Chisnall kan met winst over Dimi gaan,maar ik gun het hem.
Altijd een net niet speler,heeft toernooien gewonnen daar niet van,maar het hadden er meer kunnen zijn imo.

Als Kim toernooi had gewonnen was die praktisch zeker van seeded plaats op' t wk,nu blijft hij op P33 staan.
Was dan rond P27 of P28 kunnen komen dacht ik,wat ook beter is dan P32 wanneer je mogelijk (weer) tegen Price moet.
Zit erg close met Ross Smith voor die P32.

Alleen winst maakt echt verschil in ranking is me opgevallen,zelfs finale plaats is het moeilijk om plaatsen te winnen,enfin bij de toppers toch.
Gilding doet wel "gouden" zaken momenteel.
Boekt zeven plaatsen winst met finaleplaats,als hij toernooi wint komt hij op P45 terecht.
 
Chisnall kan met winst over Dimi gaan,maar ik gun het hem.
Altijd een net niet speler,heeft toernooien gewonnen daar niet van,maar het hadden er meer kunnen zijn imo.

Als Kim toernooi had gewonnen was die praktisch zeker van seeded plaats op' t wk,nu blijft hij op P33 staan.
Was dan rond P27 of P28 kunnen komen dacht ik,wat ook beter is dan P32 wanneer je mogelijk (weer) tegen Price moet.
Zit erg close met Ross Smith voor die P32.

Alleen winst maakt echt verschil in ranking is me opgevallen,zelfs finale plaats is het moeilijk om plaatsen te winnen,enfin bij de toppers toch.
Gilding doet wel "gouden" zaken momenteel.
Boekt zeven plaatsen winst met finaleplaats,als hij toernooi wint komt hij op P45 terecht.
Natuurlijk maakt het weinig verschil, hier is amper prijzengeld te winnen.
 
Ik zou het toch graag op mijn bankrekening zien verschijnen,maar dacht wel dat het grotere impact zou hebben op de ranking.

Volgende week zal wel belangrijker zijn zeker.
 
Ik zou het toch graag op mijn bankrekening zien verschijnen,maar dacht wel dat het grotere impact zou hebben op de ranking.

Volgende week zal wel belangrijker zijn zeker.
Volgens mij kreeg de winnaar 25k. Hoe lager in de ranking je staat, hoe meer effect dat heeft. Want daar ligt alles dichter bij elkaar met 100/500£ enz. Vanboven zit je regelmatig met 50/200k verschil ofzo tussen spelers.

En van die 25k gaan tegen die bij op de rekening komen van de speler nog belastingen (40/50%?) af enz, management (10/20%)..
 
Ik denk nu wel dat iemand die 20 jaar traint voor darts minder geld kwijt is dan iemand die 20 jaar tennis speelt. Alhoewel het meestal de ouders zijn natuurlijk die investeren. Toch leuk verdiend op een week (bv 10k)

Ik koop direct tickets voor mei, van zodra beschikbaar. Als ik mij niet vergis, zat iedereen waar hij wil. Ok ofwel A of B maar niemand zat op zijn echte plaats.
 
Ja was inderdaad geen controle van naam die gekoppeld was aan ticket en plaats al zeker niet. Wij respecteerden wel de aangewezen tafel maar stoel was onmogelijk omdat het banken waren 😂
 
Wij zaten braaf op onze plek :unsure:
Was zeker voor herhaling vatbaar. Volgend jaar wel graag zaterdagavond-tickets of zondagavond + congé pakken daags erna.
Stiepelzat op een zondagmiddag om dan om 19u thuis te komen was niet het beste plan :unsure:
 
Sterke partij van Dimi. Chizzy geklopt
Na de partij ben ik gaan slapen. Ze waren beiden heel sterk vond ik, alleen had den Dimi het voordeel van de darts. En ja iemand moet nu eenmaal winnen. Jammer voor Chizzy want beiden verdienden met hun dagvorm, een plaatsje in de volgende ronde.

Bij Match Dart heeft ie het wel goed afgemaakt. Er stond toch wel druk op.
 
Toch een zware loting voor den Dimi. Eerst een in vorm verkerende Chizzy, daarna titelverdediger Clayton en morgen tegen wereldkampioen Wright. (alweer) :tongue:

Maar goed, dat is geen excuus, hij is op dit toernooi trouwens zelf ook top en hij vindt zijn dubbels vrij goed. Als hij dit niveau kan aanhouden moet hij van niemand schrik hebben.
 
Clayton zn scorend vermogen is er niet meer de laatste tijd.
En neemt dikwijls de 5 mee de laatste tijd.
Ben benieuwd naar dimi tegen wright,want de laatste partij was er wat wrevel remember
 
Dimi speelde wel goed gisteren. Clayton idd niet meer de speler zoals vorig jaar lijkt me. Smeet vorig seizoen ton+ aan de lopende band, nu toch minder.
 
Ben benieuwd naar dimi tegen wright,want de voorlaatste partij was er wat wrevel remember
Fixed that for you. Ondertussen hebben ze reeds bij gepraat.

Ik geloof niet dat het echt ruzie was, tussen die twee, Wright had gewoon veel last van galstenen (hij heeft nadien ook een operatie ondergaan), en hij voelde zich daardoor gewoon niet goed. En op een dart podium heb je op dat moment gewoon geen vrienden.

Daardoor had hij niet altijd zin om sympathiek over te komen (zeker na enkele verliespartijen)
 
Terug
Bovenaan