Dacht ff dat het snel gedaan ging zijn,Aspinal vecht toch altijd terug.
MvG misschien iets te nonchalant na de 4-0 voorsprong.
 
Van Gerwen: 'Shit happens!’
:rofl:

Het zal wel echt geweest zijn, want hij heeft finaal nog gewonnen, dus dan heeft hij geen reden om te liegen.
Hij wilde het wel niet als een excuus inroepen - het hoort er allemaal bij.
 
Laatst bewerkt:
Beaton haalde een gemiddelde van 102 en verloor zo net kansloos van Van Gerwen.
Hij had echt wel pech om tegen de man in vorm te spelen, ..

Den Dimi vandaag, lol, hij dacht: Ik kan nog slechter spelen dan Wright. En ik heb eigenlijk geen zin meer in dit 'klein' toernooike.
Update: Inderdaad ... vandaag tegen Gurney op de European Championships, was hij natuurlijk wel weer op de afspraak. :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Dimi was toch al wat beter gisteren.
Genoten van rowby john rodriguez !!

En knap van de sousa om zo het arrogant duits publiek de mond te snoeren😁
 
Knappe overwinning van Ross Smith tegen den Dimi. Goed niveau van beiden, maar die laatste zit in een erg goede vorm en den Dimi miste net iets te veel dubbels.

Match van het toernooi tot op heden was echter Michael Smith vs Josh Rock. Jammer van die laatste dat Smith juist een superdag had. (Hij is erg wisselvallig, hij kan heel goed zijn zoals vandaag maar waardeloos op een andere dag)

Dimi was toch al wat beter gisteren.
Hij was vandaag nog net iets beter (even hoog niveau als gisteren, maar wel over veel meer sets = beter), maar Smith was net iets te goed tegen een Dimi op 95% (Hij is nog geen 100%, en dat was nodig vandaag).

Nu het niveau nog één procentje verhogen met z'n nieuwe pijlen, en dan knallen op het WK (en eens geen tegenslag hebben dat een middelmatige speler boven zichzelf uitstijgt zoals Hempel vorig jaar, die kerel heeft sindsdien echt niks meer gepresteerd). Dat zei hij gisteren ook al: of ik nu ver geraak op dit toernooi of niet, het belangrijkste is goed oefenen en op het WK wil ik opnieuw top zijn met mijn nieuwe pijlen.

Genoten van rowby john rodriguez !!
Helaas had hij geen topdag tegen Wright. Veel darters hebben te veel respect voor hem. Dat valt mij de laatste tijd wel erg op.
 
Laatst bewerkt:
Match van het toernooi tot op heden was echter Michael Smith vs Josh Rock. Jammer van die laatste dat Smith juist een superdag had. (Hij is erg wisselvallig, hij kan heel goed zijn zoals vandaag maar waardeloos op een andere dag)
Die Rock is echt wel goed. 21 jaar en pas zijn eerste jaar op de tour. Vorige week op de vloertoernooien 2 finales behaald en 1 gewonnen tegen Humphries met een gemiddelde van 108. En op dag 1 o.a. gewonnen van Mike De Decker met 112 gemiddeld terwijl De Decker zelf 113 had

Ondertussen is Beau Greaves in de Womens Series ook goed bezig. 6 events gespeeld en alle 6 gewonnen. In totaal 38 matchen gewonnen en 0 verloren. Morgen kan ze zich plaatsen voor het WK.

Voor de Grand Slam zal Dimi waarschijnlijk de qualifier moeten spelen. Tenzij hij 1 van de laatste 2 vloertoernooien wint en Dobey of Ross Smith de finale niet haalt morgen. Voor zijn ranking kan het gevolgen hebben want hij verdedigt halve finale (43.5k van zijn ranking)
 
Voor de Grand Slam zal Dimi waarschijnlijk de qualifier moeten spelen. Tenzij hij 1 van de laatste 2 vloertoernooien wint en Dobey of Ross Smith de finale niet haalt morgen. Voor zijn ranking kan het gevolgen hebben want hij verdedigt halve finale (43.5k van zijn ranking)
Smith die fantastisch gooide tegen Cullen en tegen onze Dimi, speelt voorlopig gelijk een dweil tegen Wright. Ergens toch ongelooflijk hoe dikwijls Wright daar mee wegkomt. Ze hebben toch echt schrik van zijne hanenkam of zo. :unsure:
 
Nog geen enkele van de halve finalisten won ooit al een major. Een grote kans voor Michael Smith al vindt hij altijd wel een manier om het te verknoeien

Doordat Dobey en Ross Smith allebei in de halve finale zitten zal er 1 van die 2 zich plaatsen voor de grand slam en zijn er dan 14 via de major toernooien geplaatst , 1 van de euro tour events en 1 van de vloertoernooien. Als Dimitri hem wil plaatsen moet hij allebei de laatste vloertoernooien winnen of 1 van de 8 qualifier plaatsen pakken en niet 7 zoals ze zeiden op tv
 
Ross Smith tegen Wright was geweldig om te zien iig, mentaal ijzersterk en geweldige comeback van Smith.
 
Nieuws bij de vrouwen: Fallon Sherrock gaat dus 'normaal gezien' niet naar het WK. De twee plaatsen voor vrouwen die gereserveerd zijn voor het WK gaan naar supertalent Beau Greaves (amper 18 jaar) en Lisa Ashton. Daar ben ik alvast niet rouwig om. Ze is (momenteel) gewoon 'niet' goed genoeg.

Op het voorlaatste toernooi maakte Greaves, Sherrock 'ronduit belachelijk' met een gemiddelde van bijna 108 (!). :eek2:

Een nieuw wereldrecord, bij de vrouwen. Toch wel indrukwekkend ook al ging het maar over 8 sets.

"Quoting nieuwsbericht"
Toch zou de PDC er nog voor kunnen kiezen om de Engelse alsnog uit te nodigen. Er is immers nog één WK-plek voor een internationale qualifier over. Die zou de PDC aan de nummer drie van de Women's Series Order of Merit kunnen geven óf aan de winnares van de Women's World Matchplay; in beide gevallen Sherrock dus.
--> Neen please ..! :eek2:

Een oproep aan de PDC: AUB laat die uitnodiging achterwege om Sherrock alsnog op het WK te krijgen. Ze eindigde 3des bij de vrouwen, en alleen de top-2 kwalificeerde zich. "Eerlijk is eerlijk, ze moest dan maar beter spelen dit jaar."
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan