Er is geen enkele andere mol geweest die én zoveel geld uit de pot heeft gehaald, én zolang niet verdacht werd door de andere kandidaten. De twee zaken waar het om draait. Lennart dus, met voorsprong, de beste mol. Was ook het leukste seizoen om te kijken imo.
 
bij het avontuur in Griekenland dacht ik dat ze met een negatieve balans gestart waren, omdat ze vóór het eerste vertrek al geld uit de pot konden halen in ruil voor een voordeel. Daar had Bart er het meeste laten uit gaan.
 
Hoeveel mollen hebben er de kans gehad om zoveel geld in 1x uit de pot te halen?
True, maar ook los van die éne move heeft Lennart nog een hoop geld eruit gehaald door sabotage. Zonder dat iemand hem op het spoor was, tot in de finale. De meeste andere mollen waren denk ik gekend door (minstens) de laatste 3 kandidaten. Vind ik ook wel belangrijk om een mol op te beoordelen. (Al geef ik toe dat ik me uiteraard niet alles exact herinner)
 
Hoeveel mollen hebben er de kans gehad om zoveel geld in 1x uit de pot te halen?

Minstens Alina, die de pot negatief kon laten starten, probleem was dat er Bart was voor wie euro's equivalent zijn met Artis-punten, al is zijn actie daar vanuit game theory perfect verdedigbaar natuurlijk want maar één kandidaat wint de pot...
 
Bart was wel direct verdacht bij een deel van de deelnemers, dus Alina zou logischerwijs hetzelfde meegemaakt hebben indien ze daar het hoogste had geboden.

Normaal doe je dat ook niet als mol en al zeker niet vanaf de eerste proef. Echter had Lennart (terecht) zoveel vertrouwen van de groep dat ze zelfs daarna hem nog niet verdachten.
 
Heb je de NL-versie van De Mol al eens bekeken? Daar draait het alleen maar daar om, en zitten ze vanaf moment 1 al 'verbondjes' af te sluiten, enorm saai.

In onze versie denk ik dat het vaak ook gewoon onkunde is, dit jaar zitten we qua niveau wel met een best zwakke groep denk ik. Niet meer echt de strategen à la Lancelot, Bart.. gezien de verborgen hints die al gevonden zijn, lijkt de Mol ook al gekend te zijn voor de kijker, maar dat is natuurlijk een gevaarlijke tunnelvisie..

Stephanie
dat van die morse-code klopt niet he... En dat van de wilhelm ook niet, is nog al voorgekomen op momenten dat jouw mol er niets mee te maken had.
 
Er is geen enkele andere mol geweest die én zoveel geld uit de pot heeft gehaald, én zolang niet verdacht werd door de andere kandidaten. De twee zaken waar het om draait. Lennart dus, met voorsprong, de beste mol. Was ook het leukste seizoen om te kijken imo.
Ne collega van mij is ne fervente moljager, hij heeft het bijna elk jaar juist, en toen hij mij zei van Lennert wou ik het ook ni geloven, zegt imo al veel wat een perfecte mol is...
 
Ne collega van mij is ne fervente moljager, hij heeft het bijna elk jaar juist, en toen hij mij zei van Lennert wou ik het ook ni geloven, zegt imo al veel wat een perfecte mol is...
Ge moogt ook al meteen zeggen welke mol hij dit jaar verdenkt, kwestie van te controleren dat hij er opnieuw boenk op zit.
 
Ge moogt ook al meteen zeggen welke mol hij dit jaar verdenkt, kwestie van te controleren dat hij er opnieuw boenk op zit.
Ik moet het hem nog is vragen, op basis van afl 1 verdacht hij wel karolien, maarja meestal komt zijn definitief antwoord wel na een paar afleveringen

Hij kijkt ook vaak uitgesteld, dus 2 ep heeft hij al zeker gezien
 
Ne collega van mij is ne fervente moljager, hij heeft het bijna elk jaar juist, en toen hij mij zei van Lennert wou ik het ook ni geloven, zegt imo al veel wat een perfecte mol is...
Goh. Dat jaar met die groep was Lennert gewoon de perfecte mol (voor mij trouwens nog altijd met grote voorsprong de beste ooit). De crew moest hem zelf tegenhouden en hij ging maar door, open en bloot omdat hij gewoon niemand zijn verdachte was. Hij had daar echter een goeie sidekick onder de naam Philippe. Die gasten hun gezicht toen die als laatste afviel net voor de finale 😅
 
Wel grappig, tijdens dat seizoen werd er hier door velen steen en been geklaagd over dat seizoen en werd er door verschillende leden schande gesproken dat Lennert de mol was
 
Wel grappig, tijdens dat seizoen werd er hier door velen steen en been geklaagd over dat seizoen en werd er door verschillende leden schande gesproken dat Lennert de mol was

Ik kan me niet meer herinneren of ik daar bij was (oprecht niet) maar je kan dat wél langs twee kanten benaderen:
  • Als Lennart dat had gedaan op een moment dat iedereen hem reeds verdachte, of zelfs maar enkele kandidaten dan was het idd een schande geweest, want met een aantal van de andere kandidaten die ook gegarandeerd die dossiers zouden inkijken was dat een zeer gemakszuchtige sabotage.
  • De info die we pas achteraf kregen en die het pas écht geniaal maakte is dat zelfs NA die actie niemand hem verdacht, als je als mol dat kan doen en er mee wegkomen is het natuurlijk wel wt anders.
 
Volledig irrelevant, maar ik zag op het einde het logo van Elvea verschijnen (naast BMW enzo).

Dus blijkbaar worden ze gesponsord door een producent van tomatensauzen. Kvond het grappig :p
 
Terug
Bovenaan