FINALE aflevering: De Mol 2023

Wie is de mol?


  • Totaal aantal stemmers
    164
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik heb tickets voor vandaag finale mol, maar er staat op zaal 8 en op de kinepolis staat dat zaal 8 niet word gebruikt. Wat nu?
Gewoon gaan 🤷‍♂️ Zaal 8 wordt vast niet gebruikt omdat daar de finale van de mol is. Heb je al eens gebeld?
 
  • Leuk
Waarderingen: math
De poll is gesloten, trouwens. We gaan hier nu de juiste mol afwachten en dan is het aan ons om te kijken wie de winnaar is van onze 160 stemmers!
 
godverdekke na dat Toos zegt het is zeker die vrouw die de kinderen komt halen denk ik ook Comfort.

Ik eis een verklaring voor die loopproef dan!
 
6/20 lijkt mij nog redelijk veel in die fase van het spel. Geloof echt niet dat dat op dat moment de laagste score was.

Lancelot echt wel zwaar verdacht deze aflevering :laugh:
 
godverdekke na dat Toos zegt het is zeker die vrouw die de kinderen komt halen denk ik ook Comfort.

Ik eis een verklaring voor die loopproef dan!
Idem! Die proef heb ik haar uitgesloten. Verklaring zal wel zijn dat ze toch nadien gewoon de patatten ging wegschieten
 
Eén van de aanwijzingen was dat de Mol bij die eitjesproef al voor de start met 2 rode eitjes had gemold, toch?
 
Eén van de aanwijzingen was dat de Mol bij die eitjesproef al voor de start met 2 rode eitjes had gemold, toch?
Klopt en dat kunnen zowel Toos als Lancelot dus zijn. Comfort geen idee meer.

Toos kan het ei van Lancelot hebben verstopt en zijn eigen ei was net kapot voor de proef was begonnen.

Ik blijf bij Toos
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan