Aflevering 4 : BINGO! , Nucleaire bunkers, gevangenen en "Moose in the city"

Wie is op dit moment jouw mol?


  • Totaal aantal stemmers
    97
  • Opiniepeiling gesloten .
Commy lijkt mij nu toch niet meer de mol te zijn. Het kan wel dat ze de mol bewust een rood scherm geven, ik weet alleen niet of dat ook 'kan'. Ik betwijfel of ze het zouden doen, en dat zou dan betekenen dat je Commy kan uitsluiten. Lieselot en Lancelot zijn het ook echt niet, gingen ook voor het geld bij opdracht 1.

Dus Toos, Ruben of Thomas schieten over. Ik switch van Commy naar Toos, maar het kunnen de twee andere ook wel zijn.

Leila zei dat ze alles op 1 iemand inzette, dus ze zat sowieso op een verkeerd spoor, kon zijn natuurlijk dat ze de volgende aflevering wel nog van gedacht kon veranderen ofzo. Maar ze had de verkeerde mol. En Commy dus ook een slechte test ingevuld, maar ik weet niet of ze veel wijzer eruit werd. Bij Lieselot voel ik wel vertrouwen in wie ze als Mol verdenkt, en Lancelot zit ook in de goede richting denk ik.

Ik denk dat Lieselot Toos verdenkt.
 
Als Commy de mol blijkt te zijn, is dit toch wel heel hard gespeeld van de productie.
Ik kreeg wel al deja-vu naar vorig jaar met dat moldagboek.

Ik heb nu gestemd op Ruben, die volgens mij de meeste foute antwoorden heeft gegeven in de zoo.

Maar ik sluit niet uit de Lieselot de keuze voor vrijstellingen en pasvragen wel heel bewust aan haar duel-partners laat.
Ze zit ook altijd wel in die positie
 
Leila :frown::frown::frown: Vond ik oprecht de tofste kandidaat.

En Ruben is toch echt niet de mol hé jongens, veel te obvious. Hoe die daar bezig was in die bunker... Leila was m'n nummer 1 met Thomas als tweede, dus ik schakel gewoon door. De mol zat sowieso in de bunker.

Mijn vermoeden voor Leila werd trouwens nog sterker na een paar keuzes van haar deze aflevering. Eerst Thomas en Toos willen helpen, goed wetende dat Ruben toch niet wou meewerken dus het sowieso voor niks ging zijn... En dan Comfort ook willen helpen, terwijl ze goed weet dat de meerderheid toch niks gaat zeggen... Uiteindelijk een maat voor niks dus. :tongue:
 
Leila :frown::frown::frown: Vond ik oprecht de tofste kandidaat.

En Ruben is toch echt niet de mol hé jongens, veel te obvious. Hoe die daar bezig was in die bunker... Leila was m'n nummer 1 met Thomas als tweede, dus ik schakel gewoon door. De mol zat sowieso in de bunker.

Mijn vermoeden voor Leila werd trouwens nog sterker na een paar keuzes van haar deze aflevering. Eerst Thomas en Toos willen helpen, goed wetende dat Ruben toch niet wou meewerken dus het sowieso voor niks ging zijn... En dan Comfort ook willen helpen, terwijl ze goed weet dat de meerderheid toch niks gaat zeggen... Uiteindelijk een maat voor niks dus. :tongue:
Haha, helemaal hetzelfde hier. Heel de aflevering telkens meer bevestiging krijgen dat Leila effectief de mol is, omdat te eindigen met een rood scherm. Typisch geval van tunnelvisie zeker?

Nu Thomas als nummer 1 en Toos als 2.
 
Zowel in café de mol als hier op het forum is Ruben de hoofdverdachte.

Die framing was deze episode goed gedaan. Maar ik zie, buiten die HELE rare manier van werken van Lieselot, géén reden om te veranderen van mol. Het is Thomas, die slechte tips geeft, op cruciale momenten het voortouw neemt om ze richting een verkeerd spoor te duwen en low key geen hol opbrengt. Hallmark mol kenmerken.

Lancelot heeft mijn diepe respect gewonnen om daar in het heetste van de strijd, die Lieselot bezig te zien en te denken: "wtf is die hier aan het uitkramen" en dat achteraf haarscherp en juist te benoemen voor de camera.
 
Toffe aflevering met goeie proeven. De eerste heel hard aant spelen op vertrouwen, de tweede iets luchtiger en die derde beenhard. Spijtig voor Leila wel. Mol zit sws in de bunker al sloot ik Lancelot (te ijverig) en Lieselot (anders was ze wel voor de pasvragen gegaan) al zeker uit. Ik blijf bij Toos
 
De beslissingsmacht in de bunker lag bij die 3, en met Leila eruit en Comfort rood scherm blijft er dus 1 logische mol over… Ruben
 
Leuke proeven. Leuke aflevering. Vreemde keuzes en beslissingen.

Ik snap geen fluit van de redeneringen die de kandidaten maken. Ik zoek nooit naar De Mol, maar hier zou ik niet weten hoe alles te interpreteren.
 
Heel sterke aflevering. Zo een spellen moeten ze vaker doen, gewoon wantrouwen zaaien. Als Comfort de mol is: bikkelhard en goed gespeeld. Als ze het niet is, nog steeds psychologisch damaging voor de hele groep om 1 kandidaat op te offeren voor de andere.
 
En nog steeds snappen de deelnemers niet dat ze in De Mol zitten ipv in Vlaanderen vakantieland.

Schitterende aflevering.
Wat bedoel je hiermee? Als je het over Leila hebt, ik denk dat je onderschat wat zo een spel met je doet. Zelfs de Mol heeft het lastig, en ge zag toch dat zowel Lancelot als Thomas het heel moeilijk hadden om niet te antwoorden. Liselot brak. Behalve Toos bleef er wat koel onder. Ik ben er zeker van dat 4/5de die roept “het is geen ponykamp” daar zelf met serieuze twijfels zou zitten en ook zou helpen. Mezelf incluis trouwens, ik ben een sucker voor zo een dingen 😄.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap die toch soms niet ze, “Als ik Commy niet help dan slaap ik slecht”…

So what? Het is een spel, wees blij dat er iemand anders uitlicht.

Die willen allemaal vriendjes zijn, ik zou echt de grootste kloot wss zijn in dat programma maar fuck de rest ze, denken aan u eigen.
 
Terug
Bovenaan