Ik ben wel benieuwd of ze die verdubbelaars nog eens een seizoen gaan geven, of dat het bij een eenmalige gimmick blijft.
 
Ik wil gewoon een seizoen waar 9 kandidaten als mol worden aangeduid, en 1 normale kandidaat. Om dan die normale kandidaat knettergek te maken, en de andere 9 kandidaten zich in de handen wrijven dat al de rest aan het saboteren is.
 
Ik wil gewoon een seizoen waar 9 kandidaten als mol worden aangeduid, en 1 normale kandidaat. Om dan die normale kandidaat knettergek te maken, en de andere 9 kandidaten zich in de handen wrijven dat al de rest aan het saboteren is.
Ja maar dan ook wel dat de mollen het niet van elkaar weten natuurlijk.
 
Toch simpel: de persoon die de "normale" kandidaat selecteert natuurlijk
(valt natuurlijk wel op na nen tijd)
Ja, maar dat gaat dan toch elke week een pure random gok zijn?
Elke week die zijn mol eruit, dus elke week weer opnieuw beginnen
 
't Blijft soms onnozel hé. Dan zegt Gilles: jullie hebben 24.160 euro bij elkaar gekregen van 100.000 euro die er te verdienen viel.

Zever hé. Veel proeven zijn gewoon niet haalbaar. Er moeten ook soms keuzes gemaakt worden. Laat staan dat er geld wegtikt met tijd of met stappen zetten.
 
't Blijft soms onnozel hé. Dan zegt Gilles: jullie hebben 24.160 euro bij elkaar gekregen van 100.000 euro die er te verdienen viel.

Zever hé. Veel proeven zijn gewoon niet haalbaar. Er moeten ook soms keuzes gemaakt worden. Laat staan dat er geld wegtikt met tijd of met stappen zetten.
Sommige proeven zijn niet haalbaar én sommige proeven zijn niet perfect uit te voeren en verlies je sowieso een deel van het geld mee. Case in point: de stappenteller: begon vanaf 6000 maar uiteraard haal je daar maar max 2000 uit. Of proeven met inzet, enz.
 
Ik wil gewoon een seizoen waar 9 kandidaten als mol worden aangeduid, en 1 normale kandidaat. Om dan die normale kandidaat knettergek te maken, en de andere 9 kandidaten zich in de handen wrijven dat al de rest aan het saboteren is.
Da's toch een.. dwaas concept? De mol kan ook niet op iemand anders stemmen dan zichzelf dus die kunnen nooit weg
 
10 kandidaten. 9 die op mannen vallen en 1 hetero. Men moet de hetero er proberen uit te stemmen.

Plottwist: 't zijn allemaal hetero's en iedereen denkt dat hij diegene is die ze niet mogen ontmaskeren.
Een omgekeerde 'Herken de Homo' dus? (Nee, dit is geen satire maar een programma dat serieus bestaan heeft.)
 
Ik wil gewoon een seizoen waar 9 kandidaten als mol worden aangeduid, en 1 normale kandidaat. Om dan die normale kandidaat knettergek te maken, en de andere 9 kandidaten zich in de handen wrijven dat al de rest aan het saboteren is.
Het seizoen in Vietnam met Elisabet is toch zo gestart? Iedereen dacht dat hij mol was, maar uiteindelijk hebben ze pas op locatie de echte mol gekozen.
 
Hetgeen gewoon al te vaak "ontbreekt" is gewoon een manier om kandidaten te motiveren om goed te presteren.

De vrijstelling of de pasvragen zouden ook al eens vaker mogen gaan naar de kandidaat die de beste prestatie neerzet in een proef en het meeste geld opbrengt, en niet de kandidaten die bereid zijn de rest een hak te zetten door geld uit de groepspot in te ruilen voor persoonlijk voordeel *kuch* Michael *kuch*.

Maar goed, dat zijn vaak ook de momenten waarbij de mol zogezegd kan saboteren, maar eerlijk gezegd vind ik dat net vaak de zwakkere sabotages.

Het seizoen in Vietnam met Elisabet is toch zo gestart? Iedereen dacht dat hij mol was, maar uiteindelijk hebben ze pas op locatie de echte mol gekozen.

Niemand was aangeduid als mol, iedereen had wel aangegeven op voorhand de mol te willen zijn, ter plaatse werd aan een aantal kandidaten meegedeeld dat zij mogelijks de mol zouden worden, en vervolgens is later pas Elisabet de mol geworden.

Was ook één van de moeilijkste seizoenen als mol want geen kans op uitgebreide briefings.
 
Ze moeten gewoon de formule wat veranderen zodat de niet-mollen effectief niet mollen om andere deelnemers op het verkeerde been te brengen + proeven die doenbaar zijn.
De meeste spelen toch mee voor de ervaring (en niet/minder voor het geld). Dus iedereen kiest een goed doel (incl de mol) en zo kan je geld verdienen voor uw goed doel (de mol verdient dan het geld van de proeven die mislukken). Zo zullen de deelnemers hun best doen (want anders ben je de klootzak voor uw goed doel) en niet constant de fake mol spelen om andere te misleiden.
 
Terug
Bovenaan