Lol, wat een einde van de match. Van Gerwen die begint te sukkelen en Kim die het al 9 pijlen ervoor had opgegeven. :laugh:
 
Ik ben zaterdag namiddag geweest. Weinig marginaal gezien eerlijk gezegd. Alleen TOP sfeer 👌

Mensen op tafel, waarom niet? Niets dan vreugde en amusement 😄

Rodriguez die Heta verslaat
De Sousa razend populair
King die mijn favoriet is
Aspinall samen met enkele anderen veel te sterk (veel 6-1 6-2 uitslagen)

Thuisgekomen en iedere match van de avond sessie bekeken. Morgen volg ik iedere pijl op televisie, wat een sport!
 
Laatst bewerkt:
Sensatie gisteren maar laten we eerlijk zijn, in normale omstandigheden verkloot Van Gerwen het daar niet zo hé. ma allez super content voor Kim.
 
Ik ben zaterdag namiddag geweest. Weinig marginaal gezien eerlijk gezegd. Alleen TOP sfeer 👌

Mensen op tafel, waarom niet? Niets dan vreugde en amusement 😄

Rodriguez die Heta verslaat
De Sousa razend populair
King die mijn favoriet is
Aspinall samen met enkele anderen veel te sterk (veel 6-1 6-2 uitslagen)

Thuisgekomen en iedere match van de avond sessie bekeken. Morgen volg ik iedere pijl op televisie, wat een sport!
Gohja op de tafel staan mag niet en het verpest anderen hun ervaring wel wat, maar goed.

Gelukkig in België wat beschaafder dan in Nederland, want zo wat pinten in uwe nek krijgen is niet echt aangenaam :)
 
Kim ! Ja rillingen !
En die zaal in wieze😍
Denk dat we daar nog zo avonden mogen verwachten
We gaan volgend jaar in mei sws terug naar Wieze. En ik heb ter plaatse ook gehoord dat de PDC heel tevreden was over de locatie en de fans. Ook alle spelers zeiden dit in de backstage blijkbaar.
 
Klasse van Lewis om zich zo te excuseren, terwijl dat helemaal niet moet. Nogmaals top locatie, top event, top sfeer. Dit moet je eens meegemaakt hebben. Niet normaal 👌


Ps: aan de kassa een leuke conversatie gehad

Ik: graag een klein pintje
Zij: dus een halve liter
Ik: nee nee, een kleintje
Zij: dat is een klein pintje, een groot is 1,5l
Ik: Ahja ok sorry, niet gezien, neem maar ‘een klein pintje’
Zij: ja maar, als dat teveel is voor u meneer, neem dan een mazout
Ik: wtf?
Zij: dat is dan €6

Is dat overal zo of enkel op locaties dicht bij Aalst 😄
 
Waren nochtans ook pinten van 3 euro hoor.

Door Oktoberfest Munchen niet kunnen gaan dit weekend, van verl kameraden wel gehoord dat het de moeite was :biglaugh:

5-7 mei is het opnieuw Belgian open in Wieze. Dan wel sowieso aanwezig.
 
Waren nochtans ook pinten van 3 euro hoor.

Door Oktoberfest Munchen niet kunnen gaan dit weekend, van verl kameraden wel gehoord dat het de moeite was :biglaugh:

5-7 mei is het opnieuw Belgian open in Wieze. Dan wel sowieso aanwezig.
Er waren geen kleine pinten van 25cl, enkel halve liters

Wie bepaalt wie er mag beginnen?
 
De killer van den Dimi (Gilding), wint nu ook van Clayton en staat zowaar in de finale.
Dat is wel een beetje balen, als Belg, om in België, voor eigen publiek, af te gaan gelijk ne gieter, maar daarna wel uw killer de finale te zien halen.
Dit is toch wel een gemiste kans na al die paniekaanvallen, waardoor het mentale toch net dat tikkeltje minder is. (lijkt mij)

Voor mijn part mag die Gilding nu het toernooi winnen :D
 
Laatst bewerkt:
Er waren geen kleine pinten van 25cl, enkel halve liters

Wie bepaalt wie er mag beginnen?
Idd en met de sluiting mochten we zelfs geen softdrink hebben alleen maar een zak chips 😂

Maar een zalige namiddag gehad twee wedstrijden die 107+ gemiddeld hadden met dank aan Clayton en de Sousa, subliem!
 
Terug
Bovenaan