Michaël is toch de mol ?
"Een offer dat je moeilijk kan weigeren" --> verwijzing naar The Godfather, uitgesproken door Al Pacino die ... Michael Corleone speelde
Gilles vermeldde ook op een moment "the last dance" --> verwijzing naar ... Michael Jordan

Verder vond ik het maar heel raar dat hij zijn filmpje bekeek tot hij zichzelf zag. Dat kwam mij zo over van "oei, de anderen gaan dat aan mij zien dat dat geacteerd was, ik wil mezelf even zien om mezelf gerust te stellen"

Ik had me nochtans voorgenomen om uit ne tunnel te blijven, maar voor mij is Michaël de mol :)
 
Michaël is toch de mol ?
"Een offer dat je moeilijk kan weigeren" --> verwijzing naar The Godfather, uitgesproken door Al Pacino die ... Michael Corleone speelde
Gilles vermeldde ook op een moment "the last dance" --> verwijzing naar ... Michael Jordan

Verder vond ik het maar heel raar dat hij zijn filmpje bekeek tot hij zichzelf zag. Dat kwam mij zo over van "oei, de anderen gaan dat aan mij zien dat dat geacteerd was, ik wil mezelf even zien om mezelf gerust te stellen"

Ik had me nochtans voorgenomen om uit ne tunnel te blijven, maar voor mij is Michaël de mol :)
Hier ook hem aangeduid in de poll.

Ook al gewoon omdat het den 2den boomverzorger is met de 2 op die verdubbelaars. Maar ergens ben ik ook niet zeker, want ze kunnen u altijd op een verkeerd been brengen bij de mol. Zou echt wel een beetje veel in your face zijn...

Maar waar ik ergens ook sinds kort op let is : hoe mediatiek is iemand eigenlijk? Want mollen duiken achteraf op in verschillende programma's, iemand die meedoet voor de uitdaging, en helemaal niet voor in beeld te komen op tv, zal voor mij al sneller afvallen. Bij Michael heb ik wel een gevoel dat hij een deelnemer aan een programma zou kunnen zijn. Kijk bv naar Commy of Lennert, die duiken hier en daar nog op in een show, zelf al is het maar café de mol.
 
Interessante opmerkingen over Michael.

Doch vind ik het dan wel dom dat hij Stephanie aan de galg praat als mol met zijn 37 vs 39 seconden. Door Stephanie er correct uit te stemmen, ging er net géén geld uit pot. Dit gaat er dan van uit dat de mol wist wie de 3 geviseerden waren (wat meestal zo is).
 
Interessante opmerkingen over Michael.

Doch vind ik het dan wel dom dat hij Stephanie aan de galg praat als mol met zijn 37 vs 39 seconden. Door Stephanie er correct uit te stemmen, ging er net géén geld uit pot. Dit gaat er dan van uit dat de mol wist wie de 3 geviseerden waren (wat meestal zo is).
Of hij wou perse dat Bernard die rol ging winnen (ik neem aan dat de mol weet wie de 3 kanshebbers zijn), en ze hadden er al 2000 euro uitgespeeld + het zet jezelf wat in een goed daglicht als mol.
 
Als mol moet je idd mollen, maar ook anti-molacties doen om jezelf meteen in een goed daglicht te stellen

Tk dr ik geef u gelijk, mijn post is 100% bevestiging van wat korrel zout hiernet boven mij zei :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan