FINALE aflevering: De Mol 2023

Wie is de mol?


  • Totaal aantal stemmers
    164
  • Opiniepeiling gesloten .
Comfort is de mol. Komt te weinig in beeld, brengt niet echt veel bij aan de opdrachten, heeft ook het minste van alle deelnermers opgebracht.
 
Gestemd op Lance.
Deels omdat mijn buikgevoel dat zegt en deels omdat hij zondag liet uitschijnen dat hij op Ruben ging stemmen en er toch nog in zit. Ik weet dat dat zo gemonteerd is etc maar er is ook niks dat mij echt kan overtuigen om op 1 van de andere 2 te stemmen.
 
ik vraag mij eigenlijk voor die treinproef af of ze specifiek op dié plaats moesten bouwen, of dat ze gewoon dichter tegen dat hek óók hadden mogen bouwen.

anders begin je gewoon als eerste op die afstand te bouwen, en volgt de rest om dat gewoon op 1 lijn te zetten
 
ik vraag mij eigenlijk voor die treinproef af of ze specifiek op dié plaats moesten bouwen, of dat ze gewoon dichter tegen dat hek óók hadden mogen bouwen.

anders begin je gewoon als eerste op die afstand te bouwen, en volgt de rest om dat gewoon op 1 lijn te zetten

Zou een mooie molactie zijn idd, zien dat die constructies vrij ver van de sporen staan om het moeilijker te maken.
 
Comfort, de enige die tijdens de vallende-lamp-verschiet-opdracht niet haar hand op haar borst hield van het verschieten.
 
Comfort vanwege de nooit falende "follow the money" theorie, Toos en Lancelot hebben al teveel geld binnengebracht om mol te zijn.
 
Ik hoop dat het Lancelot zal zijn. Ik vermoed van niet maar het zou geniaal zijn om in de laatste aflevering al zijn mol acties te zien :p
 
Commie, puur op het gegeven dat ze na de debacle vorig jaar zeker wilden zijn iemand te hebben die druk kan weerstraan, en dat kan ze als gynaecologe. Als ge een zwangere vrouw aankunt tijdens de bevalling kunt ge namelijk ook zo'n TV-spelletje aan.
 
Lancelot sluit ik uit en wel voor een heel stom iets.
In die ei proef waar ze 24u voor hun ei moeten zorgen is Lancelot zijn ei plots weg. Hoe stom zou dat niet zijn om uw eigen ei weg te gooien, als mol zijnde probeer je toch de anderen hun ei weg te zien krijgen.
 
Ik blijf het vreemd vinden dat Toos in de kamer met met Lieselot, die 5000euro heeft laten liggen door gewoon niet een pasvraag te nemen. Alsof de groep het hem kwalijk zou nemen als dat ook 5000euro opbracht. Dit is een van de hoofdredenen waarop ik op Toos zit. En bij een paar andere proeven zat hij ook wel op de perfecte positie. Bij de proef met de rugnummers en de bus bv.
 
Ik heb tickets voor vandaag finale mol, maar er staat op zaal 8 en op de kinepolis staat dat zaal 8 niet word gebruikt. Wat nu?
 
Terug
Bovenaan