FINALE aflevering: De Mol 2023

Wie is de mol?


  • Totaal aantal stemmers
    164
  • Opiniepeiling gesloten .

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
ongetiteld-jpg.18849


Het is me weer een rit geweest! 🤠

De voorlaatste aflevering was alweer knap gemaakt, maar bracht het ook duidelijkheid?
Zelf duik ik gewoon van de éne moltunnel in de andere. Ik zie één persoon alles mollen en het is gewoon onmogelijk dat het iemand anders is. 😏

Wat alvast zeker is, is dat we volgende week zonder RUBEN moeten doorgaan... wie saboteerde dan alles als de Ruben zo fantastisch kon saboteren, liegen en schieten???

📢 MAAR beste mollenjagers! Vergeet niet dat we een wedstrijd hebben verbonden aan de uitslag van de mol én onze poll! Check zeker de topic!

Wie is de beste mollenjager van BG in 2023?!?
Het is NU tijd om dat te bewijzen! 🔍

Succes allemaal! :thumb:
 
Ik ga toch niet wachten tot volgende week, ik zeg het nu al: Toos is de mol

Lancelot is een stuk sympathieker dan hij oogt en heeft leuke uitspraken, maar als hij geïrriteerd is controleert dat zijn acties. Lijkt me geen goed karaktertrekje voor een mol.

Comfort. Ik zou waarschijnlijk haar verdacht hebben moest ze niet al eens een rood scherm gekregen hebben. Zou het iets té onsympathiek vinden dat de mol dit van de kandidaten zou afpakken... Al hadden we al eens Lennart die 10k uitgaf voor een vrijstelling. Maar ik zie het Comfort niet nadoen.

Toos. Goedlachse en chille kerel, hij lijkt goed op zijn gemak te zijn en sommige proeven deed hij wel erg goed in gans het spel. Ik hoop echt dat hij de mol is.

Qua winnaar... Comfort zit sinds dat ene rood scherm zeker op de juiste mol maar Lancelot is ook niet te onderschatten. Denk dat hij het zal winnen, ik vermoed dat hij beter gefocust zal zijn in de finale.
 
📢 MAAR beste mollenjagers! Vergeet niet dat we een wedstrijd hebben verbonden aan de uitslag van de mol én onze poll! Check zeker de topic!
ik denk dat er ergens een fout ingeslopen is, want de pagina zegt dat je tot zondag 19u hebt, maar de poll sluit op zaterdag om 21u36.

Ik heb dan maar Toos gestemd. Ik weet het echt niet, heb dan maar mijn minst likely gekozen. want ik heb er dit seizoen al een paar keer naast gezeten, dus hoe misser ik nu ben, hoe meer kans?
 
Comfort heeft voor mij nog altijd gelopen voor dood in die proef tijdens die militaire drill. Een proef die je als Mol zeer makkelijk kan doen mislukken.

Lancelot twijfel ik nog wat over tussen hem en Toos maar die leek mij toch oprecht pissed dat zijn speciaal ei kapot was. Anders was dat deftig geacteerd imo.

Blijft over Toos. Die was in die twee proeven laatste aflevering ook vlot de beste weer en valt nooit echt op niet in negatieve of positieve zin. Volgens mij dus de mol.
Ik heb gezegd.
 
maar als mol wilt ge toch kunnen schieten? anders loopt ge risico dat de duelisten het op een akkoordje gooien (wat zowel Lance als Comfort geprobeerd hebben), en 6.000€ verdienen, ipv 2.000€.

waarom ge dan zo goed mogelijk die 2 testen wilt doen?
 
maar als mol wilt ge toch kunnen schieten? anders loopt ge risico dat de duelisten het op een akkoordje gooien (wat zowel Lance als Comfort geprobeerd hebben), en 6.000€ verdienen, ipv 2.000€.

waarom ge dan zo goed mogelijk die 2 testen wilt doen?
Vrij simpel toch? Niemand gaat daar een mogelijke vrijstelling opgeven voor wat extra geld.

Dat is dus gewoon een berekend risico dat de mol (indien het Toos is) moet nemen.
 
als Toos de mol is, zal hij ook al wel in België geoefend hebben op schieten
(in aflevering 1 tegen Lieselot moeten schieten om de vrijstelling, en nu in de afgelopen aflevering ook weer sneller moeten schieten dan Ruben)
 
Toos

Ik heb er eigenlijk geen flauw idee meer van maar als ik hem keer op keer zie grijnzen kan ik enkel denken "gij weet veel meer molletje"
 
Zit op Toos sinds aflevering 3.

Wie gaat winnen is een moeilijkje. Volgens mij weten zowel Lancelot als Comfort wie de mol is. Ik vermoed eerder Comfort als winnares.
 
Ik zit op Toos sinds aflevering 2, al kan ik mij niet meer herinneren wat mij het eerst triggerde. Benieuwd!
 
Zit al sinds aflevering 1 op Toos. Is ook in geen enkele aflevering echt geframed als mol, wat vaak een teken is, dat het de mol is.

Maar buiten dat mijn eerste gevoel op hem zat en hij er nog steeds in zit, heb ik daar geen zware theorieën over.
 
Ik vind het een beetje raar dat Lieselot eruit ligt als Toos de mol zou zijn. Heeft zoveel proeven met hem gedaan.
 
Ik vind het een beetje raar dat Lieselot eruit ligt als Toos de mol zou zijn. Heeft zoveel proeven met hem gedaan.
Ofwel was iedereen toen al zeker van de mol en heeft zij de test het slechts ingevuld.
Of zat ze op een verkeerde mol.
 
In dat geval zal ze Toos nooit verdacht hebben of teveel zitten twijfelen.
 
Terug
Bovenaan