Ik heb de laatste tijd ook enorm veel bouncers. Echt belachelijk veel.
Meestal doordat ik gewoon vol op de draad gooi. Mijn volgende bord misschien iets met een fijnere draad nemen.
 
Ik heb de laatste tijd ook enorm veel bouncers. Echt belachelijk veel.
Meestal doordat ik gewoon vol op de draad gooi. Mijn volgende bord misschien iets met een fijnere draad nemen.
Idd zoals ze al zeide, laat eens nieuw punten steken of slijp ze eens. Als je nog zo n ouder bord hebt met zo precies nietjes over de segmenten zijn bouncers wel meer voorkomend ja. Nu, soms hebk met men blade 5 ook wel is dat ik knalrecht op de draad smijt en bouncer krijg :p
 
Pijlen slijpen?
Doe dat nochtans elke sessie. Mijn broer heeft zo'n mechanische slijper gekocht, misschien met die eens proberen.

Idd zoals ze al zeide, laat eens nieuw punten steken of slijp ze eens. Als je nog zo n ouder bord hebt met zo precies nietjes over de segmenten zijn bouncers wel meer voorkomend ja. Nu, soms hebk met men blade 5 ook wel is dat ik knalrecht op de draad smijt en bouncer krijg :p
Ik heb een Winmau Sniper. Maar je hoort ook elke keer dat het BAM op dat ijzer knalt.
Het is niet dat een pijl in het bord vliegt en dan valt.
 
Die is idd wel zeer biased maar op één of ander manier stoor ik me daar niet aan. Het bompa geklungel van die Lanssens stoorde ik me gisteren veel harder aan. DIe zijn bijdrage beperkt zich meestal tot een variatie van volgende zinnetjes. "Dat is niet eens onder mensen/onder de mensen komen", "Dat helpt/helpt niet".
 
Die is idd wel zeer biased maar op één of ander manier stoor ik me daar niet aan. Het bompa geklungel van die Lanssens stoorde ik me gisteren veel harder aan. DIe zijn bijdrage beperkt zich meestal tot een variatie van volgende zinnetjes. "Dat is niet eens onder mensen/onder de mensen komen", "Dat helpt/helpt niet".
Ne mens kan ook maar op één plaats veel pijn hebben ook hé :)
 
Die is idd wel zeer biased maar op één of ander manier stoor ik me daar niet aan. Het bompa geklungel van die Lanssens stoorde ik me gisteren veel harder aan. DIe zijn bijdrage beperkt zich meestal tot een variatie van volgende zinnetjes. "Dat is niet eens onder mensen/onder de mensen komen", "Dat helpt/helpt niet".
Die kan ook niks van intonatie in zijn stem leggen, altijd op dezelfde zaagtoon. Als ze dan die compilaties van Sky tonen, die commentaar is toch 100 keer meer exciting? "DOUUUUUUUUUUUUBLE TWEEEEEEEEEEEEEELVE" en dan bij ons "en daar is de twelve dart fieniesh, mooi"
Idd. Ik snap het ook niet want ik zie die echt graag bezig, het niveau dat die soms haalt :bow:
Ben nu ook niet bepaald fan maar uitfluiten of uitjouwen of whatever zou ik echt nooit doen.
 
Die kan ook niks van intonatie in zijn stem leggen, altijd op dezelfde zaagtoon. Als ze dan die compilaties van Sky tonen, die commentaar is toch 100 keer meer exciting? "DOUUUUUUUUUUUUBLE TWEEEEEEEEEEEEEELVE" en dan bij ons "en daar is de twelve dart fieniesh, mooi"

Ben nu ook niet bepaald fan maar uitfluiten of uitjouwen of whatever zou ik echt nooit doen.
Ik kan die Clarys ook echt niet af. Inderdaad biased en zo eentonig en saai.
 
Die kan ook niks van intonatie in zijn stem leggen, altijd op dezelfde zaagtoon. Als ze dan die compilaties van Sky tonen, die commentaar is toch 100 keer meer exciting? "DOUUUUUUUUUUUUBLE TWEEEEEEEEEEEEEELVE" en dan bij ons "en daar is de twelve dart fieniesh, mooi"

Ben nu ook niet bepaald fan maar uitfluiten of uitjouwen of whatever zou ik echt nooit doen.

Clarys is wel een kenner en kan gerust opleidingen en tips geven, maar inderdaad geen echte commentatorstem. :laugh:
Nu ja, 't is niet dat Kim Huybrechts veel beter is om co-commentaar te geven.

En de commentators van VTM zelf zijn eigenlijk ook niet echt om naar huis te schrijven: Lanssens zit er precies tegen z'n goesting bij en gewoon omdat hij zo nog es op tv komt. Rummens is vaak wel enthousiast, maar het siert hem niet voor een of andere reden en is een heeeeel klein beetje biased. Die commentator van BV Darts *shivver*, De Vlieger, is dan nog de 'best of the worst'..

Ja, geef mij toch ook maar de commentatoren van Sky Sports!
 
Die commentator van BV darts heeft helaas geen TV-stem om te volgen, maar hij kent en volgt duidelijk veel meer de sport dan al die andere VTM commentatoren samen. Lanssens en Rummens kennen er echt niets van. Jan Suykens vind ik het meeste aangenaam om te volgen.
 
Terug
Bovenaan