vaccin hebben gehad betekent toch helemaal niet dat je het zelf niet meer kan krijgen en/of verder verspreiden? Terug de cel in.
Ach, ze was gewoon toen al aan het mollen.
 
TFJgdQH.jpeg


Kijk jongens, als het in mijn hoofd zit, dan ook in dat van jullie.

Je mag altijd een stem geven. :love:
 
Waarom zijn dat ook altijd mensen die direct elkaars beste vriend voor het leven zijn?
Je kent elkaar 12u en je zit al lekker gek te doen in de auto :crazy:.

Ben ik de enige die dat wat vreemd vind?
 
Waarom zijn dat ook altijd mensen die direct elkaars beste vriend voor het leven zijn?
Je kent elkaar 12u en je zit al lekker gek te doen in de auto :crazy:.

Ben ik de enige die dat wat vreemd vind?
Denk eerder gewoon dat soort mensen die gekozen worden voor het programma. Het moet plezante tv blijven natuurlijk.
 
Denk eerder gewoon dat soort mensen die gekozen worden voor het programma. Het moet plezante tv blijven natuurlijk.
Ik vond het allesinds nogal geforceerd overkomen, zeker van die bedrijfsleider.

Nog een kleine kanttekening:
Heb ik dat goed gehoord dat die boomverzorger al een zoon van 30 heeft? Ik kon bijna niet geloven tijdens zijn voorstelling aan de rand van de boot dat hij minstens rond de 48 moet zijn. Nu blijkt hij pas 41 te zijn :oink:
 
Waarom zijn dat ook altijd mensen die direct elkaars beste vriend voor het leven zijn?
Je kent elkaar 12u en je zit al lekker gek te doen in de auto :crazy:.

Ben ik de enige die dat wat vreemd vind?
Hangt er een beetje vanaf of er een klik is. Ik zie me dat niet met iedereen doen, maar met anderen dan weer wel. 🤷‍♂️
 
Terug
Bovenaan