Aflevering 4 : BINGO! , Nucleaire bunkers, gevangenen en "Moose in the city"

Wie is op dit moment jouw mol?


  • Totaal aantal stemmers
    97
  • Opiniepeiling gesloten .
Vette aflevering. Ik versta Lieselot wel, het blijft een spel. Ik zou ook niet over lijken kunnen gaan (denk ik) om dit te winnen.

Vorige week kon ik Leïla niet uitstaan, deze week had ik er enorm respect voor. En voor Lieselot ook nog altijd omdat die weigert pasvragen te nemen. lancelot stijgt ook in m'n achting.
 
Een bedenking van de FB-groep: stel dat de mol geen rood scherm zou kunnen halen: dan is Comfort sowieso niet de mol.
Als zij dan de finale haalt, heeft de andere niet-mol gewonnen spel: want hijzelf is het niet, comfort is het niet: de derde finalist is het dan wel.
 
Een bedenking van de FB-groep: stel dat de mol geen rood scherm zou kunnen halen: dan is Comfort sowieso niet de mol.
Als zij dan de finale haalt, heeft de andere niet-mol gewonnen spel: want hijzelf is het niet, comfort is het niet: de derde finalist is het dan wel.
Die persoon is wel nog niet gewonnen e...
Comfort kan evengoed meer weten over de mol dan de andere kandidaat.

Welke code had de mol op zijn rug staan in de opdracht in de bunker?
Kan goed zijn dat Comfort dat weet en de andere finalist niet.
 
Zeer mooie aflevering gezien! Echt old Skool zoals we ze graag hebben en een zot einde.
De mol echt niet goed gemold in die eerste proef die zal daar toch even niet goed van geweest zijn.
Eigenlijk komt Lieselot hier per toeval terug in een sleutel positie net als vorige week. Een positie waar de mol alles behalve gelukkig van geweest zal zijn. Een kandidaat die 100% voor de groep/pot gaat en tot 2x toe haar compagnon erin meetrekt. Eigenlijk wel leuk om eens zo een groep te hebben die niet voor alles zomaar blind voor de pasvragen gaat wat de laatste jaren duidelijk wel het geval was.
 
Ik zou gokken op Comfort.

De mol zou in deze proef ook een rood scherm moeten kunnen krijgen. Anders sluit je voor iedereen Comfort uit en zit Comfort zelf ook met een nadeel. Want iedereen kan 1 iemand schrappen van de overblijvend behalve zij…

Ze had altijd haar eigen foto herkent dus ging sowieso 2 vragen hebben om magic reveal mogelijk te maken.
 
Die persoon is wel nog niet gewonnen e...
Comfort kan evengoed meer weten over de mol dan de andere kandidaat.

Welke code had de mol op zijn rug staan in de opdracht in de bunker?
Kan goed zijn dat Comfort dat weet en de andere finalist niet.
ok, dat kan dan wel, maar toch: de ander weet 100% zeker wie de mol is, als de mol gisteren in de eerste ronde geen rood scherm kon krijgen. dan kan je gewoon alles op die ander zetten, zonder tijd te verliezen met twijfelen.
Eigenlijk komt Lieselot hier per toeval terug in een sleutel positie net als vorige week. Een positie waar de mol alles behalve gelukkig van geweest zal zijn. Een kandidaat die 100% voor de groep/pot gaat en tot 2x toe haar compagnon erin meetrekt. Eigenlijk wel leuk om eens zo een groep te hebben die niet voor alles zomaar blind voor de pasvragen gaat wat de laatste jaren duidelijk wel het geval was.
kan ook zijn dat ze rekent dat er toch mensen voor die pasvragen en vrijstellingen zouden gaan, en dus alle druk op de ander leggen. en zichzelf nog meer als "zeker niet de mol" profileren. koppel daaraan de "er is toch een heel groot groepsgevoel" quote van de mol, en je weet dat de mol iemand is die dat serieus onderschat had. iemand die er misschien niet altijd bij is geweest. 🧐 (wat ze ook bewust kan gefixt hebben: misschien heeft Toos gemist, en heeft Lieselot zichzelf afgeknald)
 
De mol kent de juiste antwoorden op de vragen over de mol, dus als Commy de mol is en bewust vragen fout invult kan ze wel een rood scherm krijgen volgens mij.
Als de productie dan ook doorgeeft hoeveel vragen ze juist moet hebben om boven de voorlaatste te eindigen weer ze hoeveel foto's ze maar juist moet hebben om terug in het spel te komen en haalt ze ook nog eens geld uit de pot.
Vult de mol de vragenlijst dan effectief ook (altijd) in? Misschien wel zodat als ze achteraf nog discussieren over de vragen de mol niet uit de lucht valt van bepaalde vraagstellingen.
Maar het feit dat zij een rood scherm krijgt sluit volgens mij helemaal niets uit. Als ze wel de mol is kan de regie dat toch allemaal perfect regelen en sturen.
 
Vult de mol de vragenlijst dan effectief ook (altijd) in? Misschien wel zodat als ze achteraf nog discussieren over de vragen de mol niet uit de lucht valt van bepaalde vraagstellingen.
Maar het feit dat zij een rood scherm krijgt sluit volgens mij helemaal niets uit. Als ze wel de mol is kan de regie dat toch allemaal perfect regelen en sturen.
Ik meen me te herinneren uit één van de vorige seizoenen dat de mol de vragenlijst ook invult maar ben niet zeker.
 
Vullen ze de lijst niet ook vaak in dezelfde ruimte in? Toch beter om goed te faken dat ze wordt ingevuld?
Hm geen idee. Ik ging er altijd van uit dat ze dit elk apart invullen. Tijd is ook een factor, dus allicht interessanter als je het niet weet van elkaar.
 
Terug
Bovenaan