Sterke match van Smith tegen wereldkampioen Wright. Als die eerste zijn dagje heeft, kan hij enorm sterk gooien. Vooral mentaal is ie breekbaar, want qua talent is het 1 van de besten.

Den Dimi zoals verwacht meteen verloren. Hij kwam met weinig verwachtingen naar hier na zijn paniekaanvallen dus ik ben niet verrast. De enige reden dat hij hier toch stond te spelen was voor het geld denk ik. :tongue:
 
Goh het is wel eens een ervaring maar het gaat er ook vaak wel vrij marginaal aan toe (mensen die met bier in de lucht gooien enzovoort...). Zatlappen die amper nog op hun benen kunnen staan en ambetant lopen doen...
En dan weten dat het voorbije weekend de prijs van "bier" (Heineken) 6,95 was :thinking:
Is inderdaad een merk om weg te smijten, maar niet nadat je er een topprijs voor betaald hebt.

Kwa sfeer is zoiets zalig, maar om de match echt goed te volgen, kijk je beter op tv.
Is bij voetbal ook zo natuurlijk, je gaat voor de beleving.

En de meesten komen al vrij bezopen toe daar (goedkoper indrinken waarschijnlijk).
Sommigen echt helemaal plat gezopen na een tijdje, maar als ze echt ambetant doen, komt security wel tussen.

Op die PDC events zijn ze redelijk streng.
Er komt geen verwittiging, direct 2 beren die je onder de arm nemen en buiten sleuren.
 
Ja het bier is wel schandalig duur ginder :p
Zo streng vond ik security niet echt, bij ons stonden er hele tijd kerels recht op die banken en ambetant te doen en die hebben minstens 5x verwittigingen gekregen...
 
Ja het bier is wel schandalig duur ginder :p
Zo streng vond ik security niet echt, bij ons stonden er hele tijd kerels recht op die banken en ambetant te doen en die hebben minstens 5x verwittigingen gekregen...
Tafel naast ons zaterdag 3 man direct eruit.
2 die op tafel stonden en ene wegens vapen.

Diegene die tegenwerkte heeft geen grond geraakt tot aan de uitgang 😂
 
Tafel naast ons zaterdag 3 man direct eruit.
2 die op tafel stonden en ene wegens vapen.

Diegene die tegenwerkte heeft geen grond geraakt tot aan de uitgang 😂
ZOT !

Bij mij was het nu wel vorig jaar maar op zich zou dat nu toch niet mogen uitmaken, tenzij ze zoveel verstrengd zouden zijn...
Vind het wel goed in ieder geval!
 
Ik heb nog twee tickets voor de namiddagsessie in Wieze (13u) vrijdag moest iemand willen gaan. 18 euro per ticket.
Ik laat het nog tot vanavond hier staan voor ik ze op Ticket Swap gooi :)
 
Francois Schweyen en Roberto Vandaele liggen er ook al uit. Maar er komen nog 4 Belgen in actie vanavond waaronder Kim Huybrechts.

Dimitri speelt morgen tegen Gilding of Whitlock
 
Ik heb morgen tickets voor de namiddag. Kan er mij iemand een korte mini opleiding geven over darts? Ik ken de regels goed, maar wie speelt er allemaal? Wie is de favoriet? Komen er Belgen morgen namiddag? 🤔
 
Ik heb morgen tickets voor de namiddag. Kan er mij iemand een korte mini opleiding geven over darts? Ik ken de regels goed, maar wie speelt er allemaal? Wie is de favoriet? Komen er Belgen morgen namiddag? 🤔
Damon Heta v Rusty-Jake Rodriguez
Gabriel Clemens v Ryan Meikle
Martin Schindler v Karel Sedlacek
Ryan Searle v Bradley Brooks
Jose de Sousa v Ross Smith
Dave Chisnall v Jelle Klaasen
Dirk van Duijvenbode v Mervyn King
Nathan Aspinall v Jamie Hughes
 
Terug
Bovenaan