Reporter: Ja Peter, net niet voor den Dimi hé!
Peter (Wright): Ik zei het toch op voorhand? Je hebt mij, Price en al de rest ??? Hij MOET gewoon harder trainen! T'is ne labbekak!

Neen, serieus nu: Toch weer een van de betere matchen van dit toernooi. Jammer dat het net niet lukte.
Tegen Chizzy en Clayton kon hij het wel koeltjes afmaken, gisteren niet, erg jammer ..

Beiden gingen aan het choken op het einde, maar Wright had net iets meer geluk.
(Dat gaf hij ook toe, hij had gewoon iets meer geluk, meer verschil was het niet)

Zo goed wegzetten en dan met een perfecte marker het niet afmaken.. Echt zuur dees..
8 matchdarts in totaal, absurd. Het toont aan dat beiden toch ook geen robotten zijn.

Aan Wright zijn gezicht te zien dacht hij: Ik was niet beter, ik kom hier weg met hoerechance
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd of we finale Price vs Wright gaan krijgen.
Er zijn toch wat psychologische spelletjes gespeeld tussen hen deze week.
Aspinal is alvast goed begonnen,Price zal wel zijn niveau optrekken.

Edit: Price blijkbaar toch off-day :eek:
Aspinal profiteert er wel goed van.

Price mist kans om helemaal terug in de wedstrijd te komen.
Aspinal straft het uiteindelijk toch af.
Ik had wel het gevoel dat Price geen goesting had.
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd of we finale Price vs Wright gaan krijgen.
Er zijn toch wat psychologische spelletjes gespeeld tussen hen deze week.
Aspinal is alvast goed begonnen,Price zal wel zijn niveau optrekken.

Edit: Price blijkbaar toch off-day :eek:
Aspinal profiteert er wel goed van.
Ik hoop op een finale Aspinal vs Van Gerwen. Vooral die mentale spelletjes van Wright en Price. Dat ze allebei maar verliezen.

Ik vind Van Gerwen trouwens sympathieker dan vroeger. Na mentale en fysieke problemen is hij een beetje meer down to earth geworden.

Van Gerwen stevig gestart. Wright momenteel wel zwakjes. Kon hij zo niet starten tegen den Dimi? (Dan had ie gewonnen)
 
Laatst bewerkt:
Wright in "Belgisch" kleurenschema.
Omdat hij 2 Belgen (waar hij het toch niet mee onder de markt had) heeft verslaan of wat?
Zal wel niet,maar vind het toch opvallend.

Edit:
Ook Wright off-day ,5% (1/20) op dubbels,nog nooit gezien van hem.

Zowel Price als Wright na grootspraak eruit,hoogmoed komt voor de val ?
 
Laatst bewerkt:
Ook Wright off-day ,5% (1/20) op dubbels,nog nooit gezien van hem.
Wright een pak slaag gekregen van Van Gerwen. Hij werd gewoon vernederd. En dan die stats! 1/20 op de dubbels. :wtf: Waar was de Wright van zijn match tegen den Dimi gebleven? OK Van Gerwen was echt sterk, den Dimi had hier ook niet van gewonnen, maar dit was toch een gemiste kans op een HF hier.

Wright was eigenlijk ook gewoon niet goed tijdens dit toernooi. Hij speelde BY FAR zijn beste match tegen den Dimi en dat laatste is geen toeval meer. Dat gebeurt wel erg dikwijls bij den Dimi dat een tegenspeler zijn allerbeste match van het toernooi of soms zelfs van hun hele leven (Hempel), tegen hem speelt. Dat begint echt wel op te vallen.

Dat is geen toeval meer denk ik. Veel darters proberen de tegenstander te irriteren en uit concentratie te brengen en mind games te spelen als die speler in zijn flow zit, en den Dimi doet dat gewoon niet. Als men tegen hem speelt dan lijkt iedereen steeds 100% top te zijn.

Ik denk dat dan Dimi op dat vlak iets te braaf is. Hij zou een beetje meer Mister Bad Guy moeten zijn. Ook bij het uitmaken van matchen moet die pijl er gewoon meedogenloos in. Ipv 3 matchdarts te missen en dan gewoon te glimlachen naar Wright? Serieus? Waarom was zijn gezicht niet helemaal zuur en brak hij het kot niet af? Neen gewoon fucking lachen alsof het niet zo erg was dat hij 3x miste.

Hij moet geen klootzak worden, maar als den Dimi ooit echt WK wil worden dan moet hij wat meer ballen en guts aan zijn lijf kweken. Want zo komt hij er nooit.

Sorry dat ik hier even kritische commentaar heb op den Dimi, t'is een supergoeie speler. Als hij in zijn flow zit, zelfs top-5. Misschien zelfs top-3. Maar er is toch nog werk aan de winkel. Dus Dimi als je dit leest: Je weet wat te doen! Werk aan de winkel!
 
Laatst bewerkt:
Wright een pak slaag gekregen van Van Gerwen. Hij werd gewoon vernederd. En dan die stats! 1/20 op de dubbels. :wtf: Waar was de Wright van zijn match tegen den Dimi gebleven? OK Van Gerwen was echt sterk, den Dimi had hier ook niet van gewonnen, maar dit was toch een gemiste kans op een HF hier.

Wright was eigenlijk ook gewoon niet goed tijdens dit toernooi. Hij speelde BY FAR zijn beste match tegen den Dimi en dat laatste is geen toeval meer. Dat gebeurt wel erg dikwijls bij den Dimi dat een tegenspeler zijn allerbeste match van het toernooi of soms zelfs van hun hele leven (Hempel), tegen hem speelt. Dat begint echt wel op te vallen.

Dat is geen toeval meer denk ik. Veel darters proberen de tegenstander te irriteren en uit concentratie te brengen en mind games te spelen als die speler in zijn flow zit, en den Dimi doet dat gewoon niet. Als men tegen hem speelt dan lijkt iedereen steeds 100% top te zijn.

Ik denk dat dan Dimi op dat vlak iets te braaf is. Hij zou een beetje meer Mister Bad Guy moeten zijn. Ook bij het uitmaken van matchen moet die pijl er gewoon medogenloos in. Ipv 3 matchdarts te missen en dan gewoon te glimlachen naar Wright? Serieus? Waarom was zijn gezicht niet helemaal zuur en brak hij het kot niet af? Neen gewoon fucking lachen alsof het niet zo erg was dat hij 3x miste.

Hij moet geen klootzak worden, maar als den Dimi ooit echt WK wil worden dan moet hij wat meer ballen en guts aan zijn lijf kweken. Want zo komt hij er nooit.

Sorry dat ik hier even kritische commentaar heb op den Dimi, t'is een supergoeie speler. Als hij in zijn flow zit, zelfs top-5. Misschien zelfs top-3. Maar er is toch nog werk aan de winkel. Dus Dimi als je dit leest: Je weet wat te doen! Werk aan de winkel!
Zo voel ik het ook aan. Wereldklasse en talent te over, maar het is niet voor niets dat de 3 beste spelers (Price, Wright, MvG) van het moment soms echte etterbakjes zijn en niet echt de meest bescheiden type´s zijn. Een klootzak moet hij niet worden maar staan lachen als je 3 matchdarts mist... Soit het is zijn karakter en je kan daar moeilijk een smeerlap van maken.
 
Heel hoog niveau tussen Aspinall en Van Gerwen. Maar die eerst pakt voorlopig zijn zeldzame kansen niet en hij maakt het Van Gerwen zo toch net iets te gemakkelijk.

Aspinall speelt zoals den Dimi vandaag. Hert is allemaal net niet, en Van Gerwen zegt dank u wel en is voorlopig echt meedogenloos.
Hij is precies letterlijk bang van Van Gerwen.

En zo staat het gewoon 0-4.
 
Ge zou nog denken dat Aspinall slecht sta te gooien maar MVG is gewoon zot bezig 😝 zoals ge zegt, ALS hij al is een kans krijgt mist hij ze ook nog :)
 
Van Gerwen nu ietsje minder en Aspinal die toch probeert terug te vechten en op zijn beurt iets beter begint te spelen (vooral op de dubbels). 2-4 en hij gaat door de darts van Van Gerwen. De game is on! :clap:

3-4, Van Gerwen heeft ne koffie nodig, ...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan