Aflevering 4 : BINGO! , Nucleaire bunkers, gevangenen en "Moose in the city"

Wie is op dit moment jouw mol?


  • Totaal aantal stemmers
    97
  • Opiniepeiling gesloten .

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
1680886828593.png


Vaarwel Conny! Ze was scherp, lollig en altijd aanwezig... maar niet de beste mollenjager.

De aflevering van dit weekend lijkt als setting te hebben een gevangenis of nucleaire bunker. Het is te vermoeden dat je dan een spannend spel tegen de klok hebt om allerlei stuff te zoeken en elkaar weer kapot te mollen.
Er was ook nog iets met gevangenen en dierentuin. De titel zou "moose in the city" worden. Geen idee waar dát op slaat. Jullie?

Oh ja, ik verwacht eigenlijk dat Commy of Ruben gaat afvallen, die lijken me redelijk clueless wie dat de mol gaat zijn.
 
Laatst bewerkt:
Tijd om mijn bruingoed aan te zetten en de antennes in de juiste richting te zetten voor een portie ouderwetse TV-tijd.
 
ik wil nu niks insinueren oid, maar ik denk bij "bruingoed" toch aan héél andere dingen dan "een televisietoestel"
 
Als Commy dus toch nog door geraakt, zijn we toch zeker dat ze de mol niet is? Of kon de mol ook expres slecht invullen en zo in die positie terecht komen? Beetje een vage opdracht.
 
Zo'n stuk met het rood scherm als strategisch voordeel laten spelen mogen ze gerust nog eens herhalen elk seizoen.

Moet wel hard zijn voor Commy but that's the game. Leila was wel één van m'n favoriete kandidaten en ik had haar graag in de finale zien staan. :(

Btw, ik heb er niet keihard op gelet, maar bij de borden met de elementen. Je hebt de afkortingen van de elementen, en als ik me goed herinner (wss niet) is er maar 1 afkorting dat ook de eerste 2 letters zijn van de naam van 1 van de spelers: Th (Thorium) oftewel Thomas.

Dus mss is em de mol? :unsure:
 
Commy lijkt mij nu toch niet meer de mol te zijn. Het kan wel dat ze de mol bewust een rood scherm geven, ik weet alleen niet of dat ook 'kan'. Ik betwijfel of ze het zouden doen, en dat zou dan betekenen dat je Commy kan uitsluiten. Lieselot en Lancelot zijn het ook echt niet, gingen ook voor het geld bij opdracht 1.

Dus Toos, Ruben of Thomas schieten over. Ik switch van Commy naar Toos, maar het kunnen de twee andere ook wel zijn.

Leila zei dat ze alles op 1 iemand inzette, dus ze zat sowieso op een verkeerd spoor, kon zijn natuurlijk dat ze de volgende aflevering wel nog van gedacht kon veranderen ofzo. Maar ze had de verkeerde mol. En Commy dus ook een slechte test ingevuld, maar ik weet niet of ze veel wijzer eruit werd. Bij Lieselot voel ik wel vertrouwen in wie ze als Mol verdenkt, en Lancelot zit ook in de goede richting denk ik.
 
Ik zit nog altijd heel hard op Lieselot. Ruben maakt zich ook heel verdacht maar misschien is dat veel te opzichtig.
De mol kan gerust eens voor geld gaan, het eindbedrag telt en de mol weet alle bedragen die komen en alle proeven.
 
Hoe verder het seizoen vordert hoe beter ik het vind. We kennen de deelnemers ondertussen ook beter en de opdrachten zitten ook goed in elkaar.
Ik gok op Toos.
 
Terug
Bovenaan