FINALE aflevering: De Mol 2023

Wie is de mol?


  • Totaal aantal stemmers
    164
  • Opiniepeiling gesloten .
Bon, ik zal hier dan ook maar een gokje wagen: volgens mijn is Comfort de mol.
Bij de herhaling in slow motion van haar val van de slackline, leek ze precies te glimlachen. Alsof ze het precies niet zo erg vond.

Sowieso lijkt me dat groepje wel de beste plaats om te zitten als mol. Zeker als je jezelf op slinkse wijze als laatste kan laten gaan. :unsure:
Altijd bij je eerste gedacht blijven... wat ik dus niet gedaan heb :wallbash:
 
Godverdekke zowel de winnaar als de mol verkeerd gegokt.

Mijn eerste fout gok van de mol ooit was toen met Lennart en dit is nu mn tweede, ik begin het te verliezen jongens. :(

Ze heeft verdomd goed geacteerd bij die DeLorean proef want het was daardoor dat ik haar niet verdachte, zo emotioneel dat ze was.
 
Godverdekke zowel de winnaar als de mol verkeerd gegokt.

Mijn eerste fout gok van de mol ooit was toen met Lennart en dit is nu mn tweede, ik begin het te verliezen jongens. :(

Ze heeft verdomd goed geacteerd bij die DeLorean proef want het was daardoor dat ik haar niet verdachte, zo emotioneel dat ze was.
Dat waren net de 2 ooit dat ik 100% zeker was.
 
Yes! Blij dat Lancelot is!

Maar faak, ik zat in een tunnelvisie vast op Toos... Zag het niet aankomen dat Comfort de mol zou zijn
 
Verdomme he

Ergens dacht ik echt Commy omdat ik het anders heel lame zou gevonden hebben dat via dat trucje van 'terugkeren naar het verleden' de slechtste kandidaat nog zou kunnen doorgaan. Ik vond dat al fishy en dacht dat Commy dan wel de mol moest zijn. Maar ik zat toch op Lancelot lol.
 
wel jammer dat ze die score gaven. dan wist ik zeker dat Comfort was, op dat moment maar 6/20 halen zou zwak zijn als je voor echt invult.
 
de pot ligt relatief hoog, maar ik heb eigenlijk geen idee of dat prijzengeld wisselt van seizoen tot seizoen. Dan kan je toch al beter inschatten of dit een goede/slechte mol was.

Vond het wel een aangenaam seizoen. Veel kandidaten die gedreven voor het geld gingen.
 
de pot ligt relatief hoog, maar ik heb eigenlijk geen idee of dat prijzengeld wisselt van seizoen tot seizoen. Dan kan je toch al beter inschatten of dit een goede/slechte mol was.

Vond het wel een aangenaam seizoen. Veel kandidaten die gedreven voor het geld gingen.
Goeie mol kan je imo enkel afleiden in welke mate de andere kandidaten je doorhebben. Tenzij de mol echt niks van sabotage zou gedaan hebben.
 
Goeie mol kan je imo enkel afleiden in welke mate de andere kandidaten je doorhebben. Tenzij de mol echt niks van sabotage zou gedaan hebben.
% uit de pot gehouden is toch een goede maatstaf? Of vind jij van niet wegens vals mollen?
 
Overduidelijk na vandaag dat Toos de mol niet kon zijn.

Sleuteltje in Biosphere, twee filmpjes juist bij die cactus.

Benieuwd naar volgende week
 
% uit de pot gehouden is toch een goede maatstaf? Of vind jij van niet wegens vals mollen?
Als je massaal veel geld uit de pot haalt maar als alle kandidaten de mol correct hebben na bijvoorbeeld aflevering 4 heb je het niet goed gedaan toch?

Dus altijd een combinatie van de 2. Maar inderdaad met vals mollen, kandidaten die kiezen voor pasvragen ipv geld of opdrachten die bijna onmogelijk zijn is louter de pot nemen niet ideaal.
 
Goeie winnaar, benieuwd of het ook een goeie mol was.
Ik wacht nog af tot volgende week, maar ik begrijp dan niet waarom ze twee weken terug Ruben wou corrigeren met die kleur. Hij zei de verkeerde en zij kwam met de juiste af, terwijl het toch om 5000 euro ging. Toen heb ik haar eigenlijk vrijwel uitgesloten want als mol ga je daar toch gewoon losjes in mee zodat men zeker de verkeerde draad zou doorknippen? Nu heeft de groep daardoor moeten beslissen en nam ze toch een onnodig risico.

En dat alsof doen bij dat vliegen met die stuntproef was toch ook op z'n zachtste gezegd zeer pover gedaan.

Overduidelijk na vandaag dat Toos de mol niet kon zijn.

Sleuteltje in Biosphere, twee filmpjes juist bij die cactus.

Benieuwd naar volgende week
Je kan dan hetzelfde zeggen over Commy die daar gewoon de oplossing gaf over wat ze moesten doen in die long. Toch ook gewoon zeer vreemd om dat te doen als mol?

Zijn allebei zaken waar ik gewoon rustig op de achtergrond zou blijven als mol.
 
Terug
Bovenaan