Seizoen met Alina was echt top. Die proef die ze ‘‘s avonds moesten doen met alcohol en ene opeens zegt “ik zen bien chaud” en iedereen krijgt daar de slappe lach. Zelf tranen gelachen toen.
 
Ze mogen van mij wel eens een losse aflevering maken waarin ze wat vertellen over de techniek die in het programma wordt gebruikt: Bijvoorbeeld die lampjes op die politiepakken (Arduino met SIM module of iets in die aard?), die bommen, ...

De Mol voor nerds 🤓
 
dat lijkt mij toch allemaal basic stuff, tbh. die tomatensaus-bom lijkt mij toch niet echt high-tech, bvb.
 
Wie vinden jullie de beste mol van afgelopen seizoenen? Ik zou zeggen Lennart, maar ik herinner me dat dat seizoen ook heel moeilijke opdrachten waren. Maar de 10.000 EUR uit de groepspot stelen en niemand die op hem zat blijft me wel bij.
 
Lennart was de beste, gewoon al omdat ze in de finales na de eerste 20 finale-vragen nóg niet wisten wie het was.

Maakt toch niet uit dat het basic stuff is?
om een hele aflevering mee te vullen mag het van mij toch iets interessanter zijn, tbh.
 
Lennart, niemand verdachte hem + de productie heeft tegen moeten zeggen om de kandidaten ook wat geld te laten verdienen
 
Lennart sowieso. Ik denk dat dat zelfs niet eens close is om eerlijk te zijn. Als je pas in de finale ontdekt wordt terwijl je ondertussen toch echt wel serieus wat hebt liggen mollen heb je het meer dan goed gedaan.
 
Bijzonder dat niemand Gilles vermeldt als goede mol :D
Je vroeg naar de "beste" mol, niet naar "goede mollen". Gilles was op zich zeker geen slechte mol, maar komt toch niet in aanmerking als beste mol? Pieter en zeker Lennart steken daar een stuk bovenuit.
 
Puur objectief is Lennart de beste aangezien hij de meeste deelnemers op een dwaalspoor gezet heeft.
 
Ik denk niet dat je om Lennart heen kan. Zoals anderen al zeiden : 10k in één keer uit de pot halen en niemand die naar u kijkt? Echt top.
 
Ik heb wat zitten na te denken over het spelconcept. Ik ga een hot take doen: het spel is zo vergevorderd sinds de reboot dat door het fake gemol van niet-mol kandidaten het eigenlijk niet meer uitmaakt wie de mol is. De spellen worden hoe dan ook gesaboteerd. En dat de mol zoeken voor de kandidaten ook puur giswerk en wat geluk is.
 
Ik heb wat zitten na te denken over het spelconcept. Ik ga een hot take doen: het spel is zo vergevorderd sinds de reboot dat door het fake gemol van niet-mol kandidaten het eigenlijk niet meer uitmaakt wie de mol is. De spellen worden hoe dan ook gesaboteerd. En dat de mol zoeken voor de kandidaten ook puur giswerk en wat geluk is.
Heb je de NL-versie van De Mol al eens bekeken? Daar draait het alleen maar daar om, en zitten ze vanaf moment 1 al 'verbondjes' af te sluiten, enorm saai.

In onze versie denk ik dat het vaak ook gewoon onkunde is, dit jaar zitten we qua niveau wel met een best zwakke groep denk ik. Niet meer echt de strategen à la Lancelot, Bart.. gezien de verborgen hints die al gevonden zijn, lijkt de Mol ook al gekend te zijn voor de kijker, maar dat is natuurlijk een gevaarlijke tunnelvisie..

Stephanie
 
Wie vinden jullie de beste mol van afgelopen seizoenen? Ik zou zeggen Lennart, maar ik herinner me dat dat seizoen ook heel moeilijke opdrachten waren. Maar de 10.000 EUR uit de groepspot stelen en niemand die op hem zat blijft me wel bij.
Elisabeth 😏
 
Terug
Bovenaan